Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар 1 бөлімі:

    Қазақ халқының музыкалық мұрасы.


    Мектеп:


    Күні:

    Сабақ:


    6

    Мұғалімнің Т. А.Ж.:


    Сынып:

    5

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Күй құдіреті

    Осы сабаққа құрылған оқыту мақсаты

    (оқу бағдарламасының сілтемесі)

    5.1.1.1 - музыканың түрін, стилі мен жанрын, музыкалық көркемдеуші құралдарды анықтау, тыңдалған шығарманы талдау.

    Сабақтың мақсаты

    Домбыра дыбысы арқылы тәсілдерді талдау;

    Есту тәсілдері арқылы домбырада "төкпе"және "шертпе" дыбыстарын жаңғырту арқылы анықтау;

    Audacity программасында жұмыс жасау;

    Өзгелердің жұмысын бағалау.

    Бағалау критерийлері

    Оқушы мақсатына жетті, егер:

    Төкпе және шертпе стилін біледі;

    Күйге толық түсіндірме береді;

    Токпе және шертпе айырмашылығын анықтайды;

    Менталді картаның құрылысын қолданады.


    Интепретация құрады;

    Audacity бағдарламасында күй интерпритациясын орындайды;

    Күйде әр түрлі әсерлер қолданады.


    Тілдік мақсаты

    Диолог хаттар үшін пайдаланылатын сөз тіркестерінің сериясы

    айтыс, қыз бен жігіт айтысы;

    -күй- төкпе, шертпе;

    -стиль, жанр, лад, интонация, музыкалық көркемдеуші құралдар;

    -импровизация, өңдеу, композиция;

    -интерпретация;

    -екпін, ырғақ;

    -сүйемелдеу, ансамбль

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Біз Біржан мен Сараның айтысын таңдадық, себебі ол….(айтыстың стильін, жанрын, орындаушылық әдісін) анықтауға көмектеседі.

    • Біз халық әуенін компьютерлік бағдарламада импровизацияладық, ол бізге....( тілдік дағдыны) дамытуға көмектесті.

    • Біз күй тарихын зерттедік, ол күйдің ....(шертпе, төкпе) әдістерін білуге көмектеседі.

    Құндылықтарды дарыту

    Жалпыға бірдей еңбек қоғамы

    ЖаҺандық азаматтыққа тәрбиелеу

    Бұл бөлімде жаһандық әсері мен музыкалық оқиғаларды тыңдап қарастыру. Сынып оқушысы музыкаға шолу арқылы бағдарламаны қамтамасыз етеді және қоя отырып,пайдалана атқарады.

    АКТ қолдану дағдылары

    Аudacit компьютерлік бағдарлама.

    Пәнаралық байланыстар

    Кіріктірілген пәнаралық байланысы информатикамен тарихпен, әдебиетпен байқалады..

    Бастапқы білім


    Куйдің не екенін оқушылар алдын-ала біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтың жоспарланған іс-әрекеті

    Ресурстар


    Сабақтын басы


    5м







































































































    Сабақтын ортасы


    15 м










































    15 м



    Сабақтын соңы

    10м





    Тарт күйіңді, домбыра!

    Төгіл, төгіл тәтгі күй,

    Тау суындай сылдыра,

    Желпін, желпін жел соқтыр!

    Тауда тұман тұрмасын,

    Көкте бұлт ыдыра!

    Сабақ басында оқушылардың назарын жинақтау:

    Даулеткерей мен Курмангазы бейнеленген үлестірмелерді беру арқылы оқушыларды топтарға бөлу.

    Курманғазы бейнеленген үлестірме бойынша домбырада ойнау арқылы«Төкпе»

    түрін зерттейді

    Дәулеткерей бейнеленген үлестірме бойынша домбырада ойнау арқылы «Шертпе»түрін зерттейді.

    Тапсырма : Ментальдік карта құрастыру.


    Төкпе және шертпе түрлерінің домбырада орындалуының әртүрлі тәсілдерін зерттеңіз. Төкпе және шерпе күйлерінің қандай ерекшеліктері бар деген сұраққа жауап беріңіз? Заманауи оранжировкада және де домбырада Құрманғазының «Адай » күйінін орындалуын тыңдаңыз? Мына сұраққа жауап беріңіз...қандай айырмашылығы, ұқсастығы бар?

    Тапсырма хабарламаны табу.Мәтімен жұмыс.

    Бағалау критерилері :

    Қазақтың төкпе және шертпе стилін біледі;

    Интепретация қоюға толық сипат береді;

    төкпе и шертпе айырмашылықтарын анықтайды.

    Домбрада қазақтың "төкпе" стилін ойнауда ақпаратты жұмыс жасау арқылы зерттейді.

    Мәслелерін орындау:

    «Төкпе» стиліне толық мағлұмат беріңіз;

    «Төкпе»стиліндегі күйді орындаушы кім?

    «Төкпе»стилінің ерекшелігі неде?

    «Шертпе» стилі домбрада ойнауда зерттеледі ме

    «Шертпе» стиліне толық мағлұмат беріңіз;

    «Шертпе»стиліндегі күйді орындаған кім ?

    «Шертпе»стилінің ерекшелігі неде?

    Оқушыларға арналған ақпарат:

    Күйші -сөзбе -сөз дегенді білдіреді"орындаушы күйлер" Күйді-домбырада ойнайтын қазақ халқының инсрументальдік пьеса. Күй- бұл көп жылғы халық шығармашылығы, табиғат көріністерін музыкалық нысанында көрсетеді Кейбір күйлер аттың шабысын, құстың ұшуын,жыланның жорғалаған т.б.беріледі. Оларды күйші орындайды, сондай-ақ жыршы мен ақында. Күй жергілікті стилі бар, дауыс ырғағында әуен түрлері, құралдары, орындаушылық техникасы көрсетіледі. Үздік үлгілерімен күйлер Батыс Қазақстан шығармашылығы аса көрнекті композиторлары-күйші Құрманғазы, Ахмедьярова және Дәулеткерей, Шығыс және Солтүстік Қазақстан — Тәттімбет және Ағашаяқ, Оңтүстік — Ықлас , Сүгір, Байсерке және т. Б. Қазіргі заманғы композиторлары-күйші Д. Нұрпейісова, М. Ержанов, Ж. Каламбаев, А. Шингожаев және т. б..Домбра мәдениетінде екі жетекшілік аспаптық дәстүр қалыптасқан:батыс-қазақстандық төкпе және шығыс қазақстан- шертпе.Шығыс қазақстандық шертпе –саусақпен жұмсақ әуенін келтіреді . Шертпе күй-мазмұнында майда психологиялық суреттемелер, терең адами сезімдер, әдемі әйел бейнелері баяндалады. Осы мектептің дәстүріне кең аумағына–айналған Алтайға дейін Ұлытау мен жағалаулары, Сырдария. Шертпе күйге келгенде шығармалар бірінші кезекте Сары Арқа тумаларының шығармалары болып саналады .Тәттімбет шертпе-күйді негізін қалаушы, және олардың арасында қайталанбас үлгілерімен, ең терең философиялық мазмұнды шығарма болып саналады. Шертпе күйді орындау кезіндегі әдісі басқа мектептермен дәстүрлі әдістері ерекшеленеді: асықпай талап етеді, тіпті айтуға болады,жоғары деңгейде жеткізіледі,әрбір ішектің қағысымен,өзіне тән білімі,толқындардың ерекше тербелісі ішектің басқанынан пайда болады Тек аталған талаптар сақталған кезде орындаушы аспаптың әуенімен жылы және құттықтау сөзін келтіруі мүмкін. Тәтімбеттің шертпе күй шығармалары өз алдына ереше дүние. Орындаудың қыр сырын меңгерген домбырашы шеберліктің шыңына жетеді. Тәттімбеттің күйлері көбінесе ішекті жеке тарту арқылы орындалады. Мысалы «Сарыжайлау», «Сылкылдак», «Кокейкести», «Косбасар» күйлерідомбыраны оң бұрау арқылы орындалады(квартовый строй),ал «Азамат Кожа», «Бес торе» домбыра ішегін теріс бұрау арқылы орындалады.(квинтовый строй). Егер де осы күйлерді орындау барысында әр-түрлі қағыспен ойнау әдісін қолданбаса күйдің мазмұнымен мәні толық ашылмайды. Төкпе -батыс қазақстанның домбра дәстүрінің күйі("төкпе"-үнемі ағып жатқан, асау толқын). Төкпе күйлерінің орындаушысы көрнекті композитор, көптеген домбыра пьесаларының авторы - Құрмангазы Сағырбайұлы.

    Тапсырманы әр оқушы жеке өз дәптерлерінде орындайды.

    Оқушыларға менталді картаны құрастыруға 12 м уақыт беріледі.

    Ауызша хабарлауда,жазбаша орындаған тапсырмаларын,ауызша сұрақтарға жауап берді.

    «Төкпе» терминіне толық мағлұмат беріңіз;

    «Төкпе» стиліндегі күйді орындаған кім?

    «Төкпе»стилінің ерекшелігі неде?

    «Шертпе» стилі домбрада ойнауда зерттеледі ме

    «Шертпе» терминіне толық мағлұмат беріңіз;

    «Шертпе» стиліндегі күйді орындаған кім?

    «Шертпе»стилінің ерекшелігі неде?

    Өзара бағалау:

    Өз жұмысын көршілес баламен алмасады.



    Тыңдалым:

    Кұрманғазының «Адай» және «Төкпе»стилі жазылады, содан кейін Тәттімбеттің күйі ойналады.

    «Сылқылдақ» стилі «Шертпе»

    Сыныпта мәселені талқылау:

    1. «Төкпе» стиліндегі күйді кім орндағанын анықтаңыз?

    2." Шертпе" стиліндегі күйді кім орндағанын анықтаңыз?

    2 Тапсырма: Интерпретация

    Компьтерлік бағдарлама арқылы төкпе және шертпе күйлеріне қысқа интерпретация жасау.

    1.Тыңдай отырып ,таңдаңыз «Адай» және «Сылқылдақ» күйлерін.


    2.Қарқын мен күйдік тоналды Audacity бағдарламаында өзгерту.

    3.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Альханова Жаныл Рахметуллаевна
    25 Желтоқсан 2023
    322
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Бесік жыры

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Бесік жыры

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жас мұғалімдерге методикалық көмек ретінде қазақтың бесік тойы туралі мәліметтер берілген
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар 1 бөлімі:

    Қазақ халқының музыкалық мұрасы.


    Мектеп:


    Күні:

    Сабақ:


    6

    Мұғалімнің Т. А.Ж.:


    Сынып:

    5

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Күй құдіреті

    Осы сабаққа құрылған оқыту мақсаты

    (оқу бағдарламасының сілтемесі)

    5.1.1.1 - музыканың түрін, стилі мен жанрын, музыкалық көркемдеуші құралдарды анықтау, тыңдалған шығарманы талдау.

    Сабақтың мақсаты

    Домбыра дыбысы арқылы тәсілдерді талдау;

    Есту тәсілдері арқылы домбырада "төкпе"және "шертпе" дыбыстарын жаңғырту арқылы анықтау;

    Audacity программасында жұмыс жасау;

    Өзгелердің жұмысын бағалау.

    Бағалау критерийлері

    Оқушы мақсатына жетті, егер:

    Төкпе және шертпе стилін біледі;

    Күйге толық түсіндірме береді;

    Токпе және шертпе айырмашылығын анықтайды;

    Менталді картаның құрылысын қолданады.


    Интепретация құрады;

    Audacity бағдарламасында күй интерпритациясын орындайды;

    Күйде әр түрлі әсерлер қолданады.


    Тілдік мақсаты

    Диолог хаттар үшін пайдаланылатын сөз тіркестерінің сериясы

    айтыс, қыз бен жігіт айтысы;

    -күй- төкпе, шертпе;

    -стиль, жанр, лад, интонация, музыкалық көркемдеуші құралдар;

    -импровизация, өңдеу, композиция;

    -интерпретация;

    -екпін, ырғақ;

    -сүйемелдеу, ансамбль

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Біз Біржан мен Сараның айтысын таңдадық, себебі ол….(айтыстың стильін, жанрын, орындаушылық әдісін) анықтауға көмектеседі.

    • Біз халық әуенін компьютерлік бағдарламада импровизацияладық, ол бізге....( тілдік дағдыны) дамытуға көмектесті.

    • Біз күй тарихын зерттедік, ол күйдің ....(шертпе, төкпе) әдістерін білуге көмектеседі.

    Құндылықтарды дарыту

    Жалпыға бірдей еңбек қоғамы

    ЖаҺандық азаматтыққа тәрбиелеу

    Бұл бөлімде жаһандық әсері мен музыкалық оқиғаларды тыңдап қарастыру. Сынып оқушысы музыкаға шолу арқылы бағдарламаны қамтамасыз етеді және қоя отырып,пайдалана атқарады.

    АКТ қолдану дағдылары

    Аudacit компьютерлік бағдарлама.

    Пәнаралық байланыстар

    Кіріктірілген пәнаралық байланысы информатикамен тарихпен, әдебиетпен байқалады..

    Бастапқы білім


    Куйдің не екенін оқушылар алдын-ала біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтың жоспарланған іс-әрекеті

    Ресурстар


    Сабақтын басы


    5м







































































































    Сабақтын ортасы


    15 м










































    15 м



    Сабақтын соңы

    10м





    Тарт күйіңді, домбыра!

    Төгіл, төгіл тәтгі күй,

    Тау суындай сылдыра,

    Желпін, желпін жел соқтыр!

    Тауда тұман тұрмасын,

    Көкте бұлт ыдыра!

    Сабақ басында оқушылардың назарын жинақтау:

    Даулеткерей мен Курмангазы бейнеленген үлестірмелерді беру арқылы оқушыларды топтарға бөлу.

    Курманғазы бейнеленген үлестірме бойынша домбырада ойнау арқылы«Төкпе»

    түрін зерттейді

    Дәулеткерей бейнеленген үлестірме бойынша домбырада ойнау арқылы «Шертпе»түрін зерттейді.

    Тапсырма : Ментальдік карта құрастыру.


    Төкпе және шертпе түрлерінің домбырада орындалуының әртүрлі тәсілдерін зерттеңіз. Төкпе және шерпе күйлерінің қандай ерекшеліктері бар деген сұраққа жауап беріңіз? Заманауи оранжировкада және де домбырада Құрманғазының «Адай » күйінін орындалуын тыңдаңыз? Мына сұраққа жауап беріңіз...қандай айырмашылығы, ұқсастығы бар?

    Тапсырма хабарламаны табу.Мәтімен жұмыс.

    Бағалау критерилері :

    Қазақтың төкпе және шертпе стилін біледі;

    Интепретация қоюға толық сипат береді;

    төкпе и шертпе айырмашылықтарын анықтайды.

    Домбрада қазақтың "төкпе" стилін ойнауда ақпаратты жұмыс жасау арқылы зерттейді.

    Мәслелерін орындау:

    «Төкпе» стиліне толық мағлұмат беріңіз;

    «Төкпе»стиліндегі күйді орындаушы кім?

    «Төкпе»стилінің ерекшелігі неде?

    «Шертпе» стилі домбрада ойнауда зерттеледі ме

    «Шертпе» стиліне толық мағлұмат беріңіз;

    «Шертпе»стиліндегі күйді орындаған кім ?

    «Шертпе»стилінің ерекшелігі неде?

    Оқушыларға арналған ақпарат:

    Күйші -сөзбе -сөз дегенді білдіреді"орындаушы күйлер" Күйді-домбырада ойнайтын қазақ халқының инсрументальдік пьеса. Күй- бұл көп жылғы халық шығармашылығы, табиғат көріністерін музыкалық нысанында көрсетеді Кейбір күйлер аттың шабысын, құстың ұшуын,жыланның жорғалаған т.б.беріледі. Оларды күйші орындайды, сондай-ақ жыршы мен ақында. Күй жергілікті стилі бар, дауыс ырғағында әуен түрлері, құралдары, орындаушылық техникасы көрсетіледі. Үздік үлгілерімен күйлер Батыс Қазақстан шығармашылығы аса көрнекті композиторлары-күйші Құрманғазы, Ахмедьярова және Дәулеткерей, Шығыс және Солтүстік Қазақстан — Тәттімбет және Ағашаяқ, Оңтүстік — Ықлас , Сүгір, Байсерке және т. Б. Қазіргі заманғы композиторлары-күйші Д. Нұрпейісова, М. Ержанов, Ж. Каламбаев, А. Шингожаев және т. б..Домбра мәдениетінде екі жетекшілік аспаптық дәстүр қалыптасқан:батыс-қазақстандық төкпе және шығыс қазақстан- шертпе.Шығыс қазақстандық шертпе –саусақпен жұмсақ әуенін келтіреді . Шертпе күй-мазмұнында майда психологиялық суреттемелер, терең адами сезімдер, әдемі әйел бейнелері баяндалады. Осы мектептің дәстүріне кең аумағына–айналған Алтайға дейін Ұлытау мен жағалаулары, Сырдария. Шертпе күйге келгенде шығармалар бірінші кезекте Сары Арқа тумаларының шығармалары болып саналады .Тәттімбет шертпе-күйді негізін қалаушы, және олардың арасында қайталанбас үлгілерімен, ең терең философиялық мазмұнды шығарма болып саналады. Шертпе күйді орындау кезіндегі әдісі басқа мектептермен дәстүрлі әдістері ерекшеленеді: асықпай талап етеді, тіпті айтуға болады,жоғары деңгейде жеткізіледі,әрбір ішектің қағысымен,өзіне тән білімі,толқындардың ерекше тербелісі ішектің басқанынан пайда болады Тек аталған талаптар сақталған кезде орындаушы аспаптың әуенімен жылы және құттықтау сөзін келтіруі мүмкін. Тәтімбеттің шертпе күй шығармалары өз алдына ереше дүние. Орындаудың қыр сырын меңгерген домбырашы шеберліктің шыңына жетеді. Тәттімбеттің күйлері көбінесе ішекті жеке тарту арқылы орындалады. Мысалы «Сарыжайлау», «Сылкылдак», «Кокейкести», «Косбасар» күйлерідомбыраны оң бұрау арқылы орындалады(квартовый строй),ал «Азамат Кожа», «Бес торе» домбыра ішегін теріс бұрау арқылы орындалады.(квинтовый строй). Егер де осы күйлерді орындау барысында әр-түрлі қағыспен ойнау әдісін қолданбаса күйдің мазмұнымен мәні толық ашылмайды. Төкпе -батыс қазақстанның домбра дәстүрінің күйі("төкпе"-үнемі ағып жатқан, асау толқын). Төкпе күйлерінің орындаушысы көрнекті композитор, көптеген домбыра пьесаларының авторы - Құрмангазы Сағырбайұлы.

    Тапсырманы әр оқушы жеке өз дәптерлерінде орындайды.

    Оқушыларға менталді картаны құрастыруға 12 м уақыт беріледі.

    Ауызша хабарлауда,жазбаша орындаған тапсырмаларын,ауызша сұрақтарға жауап берді.

    «Төкпе» терминіне толық мағлұмат беріңіз;

    «Төкпе» стиліндегі күйді орындаған кім?

    «Төкпе»стилінің ерекшелігі неде?

    «Шертпе» стилі домбрада ойнауда зерттеледі ме

    «Шертпе» терминіне толық мағлұмат беріңіз;

    «Шертпе» стиліндегі күйді орындаған кім?

    «Шертпе»стилінің ерекшелігі неде?

    Өзара бағалау:

    Өз жұмысын көршілес баламен алмасады.



    Тыңдалым:

    Кұрманғазының «Адай» және «Төкпе»стилі жазылады, содан кейін Тәттімбеттің күйі ойналады.

    «Сылқылдақ» стилі «Шертпе»

    Сыныпта мәселені талқылау:

    1. «Төкпе» стиліндегі күйді кім орндағанын анықтаңыз?

    2." Шертпе" стиліндегі күйді кім орндағанын анықтаңыз?

    2 Тапсырма: Интерпретация

    Компьтерлік бағдарлама арқылы төкпе және шертпе күйлеріне қысқа интерпретация жасау.

    1.Тыңдай отырып ,таңдаңыз «Адай» және «Сылқылдақ» күйлерін.


    2.Қарқын мен күйдік тоналды Audacity бағдарламаында өзгерту.

    3.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 3 сынып
    25.12.2023
    322
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Альханова Жаныл Рахметуллаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации