«Білім берудің
жаңартылған мазмұны бойынша
жаратылыстану пәнін
оқытудың ерекшеліктері»
тақырыбындағы
коучинг жоспары
Коуч «Шашубай кентіндегі
«Мектеп - балабақша кешені»
базасындағы Тірек
мектебі (ресурстық орталық)»КММ
мұғалімдері:
Шайкенова Куляш
Шаймерденовна - география пәнінің
мұғалімі
Есилбек Риза
Толеугаликызы – ІІ деңгейлі сертификатталған бастауыш сынып
мұғалімі
Бужукова Мадина
Нурбековна - география пәнінің
мұғалімі
Ныгметуллина Шамшибану Кабылхаировна - мектеп
тренері
Сабақ тақырыбы:
|
Білім берудің жаңартылған мазмұны бойынша
жаратылыстану пәнін оқытудың ерекшеліктері
|
Жалпы мақсат:
|
Жаратылыстану мен география
сабақтарында «Бейнелі карта» арқылы оқушылардың функцияналдық
сауаттылығын арттыру.
|
Сілтеме:
|
LearningApps.org,
BilimLand,
kazgeography.org;
kazgeography@nu.edu.kz
|
Оқу нәтижесі
|
Білім сапасын көтеруде жаңа
әдіс-тәсілдерді өз тәжірибелеріне пайдалана отырып, оқушылардың
функционалдық сауаттылығын
арттырады
|
Түйінді идеялар:
|
Оқушылардың белсенділігі
артып, оқытудың эксклюзивті ортасы
қалыптасады
|
Сабақта қолданылатын
материалдар:
|
А-
4 парақтары, стикер, интерактивті тақта,флипчарт, маркер,
қалам.
|
Оқыту әдістері:
|
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер
Коучинг
АКТ
|
1. Диалог
2. Топтық жұмыс
|
Дерек көздері:
|
Видеоматериалдар, әдістемелік нұсқаулықтар,
интернет ресурстар
|
Тапсырмалар:
|
Сұрақ- жауап, салыстыру,
ассоциация,
|
Оқуға арналған тапсырма:
|
Таратпалы материалдар,
түсіндірме сөздіктер
|
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің
іс-әрекеті
|
Коучтың іс-әрекеті
|
Мұғалімдердің іс-әрекеті
|
|
Кіріспе сөз
|
|
І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал
туғызу
(5
мин)
|
« Алақан» тренингін
ұйымдастыру.
1.Жасыл түсті алақанды көрсетеді , бір біріне қол
беріп
танысады.
2.Сары түсті көрсеткенде бір
біріне тілек айтады.
3.Көк түсті алақан көрсеткенде
есімінің алғашқы әріпі бойынша өз бойындағы жақсы бір қасиетін
атайды
|
Қатысушы әріптестер екі қатар бір -біріне қарама
қарсы тұрады, коучтың көрсетуі бойынша тапсырмаларды
орындайды.
|
Нәтижесі
|
Мұғалімдердің бойында еркіндік пайда болып,
көңіл-күйлері көтеріледі.
|
Топқа бөлу
(2 мин)
|
-
Шағын топқа бөлу.
Дүние бөліктеріне қарай
бөлінеді
Елдер атымен бөлінеді
|
4 топқа
бөлінеді.
|
Нәтижесі
|
Топқа бөліну арқылы ынтымақтасқан шағын орта
құрылады.
|
Топ ережесін
таныстыру
1 мин
|
Топта жұмыс істеу үшін белгілі
бір ережеге сәйкес жұмыс істеу керектігін
түсіндіріледі.
|
Топ ережесімен таныстырады.
|
Нәтижесі
|
Өзара ортақ шешім қабылдап, лидерлер анықталады.
Өз ойларын ашық айтады, әрбір пікір құнды екеніне көз
жеткізеді.
|
Топтарға тапсырма
таратылады
10 мин
|
1 топ тапсырмасы:
Ғарыштық суретпен жұмыс
Жер ғаламшарының көрнісін
сипаттау (постер,
апликация,бейнелеу)
2 топ тапсырмасы:
Ғаламшарлардың орналасуы, ерекшеліктеріне
тоқталу(постер, апликация,бейнелеу)
3 топ
тапсырмасы: Жергілікті жердің планын
құрастыра отырып, картаны оқу ұғымын
ашу
4 топ
тапсырмасы:
Шартты белгі, масштабы,
түсіндірме сөздігі
карта легендасын
құрастыру
|
Топ
мүшелері тапсырма орындайды
|
Тапсырмаларын қорғау
8
мин
|
Постер қорғау
|
|
Кері байлыныс
3 мин
|
Екі
жұлдыз бір тілек
|
1-2; 2-3; 3-4; 4-1тілектері мен пікірлерімен
алмасады
|
Қорытынды
3 мин
|
Сілтеме, интернет ресурстар
арқылы көмек көрсету, ұсыныс,жаратылыстану география сабақтарынан
сабақтарынан үзінді көрсету тәжірибе
алмасу.
|