Ұйымдастырылған оқу-қызметі
Тақырыбы: “Білім кемесіне саяхат”.
Мақсаты:
Білімділік: Балалармен білім кемесіне саяхаттап, жыл бойы алған білімдерін пысықтау. Жаңа технологияларды игеруін бақылау.Үш тілде амандасуға, қоштасуға, сыпайы сөздерге үйрете отырып, түстерді, отбасы мүшелерін атау, сандарды, жыл мезгілдерін, қорытындылау.
Дамытушылық:Есту,көру, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Сұраққа толық жауап беруге дағдыландыру. Сабақта тақпақ, өлең жаттау арқылы тілді жаттықтыру. Сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру.
Әдіс-тәсілі: ой-қозғау әрекеті, сұрақ-жауап, мадақтау.
Көрнекілік: Үлестірмелі суреттер.түрлі-түсті билет-фишкалар, Триз. АКТ. Кубизм..Алгоритм.
Қос тілді компонент: Good morning!-Қайырлы таң!-доброе утро.Good afternoon-добрый день-қайырлы күн!Good everning- қайырлы кеш!-добрый вечер! Good bye-сау болыңыз!- до свидания!Түстер-colour-цвета.Отбасы-family-семья.Жануарлар-животные-animals.Сандар-numbers-цифры.
|
Іс әрекет кезеңдері |
Мұғалімнің ic-әрекеттері |
Балалардың іс-әрекеттері |
|
Мотивациялық қозғаушылық
|
Шаттық шеңберін құру! Good morning! Good morning! How are you! I am fine! Good afternoon! Good afternoon! Iam not good! Good evening! Good evening! How are you! |
Балалар орындарынан тұрып, амандасады. Балалар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік
1.Ойын «Сандарды ретімен ата!»
3 «.Дүрбі арқылы тез ата!» Білуі тиіс Меңгерді Күтілетін нәтиже |
-Балалар,біз сендермен білім кемесіне аттанамыз .Білім кемесінде біз сендермен үш тілде амандасып, қоштасып жауап береміз. -Ол үшін біз қонақтармен амандасып, өзімізді таныстырып өтейік. Үш тілде амандасты.Өлең. -Бүгінгі бізге келген қонақтар Ресей, Қазақстан, Ұлыбритания елінен келген екен. -Білім кемесіне бірге саяхаттауға дайынсыңдар ма?. -Ол үшін арнайы түрлі-түсті фишкалар алып барамыз. -Балалар, білім кемесі бірнеше аялдамадан тұрады. -Аялдамалардың өз атауы бар екен. 1.Сергіту Сәті!Clap, Clap, Clap your hands! -1-ші аялдама Менің отбасым. -2-ші аялдама Сандар әлемі. 3-ші аялдама Менің түстерім -4ші аялдама Менің ойыншықтарым 5-ші аялдама Жануарлар әлемі Сергіту сәті.Үш тілде Фонетикалық жаттығу. Өлең .Good morning! Good afternoon! Good everning! Жаттығуды орындайық! Музыка әуенімен орындау. Шарты: Аталған сөзді мұқият тыңдап, командаларды дұрыс орындау. Мақсаты: Санды басып, атау. Ойынға деген қызығушылықтарын арттыру. Шарты: Аталған сөзді мұқият тыңдап, командаларды дұрыс орындау. Мақсаты: Түстерді алып, атау. Ойынға деген қызығушылықтарын арттыру. Аталған сөзді ағылшын тілінде білді, көрсетті. Сабақты барлық бала меңгерді. Сабақ өз мақсатына жетті. |
Мұғалімнің соңынан қайталайды.
Бір-бірден айтады. Мұқият тыңдайды, хормен қайталайды.
Ойынға барлық бала қатысып, олардан дұрыс жауап алу.
Сабақта барлық балаға тәтті тарту етілді.
Бағалау, мадақтау. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Білім кемесіне саяхат
Білім кемесіне саяхат
Ұйымдастырылған оқу-қызметі
Тақырыбы: “Білім кемесіне саяхат”.
Мақсаты:
Білімділік: Балалармен білім кемесіне саяхаттап, жыл бойы алған білімдерін пысықтау. Жаңа технологияларды игеруін бақылау.Үш тілде амандасуға, қоштасуға, сыпайы сөздерге үйрете отырып, түстерді, отбасы мүшелерін атау, сандарды, жыл мезгілдерін, қорытындылау.
Дамытушылық:Есту,көру, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Сұраққа толық жауап беруге дағдыландыру. Сабақта тақпақ, өлең жаттау арқылы тілді жаттықтыру. Сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру.
Әдіс-тәсілі: ой-қозғау әрекеті, сұрақ-жауап, мадақтау.
Көрнекілік: Үлестірмелі суреттер.түрлі-түсті билет-фишкалар, Триз. АКТ. Кубизм..Алгоритм.
Қос тілді компонент: Good morning!-Қайырлы таң!-доброе утро.Good afternoon-добрый день-қайырлы күн!Good everning- қайырлы кеш!-добрый вечер! Good bye-сау болыңыз!- до свидания!Түстер-colour-цвета.Отбасы-family-семья.Жануарлар-животные-animals.Сандар-numbers-цифры.
|
Іс әрекет кезеңдері |
Мұғалімнің ic-әрекеттері |
Балалардың іс-әрекеттері |
|
Мотивациялық қозғаушылық
|
Шаттық шеңберін құру! Good morning! Good morning! How are you! I am fine! Good afternoon! Good afternoon! Iam not good! Good evening! Good evening! How are you! |
Балалар орындарынан тұрып, амандасады. Балалар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік
1.Ойын «Сандарды ретімен ата!»
3 «.Дүрбі арқылы тез ата!» Білуі тиіс Меңгерді Күтілетін нәтиже |
-Балалар,біз сендермен білім кемесіне аттанамыз .Білім кемесінде біз сендермен үш тілде амандасып, қоштасып жауап береміз. -Ол үшін біз қонақтармен амандасып, өзімізді таныстырып өтейік. Үш тілде амандасты.Өлең. -Бүгінгі бізге келген қонақтар Ресей, Қазақстан, Ұлыбритания елінен келген екен. -Білім кемесіне бірге саяхаттауға дайынсыңдар ма?. -Ол үшін арнайы түрлі-түсті фишкалар алып барамыз. -Балалар, білім кемесі бірнеше аялдамадан тұрады. -Аялдамалардың өз атауы бар екен. 1.Сергіту Сәті!Clap, Clap, Clap your hands! -1-ші аялдама Менің отбасым. -2-ші аялдама Сандар әлемі. 3-ші аялдама Менің түстерім -4ші аялдама Менің ойыншықтарым 5-ші аялдама Жануарлар әлемі Сергіту сәті.Үш тілде Фонетикалық жаттығу. Өлең .Good morning! Good afternoon! Good everning! Жаттығуды орындайық! Музыка әуенімен орындау. Шарты: Аталған сөзді мұқият тыңдап, командаларды дұрыс орындау. Мақсаты: Санды басып, атау. Ойынға деген қызығушылықтарын арттыру. Шарты: Аталған сөзді мұқият тыңдап, командаларды дұрыс орындау. Мақсаты: Түстерді алып, атау. Ойынға деген қызығушылықтарын арттыру. Аталған сөзді ағылшын тілінде білді, көрсетті. Сабақты барлық бала меңгерді. Сабақ өз мақсатына жетті. |
Мұғалімнің соңынан қайталайды.
Бір-бірден айтады. Мұқият тыңдайды, хормен қайталайды.
Ойынға барлық бала қатысып, олардан дұрыс жауап алу.
Сабақта барлық балаға тәтті тарту етілді.
Бағалау, мадақтау. |
шағым қалдыра аласыз













