БІЛІМ БЕРУ САПАСЫН АРТТЫРУ
ЖӘНЕ ТИІМДІ ЖҰМЫС ІСТЕУДІҢ РЕЖИМІ
Ахметова Карлыгаш
Елубаевна
Жұмыс орны: Аль-Фараби атындағы ОМ
МДШО
және Еркін БМ КММ Биология
пәні мұғалімі
ШЕБЕРЛІК САБАҒЫНЫҢ
ЖОСПАРЫ:
ТАҚЫРЫБЫ: Оқу-тәрбие процесіндегі
мектепішілік бақылау мен басқарудың рөлі
МАҚСАТЫ МЕН
МІНДЕТІ: мектепте білім сапасын
жақсарту мақсатында мектепішілік бақылауды ұйымдастыру және
мұғалімнің кәсіби дамуына ықпал ету арқылы мектепті басқару
тәжірибесін жетілдіру.
КҮТІЛЕТІН
НӘТИЖЕСІ: мектеп тәжірибесінде
қолдану.
МАҚСАТТЫ
АУДИТОРИЯ: мектеп
директорлары.
ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ: сыни ойлау әдістері, ПОПС –
формула стратегиясы. қызығушылықты ояту, мағынаны тану, топтық
жұмыс.
ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР: компьютер, интерактивтік
тақта, постер, маркерлер.
Шебер – сынып
барысы
Жұмыс кезеңдері: кіріспе
бөлімі
|
Кезеңнің
мазмұны
|
Қатысушылардың
іс-әрекеті
|
2
мин.
1.Ұйымдастыру кезеңі
«Геометриялық фигураларды таңдау»
әдісі
Мақсаты: Қатысушыларды
топқа бөлу және ынтымақтастық атмосферасын құру Күтілетін нәтиже:
қатысушылар арасында ынты мақтастық атмосферасы
орнайды
|
Психологиялық
атмосфера қалыптастыру;
Геометриялық
фигуралардың көмегімен қатысушыларды топқа
бөлу;
-Шаршыны таңдағандар
өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысының шебері,бастаған істі аяғына
дейін жеткізетін жандар.
Топқа біріктіру
барысында қатысушылар таңдаған фигураларына байланысты
мінездемелермен танысады.
|
Өздері туралы жақсы пікір
позитивті көңіл күй
сыйлайды.
|
Қатысушыларды қаралатын
тақырыпқа ендіру
(ввести слушателей в
рассматриваемую тему)
5 мин. Мақсаты: тақырып
бойынша теориялық материалды еске түсіру Міндеті: қатысушылар
«талдау жұмысы, бақылау» түсініктерін еске
түсіреді;
|
Бүгін біз мектепте білім
сапасын көтеруге себеп болатын басқарудың түрін қарастыратын
боламыз.
Мектепішілік
бақылаудың мектеп жұмысын талдаудың
негізінде жоспарланатыны, айқындалған мәселелерді, инновациялық
процестерді қамтитыны, мұғалімдердің әдістемелік шеберлігін
зерттеуге, оларға уақтылы көмек көрсетуге бағытталғаны жалпыға
мәлім. Бақылауды жүзеге асыру бойынша іс-шаралардың бәрі әкімшілік
мүшелерінің арасында бөлінеді, мерзімдері белгіленеді, бақылауды
жүзеге асыру туралы бұйрық жасалады, тексеру алгоритмі
құрастырылады. Тексеруден кейін анықтама жазылады, оның нәтижелері
бойынша бұйрық шығарылады, директордың, директордың орынбасарының
қатысуымен өтетін кеңесте қорытынды жасалады, ең маңыздылары
ғылыми-әдістемелік немесе педагогикалық кеңестерде
қарастырылады.
Сұрақ: 1. МІБ қалай тиімді
ұйымдастыруға болады? Оның мақсаттары нені
көздейді?
Ойды сыйға
тарту: Бақылау қызметі басқару
қызметінің ажырамас бөлігі болып табылады, себебі бақылау барысында
алған ақпарат басқарушылық шешімдер қабылдаудың негізі болып
табылады.
|
|
15
минут
Мақсаты: Мектепішілік
бақылаудың негізгі мақсаттарының қорын
құрастыру,
Міндеті: ойдың алгоритмін
құрастыру.Команда болып жұмыс
істеу
|
Мектепішілік бақылау
дегеніміз не?
МІБ дегеніміз- деп басталатын
5 сөйлем жазыңыз
(Қатысушылар ойларын, талдауын
постер жазу арқылы түсіреді. Әр топ өз постерлерін
қорғайды.)
|
|
Жауаптарыңызды ПОПС –
формуласы негізінде дәлелдемеге екі аргумент
келтіріңіз
|
Тұжырымды оқып,
ойларыңызбен бөлісіңіз:
Сарапшылар ретінде
мектепішілік бақылауға қатысуға шеттегі құзыретті ұйымдар және
жекелеген мамандар тартылуы мүмкін. Бақылау бағдарламасы нақты
тексеру мәселелерін белгілейді және мектептің немесе лауазымдық
тұлға қызметінің жекелеген бөлімдері бойынша қорытынды құжатты
дайындау үшін мектепішілік бақылау нәтижелері жөнінде жеткілікті
дәрежеде ақпараттандырылуын және салыстырылуын қамтамасыз етуі
тиіс.
|
|
Ойды
жинақтау
|
Менеджмент- ұғымының
анықтамасын бере отырып, «Мектепті менеджмент негізінде басқару»
тақырыбында шағын эссе
жазыңыз.
|
Слайдтан «Мектепті менеджмент
негізінде басқару
қағидаттары»
Жобасындағы оймен
салыстыру
|
Кері
байланыс
|
Шебер сыныбымыз аяқталуға
жақын қалды ендеше қолдарыңыздағы геометриялық фигураларға өз
ойларыңызды жазып
берсеңіздер
Кері
байланыс
Ұнады
|
Зеріктіріп жіберді,
Ұнамады,
|
Қызықты
|
|
|
|
«ПМИ» П+ М+ Н
Записывается все, что понравилось, информация и формы работы.
Записывается все, что не понравилось, показалось скучным, осталось
непонятным, вызвало неприязнь Записываются все любопытные факты, о
которых узнали и чтобы еще хотелось узнать по данной
проблеме.
|
|
|
|
|