Сабақтың тақырыбы: "Білгіштер" сайысы.
Сабақтың мақсаты:
Оқушылардың ойлау, еске сақтау, қайта жаңғырту
қабілеттерін дамытумен қатар, қазақ тілі мен
математика пәніне деген қызығушылықтарын
арттыру.
Сабақтың түрі: сайыс сабағы.
Мұғалімнің кіріспе
сөзі:
Шолпан Здравствуйте дорогие ребята и
уважаемые гости!
Гульнар
Құрметті әріптестер мен
оқушылар! Бүгінгі " Білгіштер" сайысы сабағымызды математика
мен қазақ тілі сабағымен бірге өтеді. Сабақтың мақсаты-сандарды
дұрыс айтып , есептерді шағару. Біріншіден, сабақта мұқият болу
керек. Екіншіден, жауаптарың толық болу керек. Барлықтарыңа табыс
тілеймін!
Шолпан
Бүгінгі сайысымыз 6 кезеңнен
тұрады, олар:
1.
"Жұмбақтар"
2.
"Сөзжұмбақтар"
3. " Геометриялық пішіндер
"
4.
"Есептер"
5 " Логикалық
есептер"
6. " Мақал - мәтелдер
"
Гульнар
Сайымызға 3 топ қатысады.
Біріншіден, олармен танысайық!
1 топтың аты-«Достық» , топтың
ұраны-Бірлік болмай, тірлік болмас.
2 топтың аты-«Сұңқар» , топтың
ұраны-Сұңқардай қалықтаймыз, ізденуден
жалықпаймыз.
3 топтың аты-«Білгіштер»,
топтың ұраны-Оқы да біл, ойна да күл.
Шолпан Кто первый отвечает , тот
получает балл.
Все внимательно слушаем и
сразу даем сигнал готовности.Звонят в
колокольчик.
1 кезең. 1.
"Жұмбақтар"
-
Тілі жоқ, ақыл-кеңес
береді. (кітап)
2.Тілден ұшып, құлаққа
қонады. (сөз)
3. Таңертең 4 аяқты, түсте
2 аяқты, кеше 3 аяқты. Сәби, ересек, кәрі
адам.
4.Таңмен көзін ашады,
әлемге нұрын шашады. (күн )
5. Төртбұрышты , бір
ауызды. Сандық
6.Білімнің дәмін тереді,
балаға білім береді. Мұғалім.
7.Аяғы біреу,қолы
жоқ.
Шиыр-шиыр жолы
көп.
Өзі сөйлей
білмейді,
Салған ізі
сөйлейді. Қалам
8. Денесі бар, басы
бар.
Ал бірақ та жаны
жоқ.
Үш көзінде жалын
от,
Кезектесіп
жұмылар,
Кезектесіп
ашылар.
Бағдаршам.
Шолпан Жұмбақтардың шешуін
орысша айтуға болады.
2 кезең.
"Сөзжұмбақтар" отгадаем ребусы
Командир выполняют сложные
ребусы.
интернет
Жаздың 1 күні, қыстың 1000
күнін асырайды
ертегілер
қуыршақ
Музықалық үзіліс. Қазір
геометрияқ пішіндерді еске аламыз.
Тыңдаған әнінде қандай
пішіндер туралы айтылды?
Шолпан
3 кезең: "Геометриялық
пішіндер"
Будем рисовать из
гометрических фигур. 5 минут.
4 кезең:
"Есептер"
28+20
422:2
893-41
250*5
2 мысықта қанша қанша
құлақ?
4 тауықта неше
аяқ?
Ал 5 қойда
ше?
2. Бір-бірімен жарысқан, 5 аю,
2 арыстан, 4 қоян, 3 түлкі,
Бәрі нешеу кім
білді?
3.Шөпте қояндар тығылып отыр,
24 құлағы ғана көрініп тұр. Қанша қояны тығылып
отыр?
5 –кезең . " Логикалық
есептер"
1.Қай пішін
артық?
2.
12
үшбұрыш
3.
жерге
4.
Сұрау белгісінің орнына
қандай пішін қойылады?
5. Тәрелкеде 3 сәбіз және 4
алма жатыр. Тәрелкеде неше жеміс бар?
4
6- кезең " Мақалдар
"
Мақалдарды жалғастыру
керек.
-
7 рет
пішіп, 1 рет
кес.
-
100 қойың болғанша
, 100 досың
болсын.
-
6 ала болса , ауыздағы
кетеді, 4 түгел болса, төбедегі
келеді.
-
Жеті атасын
білмеген ұл жетесіз.
5.
Жігітке жеті
өнер де аз.
6.
Білекті 1
жығады, білімді мыңды
жығады.
Шолпан
Итог: награждение
команд