Білім беру
саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Мүсіндеу
Өтпелі
тақырып: «Менің
балабақшам»
Мақсаты: Балабақшаның
балаларды көп нәрселерге үйрететінің және жақсылыққа тәрбиелейтін
орын екенін түсіндіру. Балабақшада қызмет істейтін апайларға құрмет
көрсетіп, топта тазалық сақтай білу сияқты әдептілік дағдыларын
қалыптастыру. Балабақша ауласындағы гүлдер мен ағаштарға
күтіп-баптауға баулу.
Тақырыбы: «Доптар»
Мақсаты: Ермексазды шымшып алу әдісі
және домалақ, жұмыр мүсін туралы мағлұмат беру, ермексазды алақан
арасына салып домалақтау тәсілдерін меңгерту,тілдерін
дамыту,саусақтың ұсақ бұлшықеттерінің ұқыпты ойнауға
тәрбиелеу.
Көрнекілігі: түрлі-түсті доптардың
суреттері, демонстрациялық көрнекіліктер,қызыл,сары,жасыл және қара
түсті ермексаз,тақтайша,ермексаз кесуге арналған
құрал,тұғырық,үлестірмелі материалдар,доп
Сөздік
жұмыс: домалақ
Іс- әрекет
кезеңі
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
|
Балалар
іс-әрекеті
|
Мотивациялық
кезең
|
Шаттық
шеңбер.
Жұмсақ матадан
жасалған домалақ пішінді, әдемі, түрлі түсті допты ұстап тұрып:
Добым,добым,домалақ,
Қайда кеттің
домалап,
Үстел үстін
бүлдірдің,
Тәрелкені сындырдың-деп, сұқ
саусағымен допқа ренжіген сыңай
байқатады.
|
Бір-бірінің қолдарынан ұстап
шеңбер құрып тұрады. Тәрбиеші жасаған қимыл-қозғалысты қайталап,
көңілдері көтеріңкі қалпында оқу іс-әрекетін
жалғастырады.
|
Ұйымдастырушылық
ізденуші
|
Бүгінгі оқу
іс-әрекетінде біз күнде ойнап жүрген сүйікті ойыншығымыз- допты
мүсіндейміз.
Тәрбиеші балалардың
үлестірмелі материалдағы суретке назар аударуларын
сұрайды.Суреттегі көк,қызыл,жасыл түсті доптарға қарай отырып,
ермексаздан көлемі үлкен доптар сомдаймыз.Тәрбиеші жұмысқа кіріспей
тұрып ұқыптылық ережелерін қайталатады:мүсіндеу жұмысын бастамас
бұрын кедергі келтірмеуі үшін алдымен жеңді түру керек;ермексазды
арнайы тақтайшаның үстіне қою керек;жұмысты таза орындауды
қадағалау және т.б.
Сергіту
сәті:
Қолды оңға
созамыз,
Қолды солға
созамыз,
Бір орында
секіріп,
Біз демалып
аламыз
Балалар, оң
қолдарыңа ермексазды үзіп алып,сол қолдарыңмен ермексазды
жауып,алақанмен алақанды біріктіріп,ырғақпен домалатыңдар.
Балалармен жеке жұмыс
жүргізіледі.
Кім қандай түстерді
пайдаланды?
|
Балалар тәрбиешіні
мұқият тыңдайды.
Үлестірмелі
материалдағы доптың суретін
қарастырады.
Балалар қолдарын
оңға,солға жайып, бір жерде тұрып
секіреді.
Ермексаздың өздеріне
ұнаған түстерінен шымшу әдісімен үзіп алып,алдымен жұмырлау,одан
кейін ырғақты домалату әдісімен допты әдемілеп, допқа ұқсатуға
тырысып сомдайды.
Балалар пайдаланған түстерін
атайды.
|
Рефлекциялы түзету
кезеңі
|
Тәрбиеші балалардың өздері
жасаған доптарын барлығына көрсетіп,талдайды. Олардың жұмысын
мақтап, марапаттайды.
|
Мүсіндеген доптарын
тәрбиешінің үстеліне әкеліп,барлығы бірге қарайды, доптардың
ұқсастығына тоқталады. Өздері жасаған әдемі доптарына
қарап,көңілдері көтеріледі.
|
Күтілетін
нәтиже:
Қайталай
алады: доп жасау үшін ермексазды
домалақтайды, яғни допты
Түсінеді: доптың домалақ
болатынын
Қолданады: ермексазды алақанның ортасына
салып ырғақты домалақтау әдісін