Материалдар / "Бесеудің хаты" шығармасының тарихи құндылығы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Бесеудің хаты" шығармасының тарихи құндылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
"Бесеудің хаты" шығармасының тарихи құндылығы" тақырыбындағы сабақ жоспары. Сабақ мақсаты: 10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
869
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


САБАҚ:

Мектеп:



Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:



Сынып: 10

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:



Сабақтың тақырыбы

«Бесеудің хаты» шығармасының тарихи құндылығы.



Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;



Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Ш. Мұртаза «Бесеудің хаты» драмасын тарихпен байланысын анықтау;

Көпшілігі: шығарманы тарихи және көркемдік құндылығына талдау;

Кейбір оқушылар: шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау.



Бағалау критерийлері

  • тарихи құндылығын анықтап,бағалайды;

  • көркемдік құндылығын анықтап, бағалайды.



Ойлау дағдыларының деңгейі

Жинақтау, бағалау



Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)



Тілдік мақсаттар

Пән лексикасы және терминология

Авторлық идея, өмір шындығы, көркем шындық пен тарихи шындық

Мәтін талдау барысында қолданылатын тіркестер:

Менің ойымша...;

Салыстыра қарғанда...;

Өмірмен байланыстыратын болсам...;

Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі...



Осыған дейін меңгерілген білім

«Бесеудің хаты» драмасы.



Сабақтың барысы:



Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал

«Мен саған сенемін!» тренингі.

Қызығушылықты ояту.«Галереяда ой шарлау» стратегиясы арқылы қабырғада ілінген тұжырымды оқып, ой қорытып, сабақтың мақсатын анықтайды.

«Қазақ зиялылары жазған «Бесеудің хаты» қазақ тәуелсіздік жолындағы күре­сінде үлкен орны бар хат. Себебі, халқы миллиондап аштықтан қырылып жатқан­да, өзінің пікірі мен қарсылығын білдірген, халыққа жаны ашыған азамат нағыз зиялы. Сондықтан да бұл бес адамды халықтың рухани күші, семсері деп атауға болады. Олар адамдықтың, азаматтықтың үлгісіне айналды».

Тұрсын Жұртбай

«Бұл хат туралы сол кезде, сол сәтте қазақ қоғамы толық білді деп айту қиын.

Бұл хаттар, әрине, Т.Рысқұловтың ықпалымен жазылды. Жалпы, сол кездегі қоғамдық ахуал туралы Ораз Исаев, Тұрар Рысқұловтар жазған, «Бесеудің хаты» сияқты тарихи құжаттар біршама баршылық. Осы хаттарға байланысты 1932 жылдың 17 қыркүйегінде, Мәскеуде «Қазақстан ауылшаруашылығы, оның ішінде мал шаруашылығы туралы» деген арнайы қаулы қабылдауға мәжбүр болған. Хат жазушылардың мақсаты – сол кездегі қазақ қоғамындағы үлкен қиындықтарға кінәлі болған Голощекинді қызметтен кетіру еді. Ол қызметтен кетсе, Қазақстандағы жағдайды түзеуге болады. Ал оны түзейтін қазақ, демек, Голощекиннің орнын қазақ басады деп ойлады».

Талас Омарбеков

«Рухы мен намысы сөнген ел – өлген ел.

Күйреген рухты қайта көте ру – міне, қазіргі таң да ғы басты мақсат. Қып-қызыл өтірікті көтере беретін осы дүние ғана.

О дүние де ондай қу лық өтпейді.

Шерхан Мұртаза

Сабақтың мақсатын анықтайды. Сабақтың тақырыбы мен бағалау критерийлері таныстырылады.

Оқушылар «Галереяда ой шарлау» стратегиясы арқылы қабырғада ілінген тұжырымды оқып, ой қорытып, сабақтың мақсатын анықтайды.

ҚБ «Түстер»





10-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы


https://qazaqadebieti.kz/10996/beseudi-haty-nemese-asharshyly-rbandaryny-s-rauy


Сабақтың ортасы

















































Мағынаны тану. Тапсырма №1. «Дөңгелек үстел» стратегиясы арқылы авторлық идея, тарихи шындық пен көркем шындық ұғымдарын талқылайды.

1.Әңгіменің авторы мен тақырып арасындағы байланыс?

2.Оқиға қай жерде өтті?

3.Оқиғаны қалай өрбітеді?

4.Оқиғада басты шешім жасаушы кім?

5.Оқиғаның негізгі идеясы неде?

6. Шығармада көркемдік шындық басым ба әлде тарихи ма?

Дескриптор:

  • Әңгіменің авторы мен тақырып арасындағы байланысты анықтайды;

  • 2.Оқиға болған мекенін біледі;

  • 3.Оқиғаның өрбіген тұсын анықтайды, дәлел келтіреді;

  • 4.Оқиғадағы басты шешім жасаушыны анықтайды, ойын дәлелдейді;

  • 5.Оқиғаның негізгі идеясын анықтайды.

  • 6. Шығармада көркемдік шындық пен тарихи шындықты талдап түсіндіреді.

ҚБ

Тапсырма №2. «Бесеудің хаты» драмасындағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындайды.


Авторлық идея

Байланысы

Өмір шындығы











Дескриптор:

- Авторлық идеяны анықтайды;

- Өмір шындығын таниды;

- Авторлық идея мен өмір шындығын айқындайды.

Тапсырма. Шығармалардың тарихи және көркемдік құндылығын бағалайды.



Тарихи құндылығы

Көркемдік құндылығы

Ш. Мұртаза «Бесеудің хаты»








Ш. Мұртаза «Қызыл жебе» романы








Дескриптор:

  • Тарихи және көркемдік құндылығын бағалайды.

ҚБ

Тапсырма №3. Жеке тапсырма. Бекіту сұрақтары қойылады.

«Дөңгелек үстел» стратегиясы арқылы авторлық идея, тарихи шындық пен көркем шындық ұғымдарын талқылайды.














«Бесеудің хаты» драмасындағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындайды.









Шығармалардың тарихи және көркемдік құндылығын бағалайды.







ҚБ «Түстер»

















ҚБ «Түстер»










ҚБ «Түстер»


Әдебиет хрестоматиясы







Ш. Мұртаза «Бесеудің хаты»





















338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!