Материалдар / Білім беру саласы: «Таным» «Шығарммашылық» ҰОҚ: «Жаратылыстану» «Аппликация»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Білім беру саласы: «Таным» «Шығарммашылық» ҰОҚ: «Жаратылыстану» «Аппликация»

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Табиғаттағы маусымдардың ауысуын және олардың ерекшеліктерін байқау.Жазда ыстық күннің көзі жылуы шашады,қыста суық т.б. Жыл мезгілдерін белгілері бойынша ажыратып,оларды атау. Балаларды ойыншықтар әлемімен таныстыруды жалғастыру, жұмбақ жасыра отырып, қуыршақтың ерекшелігіне көңіл бөліп, құрастыру жолдарын үйрету. Қажетті құрал жабдықтар: Жыл мезгілдерінің суреті. Әдіс тәсілдер:Көрсету, түсіндіру, сұрақ- жауап, әңгімелеу, ойын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Маусым 2018
667
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Апта күні

Тәрбиеші

Әдіскер

08.05.18ж



Білім беру саласы: «Таным» «Шығарммашылық»

ҰОҚ: «Жаратылыстану» «Аппликация»

Тақырыбы:Жыл мезгілдері, Қуыршақтар

Мақсаты: Табиғаттағы маусымдардың ауысуын және олардың ерекшеліктерін байқау.Жазда ыстық күннің көзі жылуы шашады,қыста суық т.б. Жыл мезгілдерін белгілері бойынша ажыратып,оларды атау.

Балаларды ойыншықтар әлемімен таныстыруды жалғастыру, жұмбақ

жасыра отырып, қуыршақтың ерекшелігіне көңіл бөліп, құрастыру жолдарын үйрету.

Қажетті құрал жабдықтар: Жыл мезгілдерінің суреті.

Әдіс тәсілдер:Көрсету, түсіндіру, сұрақ- жауап, әңгімелеу, ойын.


Оқу іс-әрекет кезеңі

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті


Мотивациялық-

Қозғаушылық

Сәлеметсіңдер ме балалалар!

Тыныштық шеңбері:

Қуан, шаттан!

Қуан, шаттан!

Қуанатын күн бүгін.

Қайырлы таң!

Қайырлы күн!

Күліп шықты күн бүгін.

-Жарайсыңдар балалар!

-Бір жылда неше жыл мезгілі бар?

-Қандай жыл мезгілдерін білесіңдер?


Сәлемдеседі.

Тыныштық шеңберіне тұрады.










Ұйымдастырушылық-

Ізденістік

Балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Жыл мезгілдері ». Қазір сендермен жыл мезгілі туралы әңгімелесеміз. Балаларға әр жыл мезгілімен таныстыру, айту.

Жыл мезгілі төрт мезгілден тұрады. Олар – Күз, қыс, көктем, жаз.Бір жылда 12 ай бар.

Күз айлары- қыркүйек, қазан, қараша. Ағаштардың жапырақтары сарғаяды. Құстар жылы жаққа ұшып кетеді. Адамдар жылы киіне бастайды.Сабақ басталады,балалар мектепке барады. Бау – бақша жемістер мен көкөністер піседі. Күзде жұмыс өте көпболады.Қыс айлары- желтоқсан, қаңтар, ақпан. Қыста күн суытады,қар жауады, боран болады.Адамдар жылы киімдерін киеді. Балалар коньки, шаңғы тебеді. Қыс – жылдың ең суық мезгілі.

Көктем айлары- наурыз, сәуір, мамыр. Көктемде күн жылынады. Ағаштар бүршік жарады. Құстар жылы жақтан ұшып келе бастайды.

Жаз айлары - маусым, шілде, тамыз. Жаз мезгілі - өте ыстық болып келеді. Жазда балалар демалады. Олар ауылға, үлкен қалаларға, лагерьге барады және балалар суға шомылады, күнге күйеді.



Балалар жаз мезгілін өте жақсы көреді.

Дидактикалық ойын:«Суретті құрастыр»

Шарты: балаларға екі мезгілдің қиынды суреті беріледі , балалар рет-ретімен құрастырады.

Балалар, бізге Айсулу інісі Айдос екеуі қонаққа келіпті.

Кімнің бойы ұзын?

Айсұлудың киімнің түсі қандай?

Айдостың киімінің түсі қандай?

Айсұлу мен Айдостың достары жоқ екен, оларға достар жасап берсек қайтеді.

Тәрбиеші балаларға өзі дайындаған қуыршақтардың үлгісін көрсетеді.

Айдоспен Айсұлудың денесі қандай пішіндерден жасалған?

Жұмыстың орындалу тәсілін көрсетіп, түсіндіру:

Фоленеграф арқылы желімсіз алдын ала үлестірмелі қиылған қуыршақтың үлгісін орналастыруды үйретеді.



Жыл мезгілдері туралы айтады.










Білетін айларын атайды.






Ойынды қызыға ойнайды.













Балалар өз білгендерінше жауап береді.





Жұмыстың орындалу барысын мұқият тыңдайды.


Рефлекциялық-

Түзетушілік

-Қандай жыл мезгілдерін білесіңдер?

-Қандай жыл мезгілдерімен ерекше таныстық?

-Балаларды мадақтап, оқу қызметін аяқтайды.

Сұрақтарға жауап бере отырып, қорытынды шығарады.


Сұрақтарға жауап береді.


Күтілетін нәтиже:

Біледі: Табиғаттағы маусымдардың ауысуын және олардың ерекшеліктерін

Игереді:жазда күннің ыстығын, қыста күннің суығын игереді.

Меңгереді: қуыршақтың сұлбасын құрастыруды түсінеді.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!