Тапсырма №1. Оқыту әдісі –
көрнекілік, жұмыстың нысаны - бүкіл сынып, қабылдау - жаңа
ақпаратты меңгеру.
Костюмдегі оюларды қарап
шығыныздар және сұрақтарға жауап
берініздер:
Қазақ ұлттық киімінде қандай
оюларды көріп тұрсыз? Олар қайда орналасқан?
Қандай оюлармен сіз өз киімінізді
безендіресіз?
Сізге қандай үлгілері
ұнайды?
Ою-өрнектің суретің альбомға сал?
оюдың эскизін альбомға сал?
Қандай ою- өрнектермен біз
таныстық?
Ит-құйрық, қошқар мұйіз, гүл
т.б.
3.Оқушыларға костюмдерден
көрген оюлары бар баспа-таңбаны жасайтындары түсіндіру олар келесі
кезеңдер бойынша картон немесе желімді және жіпті пайдалана отырып,
оюланған баспа-таңбаны жасайтын болады (ол мұғалімнің көрнекілігі
арқылы көрсетілуі тиіс): мастер –
класс.
-
Ою-өрнектін суретін картонға
салу;
-
Өлшеп алып жіпті қиып
алу;
-
Желімді жұқалап
жағу;
-
Жіпті қатты қағазға
жабыстыру.
4.Оқушылар өз орындарына
қайтып келеді және ою дизайнын және өзіндік ою баспа-таңбаларын
дайындай бастайды.
Тапсырма №
2. Әдісі – практикалық жұмыс,
нысаны – жеке:
Бұл тапсырма бейнелеу өнер
дағдыларын және білімді қолдана білу қабілетін
дамытады.
5.Ұйымдастыру: Үстелдерді материалдар мен
құралдар қолжетімді болатындай етіп орналастыру қажет. Қауіпсіздік
техникасын сақтау керек.
Желімнің тым көп мөлшерін
қосудың алдын алу үшін картонның бетіне желімді пайдалану кезінде
мұқият болу қажет. Одан өзге, екі жақты желімдеуші лентаны кесу
және жабыстыру қиын. Оқушылардың осы кезеңді дұрыс орындауын
бақылау. Оқушыларға желімді пайдаланған соң кепкенге дейін оюды
басудың алдында күте тұруға тура келеді.
Саралау: Шығармашылық жұмыста әр оқушыға жеке көмек
көрсету. Жұмыс істеу
үшін не қажет
екенін бүкіл сыныпқа
түсіндіру.
Қабілеттері
бар
оқушылар дербес жұмыс
жасайды, кейбір оқушыларға көмек көрсету қажет,
ою-өрнектін пішінің беруге
қиналатын.
Дескрипторлар:
• Эскизді альбомда орындады;
• Қатты қағазға оны көшірді;
• Контур бойымен желім жақты;
• Желімге жіпті жабыстырды.
Кері
байланыс:
- Сіздер бүгін сабақта қандай
жаңа қолөнер түрімен таныстыныздар?
- Қандай қиындықтармен сен кездестін?
- Сіз жұмысынызға ризасыз ба?
|
АКТ
Қайшылар, жіп, картон,
шаршылары,
қарындаштар, желім, желім
жағатын станок немесе екі жақты скотч.
|