|
Мектеп: Ломоносов атындағы мектеп-гимназиясы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: Халқымыздың салт-дәстүрі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні:12.11.2019ж. |
Мұғалімнің есімі:Ошакбаева Г.К. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып:4 «Г» |
Қатысқандар саны:25 |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
4.2.7.1.Шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу) табу және оларды қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Әдеби көркемдегіш құралдарды қолданады. Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпқа қатысты сұрақтартардың жауабын табады. Кейбір оқушылар: Көшбасшылық танытады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
Әдеби көркемдеуіш құралдардың қолданысын анықтайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тілдік дағдылар.Терминология. Сөз тіркестері: Әдеби мұра Әдеби көркем сөздер Халық ауыз әдебиеті Даналар нақылы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Адамгершілік, еңбекқорлық. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі, көркем еңбек, жаратылыстану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
аудиожазба |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім |
Мақал-мәтел жайлы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
(Ұ) Жұмыс ережесімен келісу Алдынғы білімді еске түсіру -Мақал – мәтел дегеніміз не? (МК) «Сырсандықтан» шыққан мақал – мәтелдерді аяқта 1)Өз елім – өлең төсегім Отан – оттан да ыстық
Тіліңмен жүгірме,біліммен жүгір
Білегіңе сенбе, біліміңе сен
Дос жылытып айтады,дұшпан күлдіріп айтады
Күлме досыңа ,келер басыңа
Ағаш тамырымен,адам досымен мықты
Ауру қалса да,әдет қалмайды
Еріншектің ертеңі бітпес
Өнерлінің қолы алтын,өлеңшінің сөзі алтын 2) іс-әрекетке мақалмен жауап беру - Мақал-мәтелді үйде кім көп қолданады? 3) Мақал ма? Мәтел ме? Көз-қорқақ, қол батыр. Кітап-білім бұлағы Бір елі ауызға,екі елі қақпақ. (Т) « Бірлесіп орында» Бірілген қима қағаздардан сурет құрастырып,тақырыбын жаз.Қысқаша түсінік бер. Дескрипторы: Қима қағаздардан сурет құрастырып,тақырыбын тауып жазады Тақырыпқа сәйкес білетіндерін айтады 1-топ бесікке салу 2-топ тұсау кесер 3-топ баланы қырқынан шығару 4-топ наурыз (ҚБ)Мұғалімнің қолдау сөздері (М) Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру Мағынаны тану «Тыңда» айдары: Мейрамбек Беспаевтың орындауында «Бесік жыры» әні тыңдалады. Өздері білетін бесік жыры туралы айтады. (МК, Ұ) «Бірлесіп орында» айдары бойынша суреттегі салт-дәстүрлер туралы әңгімелейді. Дескрипторы: -Осы дәстүрлерді қайдан көргендерін айтады. -Өздеріне ұнайтын салт-дәстүрді атайды. ҚБ: Мұғалімнің қолдау сөздері
(МК, Ұ) «Ойлан»
айдары бойынша «Неліктен салт-дәстүрлерді
ұмытпай жалғастыру
қа Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Мектеп: Ломоносов атындағы
мектеп-гимназиясы Сабақ тақырыбы: Халқымыздың
салт-дәстүрі Күні:12.11.2019ж. Мұғалімнің есімі:Ошакбаева
Г.К. Сынып:4 «Г» Қатысқандар
саны:25 Қатыспағандар
саны Сабаққа негізделген оқу
мақсаты
4.2.7.1.Шығармадан әдеби көркемдегіш
құралдарды (теңеу) табу және оларды қолдану
Сабақ
мақсаттары:
Барлық
оқушылар: Әдеби көркемдегіш құралдарды
қолданады.
Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпқа қатысты
сұрақтартардың
жауабын табады. Кейбір оқушылар:
Көшбасшылық танытады. Бағалау
критерийлері: Әдеби көркемдеуіш
құралдардың қолданысын
анықтайды. Тілдік
мақсаттар Тілдік
дағдылар.Терминология. Сөз
тіркестері: Әдеби
мұра Әдеби көркем
сөздер Халық ауыз
әдебиеті Даналар
нақылы Құндылықтарды
дарыту Адамгершілік,
еңбекқорлық. Пәнаралық
байланыстар Қазақ тілі, көркем еңбек,
жаратылыстану. АКТ қолдану
дағдылары аудиожазба Алдыңғы оқу/ Бастапқы
білім Мақал-мәтел жайлы Жоспар Жоспарланған
уақыт Жоспарланған
жаттығулар Ресурстар Басталуы (Ұ) Жұмыс ережесімен
келісу Алдынғы білімді еске
түсіру -Мақал – мәтел дегеніміз
не? (МК) «Сырсандықтан» шыққан мақал –
мәтелдерді аяқта 1)Өз елім – өлең
төсегім Отан – оттан да
ыстық
Тіліңмен жүгірме,біліммен
жүгір
Білегіңе сенбе, біліміңе
сен
Дос жылытып айтады,дұшпан
күлдіріп айтады
Күлме досыңа ,келер
басыңа
Ағаш тамырымен,адам досымен
мықты
Ауру қалса да,әдет
қалмайды
Еріншектің ертеңі
бітпес
Өнерлінің қолы алтын,өлеңшінің
сөзі алтын 2) іс-әрекетке мақалмен жауап
беру - Мақал-мәтелді үйде кім көп
қолданады? 3) Мақал ма? Мәтел
ме? Көз-қорқақ, қол
батыр. Кітап-білім
бұлағы Бір елі ауызға,екі елі
қақпақ. (Т)
« Бірлесіп
орында» Бірілген қима қағаздардан
сурет құрастырып,тақырыбын жаз.Қысқаша түсінік
бер. Дескрипторы: Қима қағаздардан сурет
құрастырып,тақырыбын тауып
жазады Тақырыпқа сәйкес білетіндерін
айтады
1-топ бесікке
салу
2-топ тұсау
кесер
3-топ
баланы қырқынан
шығару
4-топ
наурыз (ҚБ)Мұғалімнің қолдау
сөздері (М) Сабақтың тақырыбы мен
мақсатымен таныстыру
Мағынаны тану «Тыңда»
айдары:
Мейрамбек
Беспаевтың орындауында «Бесік жыры»
әні
тыңдалады. Өздері
білетін
бесік жыры туралы айтады. (МК, Ұ) «Бірлесіп орында» айдары бойынша
суреттегі
салт-дәстүрлер
туралы
әңгімелейді.
Дескрипторы:
-Осы
дәстүрлерді қайдан көргендерін айтады.
-Өздеріне
ұнайтын салт-дәстүрді
атайды.
ҚБ: Мұғалімнің
қолдау
сөздері
(МК, Ұ) «Ойлан»
айдары бойынша «Неліктен салт-дәстүрлерді
ұмытпай жалғастыру
қа | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













