Бесінші сынып Үйсіндер тақырыбына қмж

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бесінші сынып Үйсіндер тақырыбына қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Бесінші сынып Үйсіндер тақырыбына арналған қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

5.3. Үйсіндер мен қаңлылар

Педагогтің аты-жөні:


Күні: 16.02.23


Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Үйсіндер туралы жазба деректер.

Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

Сабақтың мақсаты

Ежелгі Қазақстан аумағын мекендеген үйсін мемлекет-тік бірлестігінің құрылуы мен Үйсін мемлекетіндегі әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру. 
Қытай деректеріндегі үйсіндер туралы әңгімелеу. Тарихи деректердегі үйсіндердің ерекшеліктерін сипаттау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру





Өткен білімді еске түсіру


Сыныппен амандасып, сынып оқушыларын топқа бөлу «теңге әдісі» арқылы.

Үй жұмысын wordwoll арқылы «ғажайып алаң» әдісі арқылы тексеру.

  1. Тарихта есімі ерекше қалған атақты қолбасшыны атаңыз? (А.Македонский)

  2. А.Македонский тағы қандай атпен белгілі болған? (Ескендір Зұлқарнайын)

  3. А.Македонский б.з.д қай жылдары Орталық Азияда әскери іс-әрекеттер жүргізді? (330-327 жж)

  4. А.Македонсийдің Орта Азия жеріне жорығы қай ғасырда басталды? (б.з.д IV ғ)

  5. А.Македонсий сақтармен бірлесіп,қанша жыл партизан соғысын жүргізді? (екі жыл)

  6. Көшпелілердің соғыс тактикасын қолданған сақ қолбасшысы кім? (Спитамен)

  7. Сақтар парсылармен соғысқан жылды атаңыз: (б.з.б 519-518 жж)

  8. Грек-македондықтар арасындағы «Марафон шайқасы» болған жыл? (б.з.б 490 ж)

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Дескриптор:

1.Үйсіндер туралы жазба деректерді біледі
2.Үйсін мемлекетінің қалай құрылғандығын біледі
3.Үйсіндердің айналысқан кәсібі мен әлеуметтік өмірін айтады

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Мадақ

тау



Презентация


Үйсіндер орналасқан аумақтық картасы

Жаңа білім




Жаңа тақырып: Үйсіндер туралы жазба деректер.

Слайдтар арқылы түсіндіру.

Жаңа сабақ түсіндіріп болған соң,сабақты әрі қарай тапсырмалармен жалғастыру.

І ТАПСЫРМА:

Топтық жұмыс:

І топ: Үйсіндердің тұрмыс-тіршілігі туралы

ІІ топ: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады?

ІІІ топ: Үйсіндердің көрші елдермен байланысы қалай болды?


ІІ тапсырма:

Жұптық жұмыс:

Берілген мәтінді толықтыру арқылы,мәтінді толық аяқтау.

І топ:

Б.з.д ІІІ ғасыр мен б.з V ғасыры аралығында Жетісу өңірінде, Ыстықкөл және Іле өзені алқабында аса күшті үйсін мемлекеті құрылды. Үйсін тайпаларының шаруашылығы,тұрмыс- тіршілігі туралы қытай деректері көптеген құнды мәліметтер қалдырған.

ІІ топ:

Үйсіндер тьуралы алғашқы мәліметтер б.з.б ІІ ғасырдың соңында-қытай елшіліктері арқылы таралған. Үйсін билеушісі -гуньмо қытай әулетімен туыс болуды ниет етті. Сөйтіп б.з.д 107 жылы билеушіге 1000 жылқы беріп,қытай ханшасына үйленді.


ІІІ топ:

Қытай авторы Чжань Цяньның хабары бойынша,үйсіндердің 120 түтіні, 188 мың адамы,630 әскері болған. Б.з.д 73 жылғы дерек бойынша ,ол өз ішінде оң,сол,орталық деп үш әскери-әкімшілік аймаққа бөлініп басқарылды.


Берілген мәтінді толықтыру арқылы,мәтінді толық аяқтау.

І топ:


ІІІ ТАПСЫРМА:

Дискуссиялық тарсырма:


Сұрақ

Ия

Жоқ

Үйсін мемлекетінің билеушісі гуньмо деп аталды?

+


Үйсін мемлекетінің астанасы Қызыл Аңғар емес


+

Үйсіндерде қарапайым адамдар бектер деп аталды


+

Үйсін қоғамында малға жекеменшік қалыптасты

+


Үйсін мемлекетінде жылқы малы көп өсірілген жоқ


+


Мәтінмен жұмыс

Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды


Дескриптор:
1.Үйсіндердің тұрмыс тіршілігін түсіндіреді
2.Үйсіндердің өмірін сипаттайды
3.Үйсіндердің көрші елдермен байланысын анықтайды.



Дескриптор:

карточкалар арқылы тапсырма беру.

Сұрақтарға жауап беру арқылы үйсін мемлекеті туралы сұрақтарға жауап береді.








Дескриптор:


Үйсіндер туралы сұрақтардың ақиқат не жалған екенін анықтайды.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»



ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Алақан-жұдырық»





«Жұлдызшалар»




Ақпараттық мәтін





мәтін жазылған үлестірме қағаздар, қосымша деректер




сәйкестендіру кестесі











Тақырып

тық кесте















Тақырып

тық кесте



Бекіту





Жаңа тақырыпты бекіту:

«Алтын сақа» әдісі арқылы. Яғни мұғалім қолына асықты алып,кезкелген оқушының алақанына салады. Асық кімнің қолына түссе сұраққа сол оқушы жауап береді.

1. Үйсін гуньмосының жасағы қанша әскерден тұрған (30 мың аатты әскер)

2. Үйсін қоғамында малға сақталған меншік қалай аталды? (жекеменшік)

3. Үйсін мемлекеті қай сауда жолының бойында олрналасты? (Ұлы Жібек жолы)

4. Үйсін қөоғамында қандай адамдар киімдерін жібек матамен биязы жүн маталардан тіктірді? (текті адамдар)

5. Б.з.д 177-176 жж үйсіндер қай тайпаның қарамағына кірді? (ғұн тайпасының)


Үйге тапсырма

Сен білесің бе?» тапсырмасы арқылы төмендегі сұрақтарға жауап жазып келу.
1. Үйсіндер туралы деректер қай ғасырларға жатады?
2. Ертедегі үйсіндер мекендеген жерлерді картадан көрсет.
3. Үйсіндердің қоныстары қай жерлерден табылды? Оларды сипаттап айтып бер.
4. Үйсіндерде бай адамдар қалай өмір сүрген?

Сабақтың тақырыбын қорытынды

лай келе адасқан әріптерді орнына қойып,олардың мағынасын түсіндіреді.



Үйсін мемлекетінің тарихы туралы деректердің қай мемлекет тарихшылары жазғанын айтады

«Ең үздік жауап»

Ақпарат

тық карточка






Кері байланыс

Бүгінгі сабақ қызықсыз болды:

Бүгінгі сабақта мен көп мәлімет алдым?

Сабақ маған ұнады:


Рисунок 2

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.01.2025
207
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі