Білімдегі олқылық пен алшақтықты жоюдың тәсілі-дифференциялап оқыту
Дифференциялап оқыту дегеніміз не? Сабақ өту барысында әрбір оқушының ерекшеліктерін ескере отырып, олармен жұмысты жекешелеп және топтап оқытуды ұйымдастыруды айтамыз.
Бүгінгі ұстаз сабақ үстінде әр әдісті қажеттілікке сай қолданады, техникалық құралдарды пайдаланады, кесте, үлгілермен, түрлі тірек хабарларын шебер, ұтымды пайдаланады.
Қазіргі кездің талабына сай,яғни қандай да болмасын мемілекеттік қызметтке орналасу үшін, қазақ тілін білу міндет екені бәрімізге аян.Сондықтан орыс сыныптарында қазақ тілі сабағы жоғары деңгейде өткізлген жөн.Мәселен, орыс сыныптарында оқитын балалардың кейбіреулері өзге ұлт өкілдері болғандықтан, бұл пәнге немқұрайлы қарауға болмайды. Осы мәселені түбегейлі шешу үшін – дифференциялап оқыту өте тиімді деп ойлаймын.Соның ішінде тәжірибелі педагог Жақсылықова мен Жанпейісовалардың модульды технология әдісі , яғни ойын түрінде өткізу орта буын оқушыларына қолайлы.Себебі осы әдісті қолданып мектеп табалдырығында ұстаздар сабақ өткізгенде есімізде жақсы қалатын. Көбінесе ашық сабақтар өткізгенде.Басқа уақыттарда дәстүрлі түрде өткізілетін.Тағыда басқа әдістер қолданатын мұғалімдер болды.Бірақта осы ойын түрінде сабақ өткізгенді бұкіл сынып қызығып оқитынбыз.
Содан университетте оқып соңғы курста мемлекеттік тәжірибесін өтуге Атбасар ауданының өзім оқыған Сепе мектебіне үш ай тәжірибемді өттім.Ол жерде маған мұғалімдер тапшы болғандықтан сынып берді. Міне өзімнің үйренгенімді осы балаларға қолдандым.Нәтижеде жаман болған жоқ.Оқушыларым менің келесі сабаққа келгенімді асыға күтетін. «Апай, бүгін қандай ойын ойнаймыз»-деп, шулайтын.
Дегенмен, ауыл мектептерінде, сыныпта оқушылар саны 2-3 оқушыдан аспайтын мектептерде қыйындау. Сондықтан бұндай жағдайда әдіске сүйене отырып түрледіруге тура келеді, яғни топ орнына дара оқушыдан топ құрып пайдаланатын кездерде болады.Бұл жерде сыныпта екі оқушы болса,екеуі екі топ өкілі болып жарыс сабақ түрінде оқушылардың белсенділіктерін арттыруға ықпал етеді.Кей уақытта бір ойынды қайталай берген балаларды жалықтырып жүрмес үшін түрлендіріп отыруға тура келеді.Топтық ойын түрлерін дара,жеке оқушыларға айналдырып отырамын.Оқушылардың қарқыны жаман емес.
Егер де ауыл мектептеріне қала мектептері сиқты материалдық-техникалық базасын қажетті деңгейде қамтамас етілсе оданда жоғары көрсеткіштерге жетуге кәміл сенемін.Қазіргі уақытта материалдық база ауыл мектептерінде жүдеу.Жоқтан бар жасап отыруда. Жалғыз интерактивті тақта. Ғаламтор кейде істеп,кейде істемей қалатын да уақыт жиі болады.
Қорытындылай отырып айтайын дегенім және ұсынысым.Орталықтандырлған мұғалімдерді қайта даярлау институттары, мұғалімдерді қайта даярық курстарында осындай өте аз оқушы оқыйтын сыныптарға арналған арнайы әдістер мен ойын түрлерін бағдарламаларына енгізілсе екен.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Білімдегі олқылық пен алшақтықты жоюдың тәсілі-дифференциялап оқыту
Білімдегі олқылық пен алшақтықты жоюдың тәсілі-дифференциялап оқыту
Білімдегі олқылық пен алшақтықты жоюдың тәсілі-дифференциялап оқыту
Дифференциялап оқыту дегеніміз не? Сабақ өту барысында әрбір оқушының ерекшеліктерін ескере отырып, олармен жұмысты жекешелеп және топтап оқытуды ұйымдастыруды айтамыз.
Бүгінгі ұстаз сабақ үстінде әр әдісті қажеттілікке сай қолданады, техникалық құралдарды пайдаланады, кесте, үлгілермен, түрлі тірек хабарларын шебер, ұтымды пайдаланады.
Қазіргі кездің талабына сай,яғни қандай да болмасын мемілекеттік қызметтке орналасу үшін, қазақ тілін білу міндет екені бәрімізге аян.Сондықтан орыс сыныптарында қазақ тілі сабағы жоғары деңгейде өткізлген жөн.Мәселен, орыс сыныптарында оқитын балалардың кейбіреулері өзге ұлт өкілдері болғандықтан, бұл пәнге немқұрайлы қарауға болмайды. Осы мәселені түбегейлі шешу үшін – дифференциялап оқыту өте тиімді деп ойлаймын.Соның ішінде тәжірибелі педагог Жақсылықова мен Жанпейісовалардың модульды технология әдісі , яғни ойын түрінде өткізу орта буын оқушыларына қолайлы.Себебі осы әдісті қолданып мектеп табалдырығында ұстаздар сабақ өткізгенде есімізде жақсы қалатын. Көбінесе ашық сабақтар өткізгенде.Басқа уақыттарда дәстүрлі түрде өткізілетін.Тағыда басқа әдістер қолданатын мұғалімдер болды.Бірақта осы ойын түрінде сабақ өткізгенді бұкіл сынып қызығып оқитынбыз.
Содан университетте оқып соңғы курста мемлекеттік тәжірибесін өтуге Атбасар ауданының өзім оқыған Сепе мектебіне үш ай тәжірибемді өттім.Ол жерде маған мұғалімдер тапшы болғандықтан сынып берді. Міне өзімнің үйренгенімді осы балаларға қолдандым.Нәтижеде жаман болған жоқ.Оқушыларым менің келесі сабаққа келгенімді асыға күтетін. «Апай, бүгін қандай ойын ойнаймыз»-деп, шулайтын.
Дегенмен, ауыл мектептерінде, сыныпта оқушылар саны 2-3 оқушыдан аспайтын мектептерде қыйындау. Сондықтан бұндай жағдайда әдіске сүйене отырып түрледіруге тура келеді, яғни топ орнына дара оқушыдан топ құрып пайдаланатын кездерде болады.Бұл жерде сыныпта екі оқушы болса,екеуі екі топ өкілі болып жарыс сабақ түрінде оқушылардың белсенділіктерін арттыруға ықпал етеді.Кей уақытта бір ойынды қайталай берген балаларды жалықтырып жүрмес үшін түрлендіріп отыруға тура келеді.Топтық ойын түрлерін дара,жеке оқушыларға айналдырып отырамын.Оқушылардың қарқыны жаман емес.
Егер де ауыл мектептеріне қала мектептері сиқты материалдық-техникалық базасын қажетті деңгейде қамтамас етілсе оданда жоғары көрсеткіштерге жетуге кәміл сенемін.Қазіргі уақытта материалдық база ауыл мектептерінде жүдеу.Жоқтан бар жасап отыруда. Жалғыз интерактивті тақта. Ғаламтор кейде істеп,кейде істемей қалатын да уақыт жиі болады.
Қорытындылай отырып айтайын дегенім және ұсынысым.Орталықтандырлған мұғалімдерді қайта даярлау институттары, мұғалімдерді қайта даярық курстарында осындай өте аз оқушы оқыйтын сыныптарға арналған арнайы әдістер мен ойын түрлерін бағдарламаларына енгізілсе екен.
шағым қалдыра аласыз













