Білім жолы-еңбек жолы. «Сәлем саған-мектебім!»әні 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Білім жолы-еңбек жолы. «Сәлем саған-мектебім!»әні 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Музыка пәні бойынша 2 сынып сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымы

Кеңащы негізгі мектебі

Бөлімі

Өзім туралы

Педагогтің аты жөні:

Касенова А.Т

Күні:

02.09.24

Сынып:

2

Қатысқандар саны: 7


Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Білім жолы-еңбек жолы. «Сәлем саған-мектебім!»әні

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

2.1.1.1-музыканың көркемдеуші құралдарын және

музыканың сипатын анықтау

2.2.1.2 - қарапайым музыкалық-шығармашылық жұмыстарды шығару үшін музыкалық көркемдеуші құралдарды қолдану;

2.1.2 1-түрлі сипатты әндерді ән айту ережесін сақтап орындау;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:Музыканың көркемдеуші құралдарын анықтайды.

Көпшілік оқушылар:Түрлі сипаттағы әндерді ән айту ережесін сақтай отырып орындайды.

Кейбір оқушылар: Мақал-мәтелге әуен қосып орындайды,яғни шығармашылық жұмыс жүргізеді.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі (уақыты)

Педагог әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



Сабақтың ортасы






















Сабақтың соңы







Сәлемдесу.

«Бүгінгі сабақта саған сәттілік тілеймін»

ҚР әнұраныны орындау

1-тапсырма.

«Бір минуттық әңгіме» әдісі.

Жігерлентіп жастарды

Оқу дылы басталды.

Білім жолын нұрлантып,

Бағындырмақ асқарды.


Оқу-білім бұлағы,

Білім -өмір шырағы.

Меңгергендер осыны,

Шын биіктен шығады.

2-тапсырма:Орындау.

«Сәлем,саған мектебім!» әні

Балалар біз музыканы тыңдағанда музыкалық дыбыс күшін,екпінін,ырғағын,дыбыс биіктігін байқаймыз және осылардың бәрін музыкалық көркемдеуші құралдарға жатқызамыз.

3-тапсырма. «Ойлан,тап»әдісі

А) Мақал-мәтелге түсінік береді.

Ә) Әуенге қосып орындайды.

Рефлексия:-Мен не білдім?

- Бүгін мен не үйрендім?

-Мен үшін қандай тапсырма қиын болды?

-Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым



Әнұранның орындалу ережесін ұғынады.

Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді.








Әнді тыңдау, үйрену.







Оқушылар шығармашылық жұмыстар жүргізеді.



Бір -бірін бағалау




Жапондық әдіспен өзін бағалау












Бағдаршам арқылы өзгені бағалау









Оқулық













Бейнеролик









Стикер






Смайлик





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.11.2024
432
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі