Материалдар / Бесік жырлары. Ауыз әдебиетінің көркем үлгісін таныту

Бесік жырлары. Ауыз әдебиетінің көркем үлгісін таныту

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық сабақ әзірлемесі бастауыш сынып мұғалімдеріне ауыз адебиетінен әдістемелік көмекші құрал болып саналады Оқушылар бесік жырлары түрлерімен танысып, оқушылардың жаттау дағдылары жан- жақты ашылып, өзіндік ойлау дағдысын арттырады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
423
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



М.Ғабдуллин атындағы №3 көптілде оқытылатын кәсіби мектеп –гимназиясы





Ашық сабақ4- сыныпТақырыбы: Да (де), та (те) шылаулары

бастауыш сынып мұғалімі Жанбырбаева Нургуль Хаметовна























































Көкшетау қаласыСабақтың тақырыбы: Да (де), та (те) шылаулары.

Сабақтың мақсаты:

1)    Да (де), та (те) шылаулары жатыс септік жалғауларына ұқсас келетіндігі, бұл шылаулардың бөлек жазылатындығы және өзі тіркескен сөзге күшейткіш үстеме мағына үстеп тұратындығын түсінеді.2)    Жаттығуларды ауызша, жазбаша орындату арқылы да, де, та, те шылауларын шылау тұлғалас қосымшалардан ажырата білу дағдыларын қалыптастырады.3)     Сабақ барысында еңбекқорлыққа, кішіге қамқор болуға тәрбиеленеді.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ.

Әдіс-тәсілдері: БиС технологиясы,сұрақ-жауап, түсіндіру

Көрнекілігі:   слайдтар, бағалау критерийлері,

Сабақтың барысы:

Психологиялық ахуал

• Әрбір адам досым,сыныптасым• Әрбір ісің тірлік, тірек, адамдық• Әрбір сөзің шындық, бірлік, адалдық• Әрбір сабақ үйрену, оқу, іздену.



    Үй тапсырмасын тексеру. 8-жаттығу,өлеңді жатқа жазу. Оқушылардың алдыңғы сабақта мен, бен, пен, және шылаулары туралы алған білімдері пысықталады.3)    Жаңа сабақ.4)    Қызығушылық ояту. Сәкен Сейфуллиннің өлеңін мәнерлеп оқу.Адам да, мал да өзіншеЖүр жадырап далада.Көктемді қарсы алып тұр,Кәрі де, жас та, бала да.Өлеңнің ішіндегі  шылауларды балалар атаған соң, ендеше, бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз да, де, та, те шылаулары деп жаңа сабақтың тақырыбы ашылады.Сабақтың мақсатымен таныстырылады.Кіріспе бөлім.Тақтаға екі бағанға сөйлемдер жазылып, оқушыларға оқытылады(1 слайд)Бірінші бағандағы сөйлемдер оқылып, қарамен жазылған сөздердің түбірі мен қосымшасы ажыратылады.Қармен жазылған сөздерге жалғанған қосымшалар жатыс септігінің жалғауы екені айтылады.Екінші бағандағы сөйлемдер оқылып, ешқандай мағынасы жоқ, сұрақтарға жауап бере алмайтын сөздер, яғни шылаулар табылады.Бұл шылаулардың күшейткіш мағына үстеп тұрғаны түсіндіріледі.Негізгі бөлім. (2 слайд)Слайд бойынша жұмыс, ережені түсіндіру. (3 слайд)Сергіту сәті.  Интерактивті тақтадан кірпінің жасаған қимылдарын қайталап жасайды.Оқулықпен жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар.

Сабақты бекіту:

Шылауға топтастыру стратегиясын құру.

Сұраққа жауап Жеке тұрып сөйлем Бермейді мүшесі болмайды

Өз алдына толық ШЫЛАУ Сөзден бөлек жазылады мағынасы жоқ

Мен, (бен,пен ), да (де), та (те) Бірыңғай қолданыста екі сын есім және шылаулары шылаулары арасында келгенде тыныс белгі қойылмайды

Сөзбен сөзді Өзі тірк.сөзге үстеме Біріңғай сөздермен қайталанып келсе байланыстырады мағына береді үтір қойылады

Үй тапсырмасы:15- жаттығу,ережеБағалау
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ