Беттік аудан мөлшерінің көлемге қатынасының диффузия жылдамдығына әсері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Беттік аудан мөлшерінің көлемге қатынасының диффузия жылдамдығына әсері

Материал туралы қысқаша түсінік
Беттік аудан мөлшерінің көлемге қатынасының диффузия жылдамдығына әсері ТАҚЫРЫБЫНА АРНАЛҒАН АШЫҚ САБАҚТЫҢ ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін: М. К. Жайгалиева


Қысқа мерзімді жоспар


Бөлім:

«Заттардың тасымалдануы»

Педагогтің аты-жөні:

Базарбай Т.С.

Күн: 14.11.2024

Сыныбы : 10

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Беттік аудан мөлшерінің көлемге қатынасының диффузия жылдамдығына әсері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.1.3.1-беттік аудан мөлшерінің көлемге қатынасының мәнін есептеу

Сабақтың мақсаты:

Беттік аудан мөлшерінің көлемге қатынасының мәнін есептейді.

Құндылықтар

  • Бірлік және ынтымақ;

  • Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

  • Жасампаздық және жаңашылдық


Сабақ барысы/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен амандасады, сыныпты түгендейді.


«Менен бір мотивациялық сөз» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнату үшін мұғалім мотивациялық сөздер жазылған карточкаларды оқушыларға таратады, оқытады.


б) «Flippity» онлайн платформасы бойынша топқа бірігуге нұсқау береді.


Мұғаліммен амандасады, сынып түгенделеді.



Оқушылар «Менен бір мотивациялық сөз» тәсілі арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады.


«Flippity» онлайн платформасы бойынша топтарға бірігеді.

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

Интерактивті тақта, ноутбук,

«Flippity» онлайн платформасы

7мин

ІІ Үй тапсырмасы.

  1. a) «Алдыңғы атаулар» әдісі бойынша мұғалім өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында сұрақтар қояды.

б) «Ерекше сурет» тәсілі арқылы тақырыпты анықтайды.

Қай ет тез піседі? Айырмашылығы неде?

Оқушылар сұрақтарға жауап береді, өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.


Сұрақтарға жауап бере отырып, сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»т .б

Презента

ция

а

Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді.


ІІІ Топтық жұмыс.Chat GPT ЖИ арқылы топтық жұмыс ұйымдастырады.

1-топ. «Шардың беттік ауданы», «Эллипстің көлемге қатынасы»

2-топ. «Беттік ауданды есептеу», «Диффузия жолы»

Оқушылар топтарда мұғалімнің бағыт берумен оқулықтағы ақпаратты талдап, түсіндіреді.



Дескриптор:

- шардың беттік ауданын сипаттайды – 4 балл;

-эллипстің көлемге қатынасын түсіндіреді – 4 балл;

-жанды / жансыз денелердің беттік ауданын есептейді – 4 балл;

-жанды/ жансыз

- жанды/ жансыз денелердің диффузия жолын атайды – 4 балл;

А4 парағы

Маркер

флипчарт

15мин

Жеке жұмыс. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы ҚМЖ қосымшасында орналасқан.

Білім алушылар ҚБ тапсырмаларын орындайды. Ой қозғау жүзеге асады.

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында орналасқан.

Интерактивті панель, презентация

Жұмыс дәптері


Сабақтың соңы

4 мин

Кері байланыс «4 себеп» әдісі арқылы. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Мұғалім оқушыларды

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!


Презентация


1.Мен түсіндім, себебі ...

2.Мен түсінбедім, себебі ...

3.Мен қолдана аламын, себебі ...

4.Маған тиімді болмады, себебі .../ұсыныс……..

1 мин

Үй тапсырмасы § 24-25 оку


Сабақты қорытындылап, оқушыларды бағалайды.

Дәптерлеріне үй тапсырмасын жазып алады.


Мұғаліммен қоштасады.


Жұмыс дәптері



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
10.12.2024
153
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі