Мақсаты: білім әлемі туралы түсінік беру.
Міндеті:балалардың білімге жолына деген құштарлығын арттыру.
Білімділігі: білімнің өмірлік азық екенін ұғындыру.
Дамытушылығы:балалардың ой-қиялдарын дамыту
Тәрбиелігі:балалардың білімге деген құштарлық сезімін тәрбиелеу.
К/құралдар: мектепке кетіп бара жатқан балалардың суреті
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап
Билингвальдық компонент: білім еліне саяхат-путешествие в город знаний
|
Іс-әрекет сатылары |
Тәрбиешінің басқару іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Ынталандыру сезімді ояту. |
Шаттық шеңбер құру Балалар бір-біріне қарап жымиып, жылы лебіздерін айтып қуанышқа бөленеді. |
|
|
Ізденістер. Ұйымдастыру |
Балаларға «Білім» еліне саяхатқа шығатындарын, алдарында қызықты тапсырмалар күтіп тұрғандарын айту. 1. «Әдебиет әлемінде» аялдамасы. -Қандай өлең, жұмбақ, ертегі білесіңдер? Тілі бар, үні жоқ, Өзін адам түсінген. Жүрегі бар да, қаны жоқ, Сөйлеп тұрған ішінен. Жазу жазып жалықпаған, Жаза-жаза арықтаған. Қанша болсын бойымыз, Жазып қойдық жасырмай, Бойымызға оны біз. «Бауырсақ» ертегісін әңгімелеп беру. 2. «Әріптер әлемінде» аялдамасы. -Дыбысты айтамыз, естиміз. -Әріп - дыбыстың таңбасы. Әріпті жазамыз. -Балалар, әрқайсысың есімдеріңнің қай дыбыстан басталатын айтыңдар. -Менің атым-Жандос. Менің атым ж дыбысынан басталады. Д/о: «Дұрыс айт» 1. Дәрігерге келген бала ауызын кең ашып: «А-а-а», деп айтады. 2. Қыз бала: «А-а-а»,-деп әндетеді. 3. Анасы сәбиін: «А-а-а-а»-деп әлдилейді. Осындай жұмыстардан кейін болашақта сөз, сөйлем, буын, дыбыс, әріп ұғымдарын меңгеретіндігін айтып түсіндіру. 3. «Математика әлемі» аялдамасында математикалық ұғымдармен, таңбалармен, геометриялық пішіндермен танысады. 1. Балалар оңға дейін санайды. 2. Тәрбиеші геометриялық фигуралардың суретін көрсетеді, балалар айтады. Мысалы: үшбұрыш, төртбұрыш, т.б. Математикалық есеп: Ағаш бұтағына 3 торғай қонып отыр. Бір торғай ұшып кетті. Бұтақта неше торғай қалды? -Балалар, «Білім» елі сендерге ұнады ма? «Білім-сарқылмас қазына» дейді. Өмірде тек білімді ғана емес, қайырымды, мейірімді болу керек. Білімді, тәрбиелі адам Отанының өсіп-өркендеуіне үлесін қосады. Дәптермен жұмыс: а) Мереке, білім, мектеп, оқушы, мұғалім, қоңырау деген тірек сөздерді пайдаланып және жетекші сұрақтар арқылы әңгіме құрастыру. Сурет бойынша қойылатын сұрақтар: 1. Балабақшада не үйрендіңдер? 2. Балалар мектепке не үшін барады? 3. Мектепте оқитын баланы кім деп атайды? 4. Мектепте қоңырау не үшін соғылады? ә) Оқу құралдарымен таныстыру. Осыдан кейін дәптерлеріндегі сөмкеге қажетті оқу құралдарын сызықпен сызып көрсетеді. б) Дәптерде берілген мақал-мәтелдің мағынасын түсіндіру, жаттату. |
Кітап Бор Сызғыш Балалар «Бауырсақ» ертегісін әңгімелеп береді Балалар тапсырманы орындайды 2 торғай Балалар дәптердегі тапсырманы орындайды Әріп, сандар Білім алу үшін барады Оқушы деп атайды Демалу үшін соғылады |
|
Қорытынды-лау. Өзін-өзі бағалау |
-«Білім» әлеміне саяхатқа барған ұнады ма? -Қандай аялдамаларда болдық? -Мектепке барғыларың келеді ме? |
Балалар сұрақтарға жауап береді |
Күтілетін нәтиже:
1. Білу керек: мектепке не үшін баратынын білу керек
2.Болу керек: білімге деген құштарлықтары болу керек
3.Үйрену керек: аялдамадағы тапсырмаларды орындап үйрену керек
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Білім әлемі туралы түсінік беру
Білім әлемі туралы түсінік беру
Мақсаты: білім әлемі туралы түсінік беру.
Міндеті:балалардың білімге жолына деген құштарлығын арттыру.
Білімділігі: білімнің өмірлік азық екенін ұғындыру.
Дамытушылығы:балалардың ой-қиялдарын дамыту
Тәрбиелігі:балалардың білімге деген құштарлық сезімін тәрбиелеу.
К/құралдар: мектепке кетіп бара жатқан балалардың суреті
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап
Билингвальдық компонент: білім еліне саяхат-путешествие в город знаний
|
Іс-әрекет сатылары |
Тәрбиешінің басқару іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Ынталандыру сезімді ояту. |
Шаттық шеңбер құру Балалар бір-біріне қарап жымиып, жылы лебіздерін айтып қуанышқа бөленеді. |
|
|
Ізденістер. Ұйымдастыру |
Балаларға «Білім» еліне саяхатқа шығатындарын, алдарында қызықты тапсырмалар күтіп тұрғандарын айту. 1. «Әдебиет әлемінде» аялдамасы. -Қандай өлең, жұмбақ, ертегі білесіңдер? Тілі бар, үні жоқ, Өзін адам түсінген. Жүрегі бар да, қаны жоқ, Сөйлеп тұрған ішінен. Жазу жазып жалықпаған, Жаза-жаза арықтаған. Қанша болсын бойымыз, Жазып қойдық жасырмай, Бойымызға оны біз. «Бауырсақ» ертегісін әңгімелеп беру. 2. «Әріптер әлемінде» аялдамасы. -Дыбысты айтамыз, естиміз. -Әріп - дыбыстың таңбасы. Әріпті жазамыз. -Балалар, әрқайсысың есімдеріңнің қай дыбыстан басталатын айтыңдар. -Менің атым-Жандос. Менің атым ж дыбысынан басталады. Д/о: «Дұрыс айт» 1. Дәрігерге келген бала ауызын кең ашып: «А-а-а», деп айтады. 2. Қыз бала: «А-а-а»,-деп әндетеді. 3. Анасы сәбиін: «А-а-а-а»-деп әлдилейді. Осындай жұмыстардан кейін болашақта сөз, сөйлем, буын, дыбыс, әріп ұғымдарын меңгеретіндігін айтып түсіндіру. 3. «Математика әлемі» аялдамасында математикалық ұғымдармен, таңбалармен, геометриялық пішіндермен танысады. 1. Балалар оңға дейін санайды. 2. Тәрбиеші геометриялық фигуралардың суретін көрсетеді, балалар айтады. Мысалы: үшбұрыш, төртбұрыш, т.б. Математикалық есеп: Ағаш бұтағына 3 торғай қонып отыр. Бір торғай ұшып кетті. Бұтақта неше торғай қалды? -Балалар, «Білім» елі сендерге ұнады ма? «Білім-сарқылмас қазына» дейді. Өмірде тек білімді ғана емес, қайырымды, мейірімді болу керек. Білімді, тәрбиелі адам Отанының өсіп-өркендеуіне үлесін қосады. Дәптермен жұмыс: а) Мереке, білім, мектеп, оқушы, мұғалім, қоңырау деген тірек сөздерді пайдаланып және жетекші сұрақтар арқылы әңгіме құрастыру. Сурет бойынша қойылатын сұрақтар: 1. Балабақшада не үйрендіңдер? 2. Балалар мектепке не үшін барады? 3. Мектепте оқитын баланы кім деп атайды? 4. Мектепте қоңырау не үшін соғылады? ә) Оқу құралдарымен таныстыру. Осыдан кейін дәптерлеріндегі сөмкеге қажетті оқу құралдарын сызықпен сызып көрсетеді. б) Дәптерде берілген мақал-мәтелдің мағынасын түсіндіру, жаттату. |
Кітап Бор Сызғыш Балалар «Бауырсақ» ертегісін әңгімелеп береді Балалар тапсырманы орындайды 2 торғай Балалар дәптердегі тапсырманы орындайды Әріп, сандар Білім алу үшін барады Оқушы деп атайды Демалу үшін соғылады |
|
Қорытынды-лау. Өзін-өзі бағалау |
-«Білім» әлеміне саяхатқа барған ұнады ма? -Қандай аялдамаларда болдық? -Мектепке барғыларың келеді ме? |
Балалар сұрақтарға жауап береді |
Күтілетін нәтиже:
1. Білу керек: мектепке не үшін баратынын білу керек
2.Болу керек: білімге деген құштарлықтары болу керек
3.Үйрену керек: аялдамадағы тапсырмаларды орындап үйрену керек
шағым қалдыра аласыз













