«Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласы білім бөлімі №64 мектебі» КММ
Ахаева Динара Мырзабековна
Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру жолдары
Қазіргі білім беру жүйесінде білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған өте маңызды және өзекті құрал болып табылады.
Оқушының орфографиялық нормаға сай дұрыс жазуы – бастауыш сынып мұғалімінің маңдай терінің жемісі. Бастауыш сыныпта бағдарламаға сәйкес жоғарыда көрсетілген білім-білік-дағдылары қалыптасқан оқушылар сауатты жазуға дағдылану барысында графикалық түрде қарым-қатынас жасау мүмкіндігіне ие болады. Осы арқылы жазуын ғана емес, сөйлеуін және таным мүмкіндіктерін жетілдіре алады. Таза жазу дағдысының алғашқы бастамасы әріптің әрбір бөлігін дұрыс сызып көруі арқылы қалыптасады. Бастауыш сыныптағы грамматикалық білімнің сапасы оқушылардың болашақтағы жетістіктеріне тікелей әсер етеді.
Қазіргі білім беру теориясы мен педагогикасына негізделген. Сынып оқушыларының өзіндік көзқарасын қалыптастыру мен жеке дамуын қамтамасыз ету – олардың шығармашылық талабын қанағаттандыру, ынтасын оятып, білім алуға шабыттандыру, сауатты оқу мен сауатты жазу дағдыларын дамыту. Себебі, оқу жүйесінде ең бастысы оқушылардың сауаттылығы яғни, оқу мен жазуға сауатты болуы. Білім алушылардың білім сапасын, жалпы білім беретін оқу-бағдарламалық материалдарды меңгергендігін анықтап, білім сапасын салыстырмалы талдау мақсатында, оқушыларға жүргізілетін топтық, жеке және өзіндік жұмыстар мен қатар жалпылама тапсырмалар да жинақталған. Ғылыми негізділік бағдарламадағы ұсыныстардың нәтижелілігін қамтамасыз етеді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру жолдары"
"Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру жолдары"
«Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласы білім бөлімі №64 мектебі» КММ
Ахаева Динара Мырзабековна
Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру жолдары
Қазіргі білім беру жүйесінде білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған өте маңызды және өзекті құрал болып табылады.
Оқушының орфографиялық нормаға сай дұрыс жазуы – бастауыш сынып мұғалімінің маңдай терінің жемісі. Бастауыш сыныпта бағдарламаға сәйкес жоғарыда көрсетілген білім-білік-дағдылары қалыптасқан оқушылар сауатты жазуға дағдылану барысында графикалық түрде қарым-қатынас жасау мүмкіндігіне ие болады. Осы арқылы жазуын ғана емес, сөйлеуін және таным мүмкіндіктерін жетілдіре алады. Таза жазу дағдысының алғашқы бастамасы әріптің әрбір бөлігін дұрыс сызып көруі арқылы қалыптасады. Бастауыш сыныптағы грамматикалық білімнің сапасы оқушылардың болашақтағы жетістіктеріне тікелей әсер етеді.
Қазіргі білім беру теориясы мен педагогикасына негізделген. Сынып оқушыларының өзіндік көзқарасын қалыптастыру мен жеке дамуын қамтамасыз ету – олардың шығармашылық талабын қанағаттандыру, ынтасын оятып, білім алуға шабыттандыру, сауатты оқу мен сауатты жазу дағдыларын дамыту. Себебі, оқу жүйесінде ең бастысы оқушылардың сауаттылығы яғни, оқу мен жазуға сауатты болуы. Білім алушылардың білім сапасын, жалпы білім беретін оқу-бағдарламалық материалдарды меңгергендігін анықтап, білім сапасын салыстырмалы талдау мақсатында, оқушыларға жүргізілетін топтық, жеке және өзіндік жұмыстар мен қатар жалпылама тапсырмалар да жинақталған. Ғылыми негізділік бағдарламадағы ұсыныстардың нәтижелілігін қамтамасыз етеді.
шағым қалдыра аласыз













