мақсаты:
|
Заттардың
түсін, көлемін, пішінін айыра
біледі.. Геометриялық пішіндер
туралы
түсініктері
қалыптасты.
5-ке дейін тура және кері
санайды, жеке тапсырмалармен жұмыс жасау
дағдылары
жетілді.
|
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер:
|
Сұрақ-жауап, көрсету, түсіндіру, мақтау, мадақтау,
әңгімелеу
|
Ресурстар, дамытушы
орта:
|
Әр-түрлі пішіндер, жеке балаға
жұмыс жасауға арналған көрнекілік
құралдар,
5 көлемінде сандар кубизмі ,
музыка.Жыл мезгілдері кубизмі
|
Білік және дағдыларын
дамыту
|
Санау дағдыларын, геометриялық пішіндер
туралы
түсініктерді қалыптастыру, қарапайым математикалық
ұғымдарды қалыптастыра алады.
Жыл мезгілдері туралы
түсініктерді біледі. Көрген білгендері туралы қарапайым
түсініктерін көрсете алады.
|
Сабақтың
басы
|
Балалар бүгінгі біздің
ұйымдастырылған іс әрекетіміз ерекше болмақ.Өйткені біз Білім
әлеміне баратын боламыз. Алайда білім аралына бару оңай емес. Ол
білім аралына бармас бұрын түрлі кедергілерден өтуге тиіспіз.Біз
сонда білім аралына жететін боламыз.Онда сендерге арналған ойындар
мен тапсырмалар бар. Сендерге қызық болады деген
ойдамын.
Балалар білім аралына бару
үшін біз білімімізді пысықтап алайық.
|
Балалар қуана қабыл
алады.
|
Негізгі
бөлім
|
Миға
шабуыл: Жұмбақ
жасыру.
Аюда
оянар,
Құстарда
оралар,
Бұл қай кез
балалар?
Білім әлеміне бару үшін бізге
не қажет. Әрине автобус қажет. Автобусқа отыру үшін билет қажет.
Мен сендерге билет таратып беретін
боламын.
Автобусқа отырған соң көңілді
әнмен бірге қимылды ырғақ жасалады.
Пішіндер
аялдамасы.
Шарты: Ортаға бір баланың
көзін байлап шеңберге алады. Пішінді сипап сезіп қай пішін екенін
айту қажет
,
Жыл мезгілдері
аялдамасы.
Шарты: Балаларға жыл
мезгілдеріне байланысты суреттері таратылып беріледі. Тәрбиеші әр
жыл мезгілін айтады. Мысалы: Көктемде, қыста, көктемде, күзде.
Балалар тиесілі суретке қарап сөзді аяқтау
қажет.
Тәрбиеші: Балалар білім әлеміне де келіп
жетіппіз.Білім әлемі бізге керемет тапсырмаларын дайындап қойыпты.
Өз орталықтарыңа бару үшін аңдардың бейнесі бар билетті таратып
берген болатынмын. Сол аңдарға сай орындарыңды таба
аласыңдар.
Балаларды үш топқа
бөлу.
1топ
тапсырмасы
Қояндар
тобы
«Сандар
аралы»
Шарты: 1ден 5ке дейінгі сандарды тура
және кері санау. Кубиктегі сандардың құрамын тауып белгілеу. Шелек
сыртындағы санмен балықтағы санды сәйкестендіріп шелекке балықты
салу.
2-топ
тапсырмасы.
Қасқырлар
тобы
«Ертегі елінде»
аралы
Шарты: Алдарына берілген ертегіні
анықтап, кейпкерлерінің көлеңкесін нақты тауып қою керек. Қай
ертегі екенін айтып, қысқаша шолу жасайды.
3топ
тапсырмасы
Қояндар
тобы
«Суретті толықтыр»
аралы
Шарты: Берілген суретті ермексаздың
көмегімен толықтыру.
|
Баланың
жауабы......
Көктем
Тыңдайды.
Тапсырманы қызығушылықпен
орындайды, қуанады..
Балалар тапсырманы
орындайды.
Берілген билет бойынша
орталықтарға жайғасады.
Сандардың ретін анықтап , тура
және кері санайды.
Сандарды сәйкестендіре
алады.
|
Қорытынды
бөлім
Рефлексия
|
Жарайсыңдар балалар! «Білім
әлемінің» тапсырмаларын орындап бердіңдер.
Білім
ханшайымы: Менің кішкентай достарым! Мен
сендерге ризамын! Сау болыңдар!
Балалар біз қайда
бардық?
Не
көрліңдер?
Білім әлемі сендерге ұнады
ма?
Қандай тапсырмалар
орындадық?
Белсенді қатысқан балаларды
мадақтау.
|
Риза
болады.
Мұқият
тыңдайды
Қоштасады.
|