Іс-шараның тақырыбы: « Білім теңізіне саяхат»
Уақыты:
Өтетін орны: АКТ залы
Құзыреттілікке жеткізетін шараның мақсат – міндеттері:
А) ақпараттық құзыреттілік: оқушылардың пән бойынша білім деңгейін анықтау, ой – өрісін сана сезімін кеңейту.
Б) комуникативтік құзыреттілік: ұйымдастырушы ұстаздар мепн балалардың арасында жылы қарым – қатынас орнату, мерекелік көңіл – күй сыйлау.
В) пооблеманы шешу құзыреттілігі: топпен жұмыс істей білуге дағдыландыру, тұлғаның танымдық көзқарастарын дамытуға жағдай жасау.
Шараның түрі: интеллектуалдық ойын
Шараның әдісі: сөздік
Қолданылатын құрал – жабдықтар: компьютер, проектор, музыка жабдықтары, слайд, грамота, сыйлықтар
Шараның барысы:
Жүргізуші:
-
Қайырлы күн, қымбатты достар! « Білім теңізіне саяхат» атты интеллектуалдық сайысқа қош келдіңіздер! « Мектеп – кеме, білім – теңіз». Ендеше барлығымыз һз кемелерімізге отырып, білім әлеміне саяхатты бірге жасайық.
2. Іріктеу кезеңі.
- Ал қазір біз білім теңізіне саяхат жасайтын нағыз саяхатшыларды таңдап аламыз. Ол үшін қойылған сұраққа тез әрі дұрыс жауап беру керек. Дайынсыздар ма? Ендеше бастаймыыз. Назар аударыңыздар. ( 10 ойыншы таңдап алынады)
Іріктеу кезеңінің сұрақтары:
1. Халықаралық балаларды қорғау күні? ( 1 маусым)
2. Қазақстанның мемлекеттік рәміздері ( әнұран, ту, елтаңба)
3. Көктем мерекелерін ата. ( аналар күні, наурыз мерекесі, көрісу айт)
4. Аяз атаны Америкада қалай атайды? ( санта клаус)
5. Жапонияның ақша бірлігі ( иена)
6. Тұңғыш қазақ ғарышкері. ( Т. Әубәкіров.)
7. Қазақстанмен шекаралас мемлекеттер ( Ресей, Қырғызстан, Қытай, Түркіменстан,
8. Бала дүниеге келгенде тойланатын той ( шілдехана)
9. Қазақстанның оңтүстік астанасы ( Алматы)
10. Орал қаласының бұрынғы атауы ? ( Теке)
3. Командалармен танысу.
Командаларды екі топқа іріктеу былайша жүргізіледі: саяхатшылар қызыл және көк түсті кемелердің біреуін таңдайды. Қызыл түсті кемедегілер бір топ, көк түстегілер екінші топты құрайды. 5 минутта топтың атын, ұранын ойластырады.
Жүргізуші: командалар дайын болғанша ортаға зор қошеметпен
---------------------------------- әнімен шақырамыз.
Командалар дайын. Ендеше танысуды бірінші командадан бастайық.
1. « Алғырлар» тобы
2. « Тапқырлар» тобы
4. Ойын шартымен таныстыру.
А В С Д Е
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
2
3
4
5
Ж
үргізуші: команда кез келген қиылысатын
ұяшық нөмерін айтады және сол ұяшықтың ашылуына байланысты
белгілерге қарай сұрақтарға жауап береді. Мысалы: Д3 ұяшықтан күн
белгісі ашылады. Демек ойыншылар « Қазақ тілі» пәні бойынша
сұрақтарға жауап береді.
Қазақ тілі
Математика
География
Ағылшын
5. Ойын барысы
Жүргізуші: - Ойын шарты түсінікті болса, ойынымызды бастайық. Бірінші болып « Алғырлар» командасы ұяшық нөмерін таңдайды.
Командалар кезектесіп сұраққа жауап береді. Бір команда жауап бере алмаса екінші командаға жауап беруге мүмкіндік болады.
А В С Д Е
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
А В С Д Е
1 2 3 4 5
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
А В С Д Е
1 2 3 4 5
|
|
А В С Д Е
1 2 3 4 5
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
А В С Д Е
1 2 3 4 5
|
|
|
А В С Д Е
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
2
3
4
5
2
3
4
С
ұрақтар
Қазақ тілі
1. Тұңғыш қазақ әліппиін жасаған ағартушы ғалым. ( А. Байтұрсынов)
2. Қазіргі қазақ тілінде неше дыбыс бар? ( 37)
3. Сөз таптарын ата. ( зат есім, сан есім, сын есім, етістік, есімдік, үстеу, еліктеуіш сөздер, шылау, одағай)
4. Тілдің дыбыстық жүйесін зертейтін сала. ( фонетика)
5. « Алыс» сөзіне фразеологизм келтір. ( ит өлген жер, ит арқасы қиянда)
Математика
1. Қандай мемлекеттің атында геометриялық фигура қайталанады? ( Куба)
2. Шеңбердің бойындағы екі нүктені қосатын және центр арқылы өтетін кесінді қалай аталады? ( диаметр)
3. Екі санның қосындысы 8 –ге, айырмасы 2- ге, көбейтіндісі 15- ке тең. Олар қандай сандар? ( 5 және 3)
4. 50 – ді 2/1 бөліп, 3 – ті қосқандағы нәтижесі? (103)
5. Үшбұрыштың периметрін табуға бола ма?
География
1. Жер шарында неше материк, неше теңіз бар? ( 6 материк, 4 теңіз бар)
2. Американы кім және қай жылы ашты? ( К. Колумб)
3. Әлемдегі ең ұзын өзен? ( Ніл)
4. Картада өзен, көл, жазықтық қандай түспен беріледі?
5. Қазақстандағы ең ірі неше өзен бар, ата. ( 7 )
![]()
Ағылшын
1. The official name of our country? ( The republic of KZ)
2. The first Kazakh cosmonaut. (T. Aubakirov)
3. The part of the region called Kazakhstan is Switzerland (Borovoe)
4. What clock is the biggest in GB? ( London, of the palace of Westminster)
5. Is the New Year popular in England? (Christmas)
Логикалық сұрақтар
1. Қызыл шүберекті теңізге салғанда не болады? ( су болады(
2. Жер мен көктің ортасында не бар? ( мен)
3. Қандай бөшкеге су құюға болмайды? ( су толған бөшкеге)
4. Қандай жолмен мүлдем жүре алмайсың? ( құс жолымен)
5. 188 – ді 2- ге бөлгенде неше болады? ( 200)
6. Шараға қатысқан қатысушылардың жеңімпаздарын анықтап дипломдармен марапаттау, естелік сыйлықтарын табыстау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Білім теңізіне саяхат
Білім теңізіне саяхат
Іс-шараның тақырыбы: « Білім теңізіне саяхат»
Уақыты:
Өтетін орны: АКТ залы
Құзыреттілікке жеткізетін шараның мақсат – міндеттері:
А) ақпараттық құзыреттілік: оқушылардың пән бойынша білім деңгейін анықтау, ой – өрісін сана сезімін кеңейту.
Б) комуникативтік құзыреттілік: ұйымдастырушы ұстаздар мепн балалардың арасында жылы қарым – қатынас орнату, мерекелік көңіл – күй сыйлау.
В) пооблеманы шешу құзыреттілігі: топпен жұмыс істей білуге дағдыландыру, тұлғаның танымдық көзқарастарын дамытуға жағдай жасау.
Шараның түрі: интеллектуалдық ойын
Шараның әдісі: сөздік
Қолданылатын құрал – жабдықтар: компьютер, проектор, музыка жабдықтары, слайд, грамота, сыйлықтар
Шараның барысы:
Жүргізуші:
-
Қайырлы күн, қымбатты достар! « Білім теңізіне саяхат» атты интеллектуалдық сайысқа қош келдіңіздер! « Мектеп – кеме, білім – теңіз». Ендеше барлығымыз һз кемелерімізге отырып, білім әлеміне саяхатты бірге жасайық.
2. Іріктеу кезеңі.
- Ал қазір біз білім теңізіне саяхат жасайтын нағыз саяхатшыларды таңдап аламыз. Ол үшін қойылған сұраққа тез әрі дұрыс жауап беру керек. Дайынсыздар ма? Ендеше бастаймыыз. Назар аударыңыздар. ( 10 ойыншы таңдап алынады)
Іріктеу кезеңінің сұрақтары:
1. Халықаралық балаларды қорғау күні? ( 1 маусым)
2. Қазақстанның мемлекеттік рәміздері ( әнұран, ту, елтаңба)
3. Көктем мерекелерін ата. ( аналар күні, наурыз мерекесі, көрісу айт)
4. Аяз атаны Америкада қалай атайды? ( санта клаус)
5. Жапонияның ақша бірлігі ( иена)
6. Тұңғыш қазақ ғарышкері. ( Т. Әубәкіров.)
7. Қазақстанмен шекаралас мемлекеттер ( Ресей, Қырғызстан, Қытай, Түркіменстан,
8. Бала дүниеге келгенде тойланатын той ( шілдехана)
9. Қазақстанның оңтүстік астанасы ( Алматы)
10. Орал қаласының бұрынғы атауы ? ( Теке)
3. Командалармен танысу.
Командаларды екі топқа іріктеу былайша жүргізіледі: саяхатшылар қызыл және көк түсті кемелердің біреуін таңдайды. Қызыл түсті кемедегілер бір топ, көк түстегілер екінші топты құрайды. 5 минутта топтың атын, ұранын ойластырады.
Жүргізуші: командалар дайын болғанша ортаға зор қошеметпен
---------------------------------- әнімен шақырамыз.
Командалар дайын. Ендеше танысуды бірінші командадан бастайық.
1. « Алғырлар» тобы
2. « Тапқырлар» тобы
4. Ойын шартымен таныстыру.
А В С Д Е
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
2
3
4
5
Ж
үргізуші: команда кез келген қиылысатын
ұяшық нөмерін айтады және сол ұяшықтың ашылуына байланысты
белгілерге қарай сұрақтарға жауап береді. Мысалы: Д3 ұяшықтан күн
белгісі ашылады. Демек ойыншылар « Қазақ тілі» пәні бойынша
сұрақтарға жауап береді.
Қазақ тілі
Математика
География
Ағылшын
5. Ойын барысы
Жүргізуші: - Ойын шарты түсінікті болса, ойынымызды бастайық. Бірінші болып « Алғырлар» командасы ұяшық нөмерін таңдайды.
Командалар кезектесіп сұраққа жауап береді. Бір команда жауап бере алмаса екінші командаға жауап беруге мүмкіндік болады.
А В С Д Е
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
А В С Д Е
1 2 3 4 5
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
А В С Д Е
1 2 3 4 5
|
|
А В С Д Е
1 2 3 4 5
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
А В С Д Е
1 2 3 4 5
|
|
|
А В С Д Е
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
2
3
4
5
2
3
4
С
ұрақтар
Қазақ тілі
1. Тұңғыш қазақ әліппиін жасаған ағартушы ғалым. ( А. Байтұрсынов)
2. Қазіргі қазақ тілінде неше дыбыс бар? ( 37)
3. Сөз таптарын ата. ( зат есім, сан есім, сын есім, етістік, есімдік, үстеу, еліктеуіш сөздер, шылау, одағай)
4. Тілдің дыбыстық жүйесін зертейтін сала. ( фонетика)
5. « Алыс» сөзіне фразеологизм келтір. ( ит өлген жер, ит арқасы қиянда)
Математика
1. Қандай мемлекеттің атында геометриялық фигура қайталанады? ( Куба)
2. Шеңбердің бойындағы екі нүктені қосатын және центр арқылы өтетін кесінді қалай аталады? ( диаметр)
3. Екі санның қосындысы 8 –ге, айырмасы 2- ге, көбейтіндісі 15- ке тең. Олар қандай сандар? ( 5 және 3)
4. 50 – ді 2/1 бөліп, 3 – ті қосқандағы нәтижесі? (103)
5. Үшбұрыштың периметрін табуға бола ма?
География
1. Жер шарында неше материк, неше теңіз бар? ( 6 материк, 4 теңіз бар)
2. Американы кім және қай жылы ашты? ( К. Колумб)
3. Әлемдегі ең ұзын өзен? ( Ніл)
4. Картада өзен, көл, жазықтық қандай түспен беріледі?
5. Қазақстандағы ең ірі неше өзен бар, ата. ( 7 )
![]()
Ағылшын
1. The official name of our country? ( The republic of KZ)
2. The first Kazakh cosmonaut. (T. Aubakirov)
3. The part of the region called Kazakhstan is Switzerland (Borovoe)
4. What clock is the biggest in GB? ( London, of the palace of Westminster)
5. Is the New Year popular in England? (Christmas)
Логикалық сұрақтар
1. Қызыл шүберекті теңізге салғанда не болады? ( су болады(
2. Жер мен көктің ортасында не бар? ( мен)
3. Қандай бөшкеге су құюға болмайды? ( су толған бөшкеге)
4. Қандай жолмен мүлдем жүре алмайсың? ( құс жолымен)
5. 188 – ді 2- ге бөлгенде неше болады? ( 200)
6. Шараға қатысқан қатысушылардың жеңімпаздарын анықтап дипломдармен марапаттау, естелік сыйлықтарын табыстау.
шағым қалдыра аласыз













