«Білім – инемен құдық қазғандай»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Білім – инемен құдық қазғандай»

Материал туралы қысқаша түсінік
Пәндер бойынша оқушылардың білім деңгейлерін бақылау,білімді оқушыларды анықтау, білімді,тапқыр, ізденімпаз оқушылар қатарын көбейту. Олардың білімдерін тексеру жолдарын түрлендіре отырып, логикалық ойлауларын қалыптастыру. Тапқырлыққа, ізденімпаздыққа, алғырлыққа, ұқыптылыққа баул
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мерзімі: 11.05.2018жыл.

Тобы: «Ұлан»

Тәрбиеші: Нәлібаева Мақпал

Сыныптан тыс жұмыс

Тақырыбы: «Білім – инемен құдық қазғандай»

Мақсаты: Пәндер бойынша оқушылардың білім деңгейлерін бақылау,білімді оқушыларды анықтау, білімді,тапқыр, ізденімпаз оқушылар қатарын көбейту.  Олардың білімдерін тексеру жолдарын түрлендіре отырып, логикалық ойлауларын қалыптастыру. Тапқырлыққа, ізденімпаздыққа, алғырлыққа, ұқыптылыққа баулу. Ойлау қабілеттерін дамыту. Алға қойған мақсатына, өз бетінше тапсырмаларды орындап, нәтижеге жете білуге мүмкіндік жасау.

Әдісі: Сайыс.

Түрі: Сыныптан тыс жұмыс.

Көрнекілігі: Пәндер бойынша оқулықтар.

Барысы:

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу және түгендеу. Оқушылардың көңіл-күйлерін сұрау арқылы сыныптан тыс жұмысын бастаймын.


Кіріспе.

Адамзат тарихында қай кезеңде болмасын ғұламалар ғылым мен білім мәселелеріне ерекше көңіл бөлген. Қазіргі ғаламдық заманда 50 елдің қатарына қосылу үшін білімнің аса қажет екенін Елбасы Н. Назарбаев жолдауларында баса көрсетті. Қазақстан Республикасы өркениетті ел болу үшін ең бастысы білім. Білім- патриотизм негізі. Білімді болу жүйелі түрде үйренудің, оқығанды зердеге, миға тоқудың нәтижесі.

Негізгі бөлім.

«Кім жылдам?» Брейн Ринг

1.    Қытайдың астанасы (Пекин)

2.    Тәуке ханның заңы (Жеті жарғы)

3.    Жердің кішірейтілген макеті? (Карта, Глобус)

4.    Абай Құнанбаевтың азан шақырып қойған аты? (Ибраһим)

5.    Қазақ тілінде неше сөз табы бар? (9)

6.    Әлемдегі ең үлкен арал қалай аталады? (Гренландия)

7.    «Алтын адам» қай обада жерленген? (Есік обасында)

8.    Сирек кездесетін, құрып кету қаупіндегі өсімдіктер мен жануарларды қайдан кездестіруге болады? ( Қызыл кітап)

9.    Тұңғыш қазақ ғарышкері? (Тоқтар Әубәкіров)

10.   Қоршаған ортаны қорғауға бағытталған биология ғылымының саласы. (экология)

11.    Жерұйықты іздеген кім? (Асан Қайғы)

12.    Буын үндестігі басқаша қалай аталады? (Сингорманизм)

13.    Қола дәуірі неше тарихи кезеңге бөлінді? (Үш кезең, Нұра , Атасу, Бегазы- Дәндібай)

14.    Тіл білімінің дыбыстық жағын зерттейтін сала қалай аталады? (Фонетика)

15.    Төрт таңбалы ең үлкен сан? (9999)

16.    Жер бетінде неше мұхит бар? ( 4 мұхит бар)

17.    . Ғарыштызерттеуменайналысатынғылымсаласықалайаталады? (космонавтика

 

18.    1. Қазақстандағыеңбиік тау шыңықалайаталады? ( Хан Тәңірі )

 

19.    Биология сөзіне анықтама беріңіз? (“Биос” – тіршілік, “логос” – ғылым )

20.Қазақ” газетінің негізін салушы, ұлттық жазуымыздың реформаторы кім? (Ахмет Байтұрсынов

 «Ұшқыр ой»

Әр  оқушыға қазақ тілі пәнінен сұрақтар қойылады. Тез, жылдам, нақты жауап беру керек. Әр топтан 1 оқушы шығып сұраққа жауап береді.
1. Сөздің әрі қарай бөлінбейтін, мағыналы бөлігі. (түбір)
2. Жалқы есімдер қалай жазылады? Неге? (бас әріппен)
3. Бұйрықты сөйлем дегеніміз не?
4. «Бесінші» сөзі қандай сұраққа жауап береді? (нешінші?)
5. Әдемі сөзіне жуық мәндес сөзді ата. (сұлу, көркем)
6. Сұраулы сөйлемнің соңына қандай тыныс белгісі қойылады? (сұрақ белгісі)

7.  Сан есімнің сұрақтары. (қанша? неше? нешінші?)
8. Анықтауыш қандай сұраққа жауап береді?  (қандай?, қай? )

 «Айшықты сөздер»
Бұл айналымда бірнеше тұрақты сөз тіркестері беріледі. Ойланып, мағынасын айтуларың керек.
1.Төбесі көкке жетті (қуанды)
2. Ине шаншар жер жоқ (бос жер жоқ)
3. Қой аузынан шөп алмас (жуас)
4. Қабағынан қар жауды (ашуланды)
5. Бетінен оты шықты (ұялу)
6. Ит өлген жер (алыс)
7. Төбе шашы тік тұрды (қорықты)
8. Көзді ашып-жұмғанша (тез, лезде)


Қорытынды:

Қайсысы білгір, білімді

Талабына қарайық.

Кімдер зерек, кім жылдам

Таланттарын табайық.


Тексерілді: _______________



 




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.02.2019
1285
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі