М.Ғабдуллин атындағы №3
көптілде оқытылатын кәсіби мектеп
–гимназиясы
Ашық
сабақ
4-
сынып
Тақырыбы: Да (де), та (те)
шылаулары
бастауыш сынып мұғалімі
Жанбырбаева Нургуль Хаметовна
Көкшетау
қаласы
Сабақтың
тақырыбы: Да (де), та (те)
шылаулары.
Сабақтың
мақсаты:
1) Да (де), та (те)
шылаулары жатыс септік жалғауларына ұқсас
келетіндігі, бұл шылаулардың бөлек жазылатындығы және өзі тіркескен
сөзге күшейткіш үстеме мағына үстеп тұратындығын
түсінеді.
2) Жаттығуларды ауызша,
жазбаша орындату арқылы да, де, та,
те шылауларын шылау
тұлғалас қосымшалардан ажырата білу дағдыларын
қалыптастырады.
3) Сабақ
барысында еңбекқорлыққа, кішіге қамқор болуға
тәрбиеленеді.
Сабақтың
түрі: жаңа
сабақ.
Әдіс-тәсілдері: БиС технологиясы,сұрақ-жауап,
түсіндіру
Көрнекілігі: слайдтар, бағалау
критерийлері,
Сабақтың
барысы:
Психологиялық
ахуал
• Әрбір адам
досым,сыныптасым
• Әрбір ісің тірлік, тірек,
адамдық
• Әрбір сөзің шындық, бірлік,
адалдық
• Әрбір сабақ үйрену, оқу,
іздену.
Үй тапсырмасын
тексеру.
8-жаттығу,өлеңді жатқа
жазу.
Оқушылардың алдыңғы сабақта
мен, бен, пен, және шылаулары туралы алған білімдері
пысықталады.
3) Жаңа
сабақ.
4) Қызығушылық
ояту. Сәкен
Сейфуллиннің өлеңін мәнерлеп
оқу.
Адам да, мал да
өзінше
Жүр жадырап
далада.
Көктемді қарсы алып
тұр,
Кәрі де, жас та, бала
да.
Өлеңнің ішіндегі шылауларды балалар
атаған соң, ендеше, бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз да, де, та,
те шылаулары деп жаңа сабақтың тақырыбы
ашылады.
Сабақтың мақсатымен
таныстырылады.
Кіріспе бөлім.
Тақтаға екі бағанға сөйлемдер жазылып,
оқушыларға оқытылады. (1
слайд)
Бірінші бағандағы сөйлемдер оқылып, қарамен
жазылған сөздердің түбірі мен қосымшасы
ажыратылады.
Қармен жазылған сөздерге жалғанған қосымшалар
жатыс септігінің жалғауы екені
айтылады.
Екінші бағандағы сөйлемдер оқылып, ешқандай
мағынасы жоқ, сұрақтарға жауап бере алмайтын сөздер, яғни шылаулар
табылады.
Бұл шылаулардың күшейткіш мағына үстеп тұрғаны
түсіндіріледі.
Негізгі
бөлім. (2
слайд)
Слайд бойынша жұмыс, ережені түсіндіру. (3
слайд)
Сергіту
сәті.
Интерактивті тақтадан кірпінің жасаған
қимылдарын қайталап жасайды.
Оқулықпен
жұмыс.
Деңгейлік
тапсырмалар.
Сабақты
бекіту:
Шылауға топтастыру
стратегиясын құру.
Сұраққа жауап Жеке тұрып
сөйлем
Бермейді мүшесі
болмайды
Өз алдына толық ШЫЛАУ
Сөзден бөлек жазылады
мағынасы
жоқ
Мен, (бен,пен ), да (де),
та (те) Бірыңғай қолданыста екі сын
есім
және шылаулары шылаулары
арасында келгенде тыныс белгі
қойылмайды
Сөзбен сөзді Өзі тірк.сөзге
үстеме Біріңғай сөздермен қайталанып
келсе
байланыстырады мағына
береді үтір қойылады
Үй тапсырмасы:15-
жаттығу,ереже
Бағалау