Материалдар / Білім беру саласы. «Шығармашылық»

Білім беру саласы. «Шығармашылық»

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты; Балалардың есту қабілетін дамыу.музыка әуенімен жануарлардың қыймылдарын баиланыстыра қимыл жасауға үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Маусым 2018
718
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні айы жылы.Тәрбиеші.Әдіскер.
29.01.2018



Білім беру саласы. «Шығармашылық» -Ұйымдастырылған оқу қызметі. Музыка Өтпелі тақырып; «Бізді қоршаған әлем» Тақырыбы; «Бип бип машина» Мақсаты; Балалардың есту қабілетін дамыту.музыка әуенімен жануарлардың қыймылдарын баиланыстыра қимыл жасауға үйрету.
Оқу іс- әрекетінің кезеңдері.Тәрбиешінің іс- әрекеті.Балалардың іс- әрекеті.




Мотивациялыққозғаушылық.

















Ұйымдастырушылық-ізденістік.























Рефлексиялық-түзетушілік.

















Бір қатар саппен кіру. Сәлемдесу Үнтаспадан «Қуырмаш әні орындалады» музыка жетекшісі балаларды қарсы алалды.
  • Балаалар біз бүгін қоян мен қонжыққа қонаққа барамыз.Олар алыста тұрады сондықтан біз оларға жету үшін «Көңілді көлікке» отырайық.Көліктің макетін көрсетеді.
  • «Көңілді көлікпен біз барайық,отырып орын алайық» деп тізбектелген орындықтарға отыруларын сұрайды.
  • «Ал машина бастайды, Бип бип дүр дүр дүр.Біз ән айтып қостайық дыр дыр дыр дыр» деп ән мәтініне сай қыймыл қозғалыстар жасайды.Ән аяқталып балаалр көліктен түсіп қысқы орманды тамашалайды.Қысқы орманды суреттен қарап елестете отырып ангімелиді.Балалар жүріп келе жатып жол бойында қочнға кездеседі.Әуен ойналып музыка жетекшісі ойыншық қоянды ұстап тұрады;«Мен қоянмын,Сәбізге мен тоямын.Қыста жейтін азықты,Күзде жыйнап қоямын.»дейді . балалар сұр қоянмен бірге секіріп көңіл көтерейік деп ұсынады. «Сұр қоян» әнін естеріне түсіріп ән айтып қуантады.Қоянның қыйимылдарын бірге жасайды.Сол мезетте тәрбиеші ойыншық қонжықты үйшіктен алып шығады.Қонжық;сәлеметсіңдерме?«Мен қонжықпын қорбаңбай,Қыймылдаймын қорбаңдай.Омартаны көргенде,Бас қоямын ойланбай.» (А.Асылбеков)Қонжықпен амандасып әуен ойналады Қонжық аю қорбаңдап қыймылдар жасайды.жетекші балалармен бірге қыймылды қайталайды.Әуен аяқталып балаларды көңілді ойын ойнауға шақырады.«Қояндар мен қонжықтар» ойынын ұйымдастырады.Музыка жетекшісі балаларды «Көңілді көліктеріне» отырып жолға шығатындарын ескертеді.Саяхаттың тамаша өткенін айтып балалар қоштасады.
    Балалар қол ұстасып залға кіреді.Сәлемдеседі.Қуана келісіп көлікке отырады.





    Жайғасып отырады.

    Балалар бип бип,дүр дүр,сөздерін қайталайды.

    Балалар екі екіден қол ұстасып қысқы орманды аралайды.



    Қоянды көріп қуанады.

    Қоянды ұстап сипап көреді.

    Балалар жеңіл секіріп қоянның қыймылын жасайды.Балалар аюға көңіл бөліп қызыға қарайды.Қуана амандасады.Зер салып тыңдайды.

    Аюдың қимылдарын қайталап жасайды.



    Балалар ойынға көңілді араласады.бірге орындауға тырысады.Бірге қуанады.Балалар көліктеріне отырып жолға шығады. Қол бұлғап қоштасады.
    Күтілетін нәтиже:Нені білді:Көлік туралы ұғынып білді. Нені игерді; Көлікке отыру,өзін өзі ұстай білуі,қуану,риза болу.Меңгерген дағдылары мен түсініктері: Кейіпкерлердің іс қимылдарын бірге жасап көрсетуді(қорбаңдап жүру,қос аяқтап секіру)











    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ