|
Апта дәйек сөзі |
«Білім – қымбат қазына, қанағат тұтпа азына» |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
|
||
|
Сынып: 9 кл |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Менің Отаным Қазақстан» |
|
|
Құндылық |
«еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» |
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
№ 1 САБАҚ. «ЖЕДЕЛ ЖӘРДЕМ НӨМІРЛЕРІ ЖӘНЕ СЕНІМ ТЕЛЕФОНДАРЫ» |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Оқушыларды топқа бөлу (мысалы, облыстар бойынша). Кіріспе бөлім: Мұғалім: «Бүгінгі тәрбие сағатының тақырыбы — "Менің Отаным – Қазақстан". Қазақстан – тәуелсіз, егеменді ел. Ол – кең байтақ, табиғаты тамаша, халқы қонақжай ел. Біздің Отанымызды мақтан тұтып, оның тарихын, мәдениетін білу әрбір азаматтың міндеті». Оқушылардан: «Отан дегеніміз не? Отанға деген сүйіспеншілікті қалай түсінесіңдер?» деген сұрақтар қою арқылы талқылау өткізу. |
|
|
презентация |
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Қазақстанның табиғаты мен байлығы. Мұғалім: «Қазақстан – табиғаты әсем, жері кең, байлыққа толы ел. Біздің елімізде Алтайдан Каспийге дейін созылып жатқан кең дала, биік таулар, мөлдір өзендер мен көлдер бар». Оқушылардан Қазақстанның ең көрікті жерлері туралы сұрақтар қойылады (Балқаш көлі, Бурабай, Шарын шатқалы, т.б.). 2. Тарихи тұлғалар. Мұғалім: «Қазақстан тарихында елін қорғаған батырлар, ел басқарған тұлғалар көп. Олар біздің мақтанышымыз». Оқушыларға Абылай хан, Қабанбай батыр, Бөгенбай батыр және тағы басқа тұлғалар туралы қысқаша әңгіме айту ұсынылады. 3. Мемлекеттік рәміздер. Оқушылармен бірге Қазақстанның мемлекеттік рәміздері (Ту, Елтаңба, Әнұран) туралы қысқаша түсінік беру. Рәміздердің мағынасын талқылау (Тудағы күн мен қыран, елтаңбадағы шаңырақ). 4. Қазіргі Қазақстан. Елдегі жетістіктер (экономика, мәдениет, спорт, ғылым). Қазақстанның тәуелсіздігіне 30 жылдан асқандығын атап өтіп, қазіргі уақыттағы мемлекеттің даму барысы жайлы әңгіме қозғау. Сергіту сәті: Оқушылармен бірге «Қазақстаным – жүрегімде» атты өлең немесе ән айту. |
|
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды бөлім: Мұғалім: «Отан – әр адамның жүрегінде. Біз Қазақстанды дамыту үшін еңбектеніп, білім алып, елге үлес қосуымыз керек. Отанымызды мақтан тұтайық, оның жарқын болашағы біздің қолымызда!» Оқушылардан: «Сендер Қазақстанды болашақта қалай көргілерің келеді?» деген сұрақ қою арқылы сыныппен ой бөлісу. Бағалау және мадақтау: Оқушылардың белсенділігі мен жауаптары үшін алғыс білдіріп, үздік жауап бергендерді марапаттау. |
|
|
презентация |
||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ЖЕДЕЛ ЖӘРДЕМ НӨМІРЛЕРІ ЖӘНЕ СЕНІМ ТЕЛЕФОНДАРЫ»Сабақтың мақсаты: қажет болған жағдайда жедел қызмет нөмірлері мен сенім телефондарын қалай дұрыс пайдалану керектігін үйрету. Негізгі міндеттер: төтенше жағдайларды шақыру ережелерін бекіту қарапайым және төтенше жағдай арасындағы айырмашылық ұғымын бекіту. Материалдар мен ресурстар: Сынып сағаты тақырыбындағы видео; Шұғыл қызмет нөмірлері бар карточкалар; Рольдік ойынға арналған телефондар. Сабақтың барысы 1. Кіріспе (2 минутқа дейін) Бейне ролик қарау: https://youtu.be/qfY3NzKvrnw?si=Ie_ekiYUXRV_qDPC Естеріңізге сала кетейік, оператор оқиға туралы хабарды қабылдағанда, бұл ақпаратты тиісті шұғыл қызметтерге жеткізу керек. Қызметтердің жұмыс уақыты: ТӘУЛІК БОЙЫ. Телефон шотында ақша болмаса да, барлық ұялы байланыс операторларына қоңырау шалу ТЕГІН. «Есте сақта!»
2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) Маңызды! Шұғыл қоңыраулар ұшу және қуат үнемдеу режимдерінде жұмыс істемейді.
Кез келген ұялы байланыс операторынан және қалалық нөмірлерден шұғыл қызметтерді шақыру Қазақстанда тегін жүргізіледі. Рольдік ойын:
Оқушыларды топтарға бөліп, қарапайым және тиімді бірлестіктер құру үшін Жедел жәрдемнің нөмірін таратыңыз. Нұсқаулық
https://drive.google.com/file/d/1idryjxl07j4TqE8wwixxInqe_1WxqHsI/view https://drive.google.com/file/d/1xdSM-qHslvaEDkx6mFG-xVdi75O63EbU/view
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Білім күніне Менің Отаным Қазақстан
Білім күніне Менің Отаным Қазақстан
|
Апта дәйек сөзі |
«Білім – қымбат қазына, қанағат тұтпа азына» |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
|
||
|
Сынып: 9 кл |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Менің Отаным Қазақстан» |
|
|
Құндылық |
«еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» |
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
№ 1 САБАҚ. «ЖЕДЕЛ ЖӘРДЕМ НӨМІРЛЕРІ ЖӘНЕ СЕНІМ ТЕЛЕФОНДАРЫ» |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Оқушыларды топқа бөлу (мысалы, облыстар бойынша). Кіріспе бөлім: Мұғалім: «Бүгінгі тәрбие сағатының тақырыбы — "Менің Отаным – Қазақстан". Қазақстан – тәуелсіз, егеменді ел. Ол – кең байтақ, табиғаты тамаша, халқы қонақжай ел. Біздің Отанымызды мақтан тұтып, оның тарихын, мәдениетін білу әрбір азаматтың міндеті». Оқушылардан: «Отан дегеніміз не? Отанға деген сүйіспеншілікті қалай түсінесіңдер?» деген сұрақтар қою арқылы талқылау өткізу. |
|
|
презентация |
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Қазақстанның табиғаты мен байлығы. Мұғалім: «Қазақстан – табиғаты әсем, жері кең, байлыққа толы ел. Біздің елімізде Алтайдан Каспийге дейін созылып жатқан кең дала, биік таулар, мөлдір өзендер мен көлдер бар». Оқушылардан Қазақстанның ең көрікті жерлері туралы сұрақтар қойылады (Балқаш көлі, Бурабай, Шарын шатқалы, т.б.). 2. Тарихи тұлғалар. Мұғалім: «Қазақстан тарихында елін қорғаған батырлар, ел басқарған тұлғалар көп. Олар біздің мақтанышымыз». Оқушыларға Абылай хан, Қабанбай батыр, Бөгенбай батыр және тағы басқа тұлғалар туралы қысқаша әңгіме айту ұсынылады. 3. Мемлекеттік рәміздер. Оқушылармен бірге Қазақстанның мемлекеттік рәміздері (Ту, Елтаңба, Әнұран) туралы қысқаша түсінік беру. Рәміздердің мағынасын талқылау (Тудағы күн мен қыран, елтаңбадағы шаңырақ). 4. Қазіргі Қазақстан. Елдегі жетістіктер (экономика, мәдениет, спорт, ғылым). Қазақстанның тәуелсіздігіне 30 жылдан асқандығын атап өтіп, қазіргі уақыттағы мемлекеттің даму барысы жайлы әңгіме қозғау. Сергіту сәті: Оқушылармен бірге «Қазақстаным – жүрегімде» атты өлең немесе ән айту. |
|
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды бөлім: Мұғалім: «Отан – әр адамның жүрегінде. Біз Қазақстанды дамыту үшін еңбектеніп, білім алып, елге үлес қосуымыз керек. Отанымызды мақтан тұтайық, оның жарқын болашағы біздің қолымызда!» Оқушылардан: «Сендер Қазақстанды болашақта қалай көргілерің келеді?» деген сұрақ қою арқылы сыныппен ой бөлісу. Бағалау және мадақтау: Оқушылардың белсенділігі мен жауаптары үшін алғыс білдіріп, үздік жауап бергендерді марапаттау. |
|
|
презентация |
||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ЖЕДЕЛ ЖӘРДЕМ НӨМІРЛЕРІ ЖӘНЕ СЕНІМ ТЕЛЕФОНДАРЫ»Сабақтың мақсаты: қажет болған жағдайда жедел қызмет нөмірлері мен сенім телефондарын қалай дұрыс пайдалану керектігін үйрету. Негізгі міндеттер: төтенше жағдайларды шақыру ережелерін бекіту қарапайым және төтенше жағдай арасындағы айырмашылық ұғымын бекіту. Материалдар мен ресурстар: Сынып сағаты тақырыбындағы видео; Шұғыл қызмет нөмірлері бар карточкалар; Рольдік ойынға арналған телефондар. Сабақтың барысы 1. Кіріспе (2 минутқа дейін) Бейне ролик қарау: https://youtu.be/qfY3NzKvrnw?si=Ie_ekiYUXRV_qDPC Естеріңізге сала кетейік, оператор оқиға туралы хабарды қабылдағанда, бұл ақпаратты тиісті шұғыл қызметтерге жеткізу керек. Қызметтердің жұмыс уақыты: ТӘУЛІК БОЙЫ. Телефон шотында ақша болмаса да, барлық ұялы байланыс операторларына қоңырау шалу ТЕГІН. «Есте сақта!»
2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) Маңызды! Шұғыл қоңыраулар ұшу және қуат үнемдеу режимдерінде жұмыс істемейді.
Кез келген ұялы байланыс операторынан және қалалық нөмірлерден шұғыл қызметтерді шақыру Қазақстанда тегін жүргізіледі. Рольдік ойын:
Оқушыларды топтарға бөліп, қарапайым және тиімді бірлестіктер құру үшін Жедел жәрдемнің нөмірін таратыңыз. Нұсқаулық
https://drive.google.com/file/d/1idryjxl07j4TqE8wwixxInqe_1WxqHsI/view https://drive.google.com/file/d/1xdSM-qHslvaEDkx6mFG-xVdi75O63EbU/view
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













