Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Жағымды психологиялық
ахуал
«Мен саған сенемін!»
тренингі.
Қызығушылықты
ояту.«Галереяда ой шарлау» стратегиясы
арқылы қабырғада ілінген
тұжырымды оқып, ой қорытып, сабақтың мақсатын
анықтайды.
«Қазақ зиялылары жазған
«Бесеудің хаты» қазақ тәуелсіздік жолындағы күресінде үлкен орны
бар хат. Себебі, халқы миллиондап аштықтан қырылып жатқанда,
өзінің пікірі мен қарсылығын білдірген, халыққа жаны ашыған азамат
нағыз зиялы. Сондықтан да бұл бес адамды халықтың рухани күші,
семсері деп атауға болады. Олар адамдықтың, азаматтықтың үлгісіне
айналды».
Тұрсын
Жұртбай
«Бұл хат туралы сол кезде,
сол сәтте қазақ қоғамы толық білді деп айту
қиын.
Бұл хаттар, әрине,
Т.Рысқұловтың ықпалымен жазылды. Жалпы, сол кездегі қоғамдық ахуал
туралы Ораз Исаев, Тұрар Рысқұловтар жазған, «Бесеудің хаты» сияқты
тарихи құжаттар біршама баршылық. Осы хаттарға байланысты 1932
жылдың 17 қыркүйегінде, Мәскеуде «Қазақстан ауылшаруашылығы, оның
ішінде мал шаруашылығы туралы» деген арнайы қаулы қабылдауға мәжбүр
болған. Хат жазушылардың мақсаты – сол кездегі қазақ қоғамындағы
үлкен қиындықтарға кінәлі болған Голощекинді қызметтен кетіру еді.
Ол қызметтен кетсе, Қазақстандағы жағдайды түзеуге болады. Ал оны
түзейтін қазақ, демек, Голощекиннің орнын қазақ басады деп
ойлады».
Талас
Омарбеков
«Рухы мен намысы сөнген ел
– өлген ел.
Күйреген рухты қайта көте
ру – міне, қазіргі таң да ғы басты мақсат. Қып-қызыл өтірікті
көтере беретін осы дүние
ғана.
О дүние де ондай қу лық
өтпейді.
Шерхан
Мұртаза
Сабақтың мақсатын
анықтайды. Сабақтың тақырыбы мен бағалау критерийлері
таныстырылады.
|
Оқушылар «Галереяда
ой шарлау» стратегиясы арқылы қабырғада ілінген тұжырымды оқып, ой
қорытып, сабақтың мақсатын
анықтайды.
|
ҚБ
«Түстер»
|
10-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
https://qazaqadebieti.kz/10996/beseudi-haty-nemese-asharshyly-rbandaryny-s-rauy
|