Материалдар / Берілген санның пайызын табу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Берілген санның пайызын табу

Материал туралы қысқаша түсінік
Берілген санның пайызын табу ҚМЖ 5-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Сәуір 2024
38
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Пайыз

Педагогтіңаты-жөні:


Күні:

04.04.2024

Сыныбы:5

Қатысушыларсаны: Қатыспағандарсаны:

Сабақтыңтақырыбы:

Берілгенсанныңпайызынтабу

Оқубағдарламасынасәйкесоқумақсаты:

5.1.2.36берілгенсанның пайызын табу.

Сабақтыңмақсаты:

Барлықоқушыларүшін:

Білімалушыларсанныңпайызынтабадыжәнеесептердішығараалады.

Көпшілікоқушыларүшін:

Білімалушыларсанныңпайызынжәнепайызыбойыншасандытабуғаберілгенесептерментанысады.

Кейбіроқушыларүшін:

Білімалушыларсанныңпайызынтабуғаберілгенесептердісипаттапбереалады.

Сабақтыңбарысы:

Сабақкезеңі/Уақыты

Педагогтіңіс-әрекеті

Оқушыныңіс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

(Ұ).Ұйымдастырукезеңі:

1.Оқушылармұғалім-менамандасады.

Оқушылардың

Оқулық,жұмыс

басыҚызығушылықтыояту.

3мин.

1.Оқушыларменамандасу,түгендеу.

2.Ынтымақтастықатмосферасынқалыптастыру

1.Мұғалім оқушылардытүгендейді.

2.Амандасадыжәнетілектерінбілдіреді.

2.Сабаққадайындалады.



белсенділігіүшін

«Жарайсың!»,

«Керемет!» дегенсақтау сөздеріменбағалайды.

дәптеріКітап, дәптер,


Жаңасабаққакіріспе


3 мин

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісіарқылы өткен тақырыппенжаңасабақтыбайланыстырумақсатында ой қозғаусұрақтарын ұжымдықталқылау. Оқушыларғажалпылама төмендегісұрақтар және жаттығутүрлеріберіледі.

Сұрақтар:

1.Бірпайыздепненіатайды?2.Берілген санның 1%-ықалайтабылады?

  1. Пайызбөлшекпенқалайжазылады? Мысалкелтіріңдер.

  2. Бөлшекпайызбенқалайжазылады? Мысалкелтіріңдер.

1.Оқушыларсұрақтарғажауапберіп,өзараұжымдықталқылаужасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы,мақсатыментаныстырады.

Мақсаты:Жылдамәріфункционалдытүрдесыниойланудыдамыту.

Тиімділігі:оқушыныңтанымдықдағдысыартады.Соныменқатароқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтыңтақырыбыменмақсатынанықтауғамүмкіндікбереді.

Дескриптор:

  1. Әр оқушы өзойыменбөліседі.

  2. Өзгеніңпікірінтолықтырады.Жалпы-2балл.

Өз ойын дұрысмағынада білдіріп,талқылауғабелсенділікпенқатысқаноқушыға

«Жарайсың!» дегенмадақтау сөзіменынталандыру.

СабақтыңортасыМағынаныашу.

10мин.

Оқулықтағыжаңасабақтыңмәтінін оқуға тапсырмабереді




Берілген санның процентін табу үшін:

  1. Процентті жай бөлшекпен немесе ондық бөлшекпен өрнектеу керек;

  2. Берілген санды осы бөлшекке көбейту керек.

  1. Оқулықты оқып танысып шығады.



  1. Тірексөздерментанысып,өздәптерлерінежазыпалады.



Ақпаратты талқылап, талдап шығады.

Тақырыпқабайланыстыинтернеткөздерінпайдаланыпесептерді шығарумүшелеріментанысады.

Слайд



Оқулықпен жұмыс :

24 мин

1116 орындатады,бақылайды, мысал, үлгікөрсетеді.


1117


1119


1120

Кестенітолтырыңыз




Дескриптор:1.Есеп мазмұнынтүсінеді.

2.Санның пайызынтабаалады.

3.пайыздыболшеккеайналдырадыОндық болшектіпайызгаайналдырадыЖалпы-5балл

ДКэкраны

5-сынып оқулығы.Жұмысдәптерлері.Слайд.

Сабақтыңсоңы

Рефлексия

3мин.

«Еркін микрофон»әдісі.Мұғалім сабақтықорытындылау мақсатындаоқушылардыңсабаққадегенкөзқарасын, рефлексиясынтыңдайды.

Мақсаты:Оқушыалған

Оқушыларбүгінгісабақтыңмақсатынажеткізетінтапсырмаларорындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылысабаққақорытындыжасайды.





білімінсаралайбілугедағдыланады.

Тиімділігі:Тақырыпбойынша оқушылардыңпікірінанықтайды.

Жинақталған деректердіңқұндыболуынқадағалайды.

Үйгетапсырма:

1118


Соныменқатар1-

10баллдықжүйебойыншаоқушылардыңсабаққа қатысубелсенділігібойыншабағаланады.































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!