1.Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыпты еске
түсіру\ қайталау\
3. Жаңа сабақты
меңгерту
4.
Бекіту
|
Сәлемдесу,
түгендеу
Өткен сабақты пысықтау: «Тізбектер»
әдісі Оқушылар тізбектеле
тұрады. Мұғалім, не бір оқушы тақырыпқа қатысты бір сөз айтады.
Келесі тұрған оқушы оны жалғастырады, яғни тақырыпқа қатысты сөз
айтады. Осылайша жалғаса береді. Кезегінде айта алмаған оқушы шығып
кетеді.
Смайлдер арқылы
бағалау
«Миға шабуыл» әдісі
- Big Data ұғымы қандай
мағына білдіреді?
- Адам үшін ақпараттың
шамадан тыс көп болуының пайдасы мен зияны
қандай?
1-тапсырма.
- Интернетті
пайдаланып, төмендегілерге талдау
жасаңдар:
-
Үлкен
ақпараттардың негізгі көздеріне
-
Бизнестің
дамуына Big Dataның ықпалын
-
Біздің
елімізде Big Dataның дамуына
Дескриптор:
Big Data
ұғымы мен қызметін анықтайды.
Смайлдер арқылы
бағалау
2-тапсырма.
- Big Dataны
пайдалануда оң және теріс әсерлеріне екі мысал ұсыныңдар.
Түсініктеме беріңдер.
Дескриптор:
Big Dataны пайдалану мысалдарын
ұсынады.
3-тапсырма.
- Пайдасы мен
зиянын бағала:
-
Big
Dataны пайдаланудың;
-
Адам үшін
ақпараттың шамадан тыс көп болуының;
-
Қоғам
үшін ақпараттың шамадан тыс көп
болуының.
Дескриптор:
Big Dataның
артықшылығы мен кемшілігін салыстырады.
Смайлдер арқылы
бағалау
Тест
жұмысы
Оқушылар тест
сұрақтарына жауап береді.
Өздерін
бағалайды
Кері
байланыс: «Басбармақ» әдісі
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін
басбармақтары арқылы білдіреді
|
.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың
мақсаттарымен танысады
Мұғалімді тыңдайды
|
Күнделік
кз
|
Физикалық
терминдер
Оқулық. Слайд
материалдары
|