Берел қорғандары.Қазақстан тарихы. 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Берел қорғандары.Қазақстан тарихы. 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Берел қорғандары. Зерттеу сұрағы. Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды?
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру ұйымының атауы

40 мектеп-лицейі

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

5.3 Сақтар

Педагогтің аты-жөні:

Канайкулова Гулшат Оразкуловна

Күні:


Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Берел қорғандары.

Зерттеу сұрағы. Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.2.2.1 археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау

Сабақтың мақсаты

Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениеті туралы мәліметтер беру

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру







Өткен білімді еске түсіру


«Ой шақыру»

Бейне роликті көрсету арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын анықтау.

Ой шақыруға арналған сұрақтар:

1. Бейнеүзіндіден не көрдіңіздер?

2. Бейнеүзіндіде не туралы айтылған?

2. Сіздер бұл бейне көрсетілім бойынша не айта аласыздар?

3. Бүгінгі сабағымыз қандай тақырып төңірегінде өрбиді деп ойлайсыздар?


Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


мадақтау

https://youtu.be/Io7AUIlF00k

Жаңа білім








Мәтінмен жұмыс

Шығыс Қазақстан облысы Катонқарағай ауданында Бұқтырма өзенінің оң жағалауында Берел ауылынан оңтүстік-батысқа қарай 7 – 8 км жерде орналасқан.

Қорымдағы ең ерте обалар б.з.б. 4-3 ғасырларда үйілген (2400-2300 жылдары бұрын), ал кейінгілері көне түркілер дәуірімен мерзімделеді - б.з. 7-8 ғасырларда (1200-1300 жылдары бұрын).

Алғаш 1865 жылы В.В.Радлов, 1959 жылы С.С.Сорокин зерттеді. 1998 жылы Халықаралық қазақ-француз экспедиция (жетекшісі З.Самашев) қорымның жаңа жобасын болжап, бірнеше қорғанды зерттеді. Қорым 3 қорғандар тобынан тұрады.

Кескін картамен жұмыс. «Түсіндім – жасаймын» әдісі

1-тапсырма

Кескін картамен жұмыс жасауды түсіну.

Кескін картадан Берел қорғандарының орналасқан жерін белгілеу.

Табылған археологиялық ескерткіштер арқылы сақ тайпаларының мекендеген аймағын анықтау.






2-тапсырма

«Тарихи диктант».  Берел қорымынан табылған ең қызық олжалардың бірі — №2 қорған болды. Онда б.з.д. IV ғ. жерленген ............. қабірі табылды. Ғалымдар оны ........ деп топшылады: айтулы сақ әулетінің өкілі немесе бірінші қорымдағы .......... әйелі болуы  мүмкін. Қасына құрбандыққа шалынған ........ жылқы қойылған, біреуінің ер-тұрманы ....... және әтештің бейнесімен әшекейленген. Мамандардың айтуынша, ерте көшпенділердің мәдениетінде ........ маңызды рөлге ие болған. Қорымның ерте заманда тоналғанына қарамастан, археологтар сақтардың ............ әшекейін, алтын жапсырмалары бар ........ және қабірде тамақ жеуге арналған ......... тапты.

Кілт сөздер: Алтын, аң стилі, ақсүйек әйел, патша, ыдыс, ат әбзелі, құс бейнесі, 7;

Мәтінмен жұмыс







Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды









Кескін қартамен жұмыс

Дескриптор арқылы кері байланыс:

Тапсырма орындау барысында мен не сезіндім?

Кескін картадан берілген аймақты дұрыс белгілегенімде қандай сезімде болдым?

Табылған археологиялық ескерткіштер арқылы сақ тайпаларының мекендеген қандай аймақтарын анықтадым?

Берілген мәтін бойынша төмендегі кілт сөздерді пайдаланып, көп нүкте қойылған жерге дұрыс жауабын табады






ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады





«Ең үздік жауап»









«Алақан-жұдырық»









«Жұлдызшалар»






Ақпараттық мәтін







https://yandex.kz/images/search?pos=0&from=tabbar&img_url=https%3A%2F%2Ftelegra.ph%2Ffile%



кескін карта






Таратпа материал

дар






https://yandex.kz/images/search?pos=5&img_url=https%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%



Кілт сөздер




Бекіту










Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма

Терминдерге түсініктеме беру

Тайпа .....

Оба .......

Қорым ......

Аң стилі ......

Қорған ........

Ат әбзелі .......

Археология ......

Көсем.......

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка










Кері байланыс

Кері байланыс: Тапсырмалар орындағанннан кейін оқушылар «ҚҚҚ» кестесін толтырады.

Қызық

Құнды

Қиын






Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады



Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.05.2023
569
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі