Білімдегі олқылық пен алшақтықты жоюдың тәсілі-дифференциялап оқыту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Білімдегі олқылық пен алшақтықты жоюдың тәсілі-дифференциялап оқыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімдегі олқылық пен алшақтықты жоюдың тәсілі-дифференциялап оқыту
Материалдың қысқаша нұсқасы




Білімдегі олқылық пен алшақтықты жоюдың тәсілі-дифференциялап оқыту


Дифференциялап оқыту дегеніміз не? Сабақ өту барысында әрбір оқушының ерекшеліктерін ескере отырып, олармен жұмысты жекешелеп және топтап оқытуды ұйымдастыруды айтамыз.

Бүгінгі ұстаз сабақ үстінде әр әдісті қажеттілікке сай қолданады, техникалық құралдарды пайдаланады, кесте, үлгілермен, түрлі тірек хабарларын шебер, ұтымды пайдаланады.

Қазіргі кездің талабына сай,яғни қандай да болмасын мемілекеттік қызметтке орналасу үшін, қазақ тілін білу міндет екені бәрімізге аян.Сондықтан орыс сыныптарында қазақ тілі сабағы жоғары деңгейде өткізлген жөн.Мәселен, орыс сыныптарында оқитын балалардың кейбіреулері өзге ұлт өкілдері болғандықтан, бұл пәнге немқұрайлы қарауға болмайды. Осы мәселені түбегейлі шешу үшін – дифференциялап оқыту өте тиімді деп ойлаймын.Соның ішінде тәжірибелі педагог Жақсылықова мен Жанпейісовалардың модульды технология әдісі , яғни ойын түрінде өткізу орта буын оқушыларына қолайлы.Себебі осы әдісті қолданып мектеп табалдырығында ұстаздар сабақ өткізгенде есімізде жақсы қалатын. Көбінесе ашық сабақтар өткізгенде.Басқа уақыттарда дәстүрлі түрде өткізілетін.Тағыда басқа әдістер қолданатын мұғалімдер болды.Бірақта осы ойын түрінде сабақ өткізгенді бұкіл сынып қызығып оқитынбыз.

Содан университетте оқып соңғы курста мемлекеттік тәжірибесін өтуге Атбасар ауданының өзім оқыған Сепе мектебіне үш ай тәжірибемді өттім.Ол жерде маған мұғалімдер тапшы болғандықтан сынып берді. Міне өзімнің үйренгенімді осы балаларға қолдандым.Нәтижеде жаман болған жоқ.Оқушыларым менің келесі сабаққа келгенімді асыға күтетін. «Апай, бүгін қандай ойын ойнаймыз»-деп, шулайтын.

Дегенмен, ауыл мектептерінде, сыныпта оқушылар саны 2-3 оқушыдан аспайтын мектептерде қыйындау. Сондықтан бұндай жағдайда әдіске сүйене отырып түрледіруге тура келеді, яғни топ орнына дара оқушыдан топ құрып пайдаланатын кездерде болады.Бұл жерде сыныпта екі оқушы болса,екеуі екі топ өкілі болып жарыс сабақ түрінде оқушылардың белсенділіктерін арттыруға ықпал етеді.Кей уақытта бір ойынды қайталай берген балаларды жалықтырып жүрмес үшін түрлендіріп отыруға тура келеді.Топтық ойын түрлерін дара,жеке оқушыларға айналдырып отырамын.Оқушылардың қарқыны жаман емес.

Егер де ауыл мектептеріне қала мектептері сиқты материалдық-техникалық базасын қажетті деңгейде қамтамас етілсе оданда жоғары көрсеткіштерге жетуге кәміл сенемін.Қазіргі уақытта материалдық база ауыл мектептерінде жүдеу.Жоқтан бар жасап отыруда. Жалғыз интерактивті тақта. Ғаламтор кейде істеп,кейде істемей қалатын да уақыт жиі болады.

Қорытындылай отырып айтайын дегенім және ұсынысым.Орталықтандырлған мұғалімдерді қайта даярлау институттары, мұғалімдерді қайта даярық курстарында осындай өте аз оқушы оқыйтын сыныптарға арналған арнайы әдістер мен ойын түрлерін бағдарламаларына енгізілсе екен.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.12.2017
999
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі