Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Білімдегі олқылық пен алшақтықты жоюдың тәсілі-дифференциялап оқыту
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Білімдегі олқылық пен алшақтықты жоюдың тәсілі-дифференциялап оқыту
Материал туралы қысқаша түсінік
Білімдегі олқылық пен алшақтықты жоюдың тәсілі-дифференциялап оқыту
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білімдегі олқылық пен алшақтықты жоюдың тәсілі-дифференциялап оқыту
Дифференциялап оқыту дегеніміз не? Сабақ өту барысында әрбір оқушының ерекшеліктерін ескере отырып, олармен жұмысты жекешелеп және топтап оқытуды ұйымдастыруды айтамыз.Бүгінгі ұстаз сабақ үстінде әр әдісті қажеттілікке сай қолданады, техникалық құралдарды пайдаланады, кесте, үлгілермен, түрлі тірек хабарларын шебер, ұтымды пайдаланады. Қазіргі кездің талабына сай,яғни қандай да болмасын мемілекеттік қызметтке орналасу үшін, қазақ тілін білу міндет екені бәрімізге аян.Сондықтан орыс сыныптарында қазақ тілі сабағы жоғары деңгейде өткізлген жөн.Мәселен, орыс сыныптарында оқитын балалардың кейбіреулері өзге ұлт өкілдері болғандықтан, бұл пәнге немқұрайлы қарауға болмайды. Осы мәселені түбегейлі шешу үшін – дифференциялап оқыту өте тиімді деп ойлаймын.Соның ішінде тәжірибелі педагог Жақсылықова мен Жанпейісовалардың модульды технология әдісі , яғни ойын түрінде өткізу орта буын оқушыларына қолайлы.Себебі осы әдісті қолданып мектеп табалдырығында ұстаздар сабақ өткізгенде есімізде жақсы қалатын. Көбінесе ашық сабақтар өткізгенде.Басқа уақыттарда дәстүрлі түрде өткізілетін.Тағыда басқа әдістер қолданатын мұғалімдер болды.Бірақта осы ойын түрінде сабақ өткізгенді бұкіл сынып қызығып оқитынбыз.Содан университетте оқып соңғы курста мемлекеттік тәжірибесін өтуге Атбасар ауданының өзім оқыған Сепе мектебіне үш ай тәжірибемді өттім.Ол жерде маған мұғалімдер тапшы болғандықтан сынып берді. Міне өзімнің үйренгенімді осы балаларға қолдандым.Нәтижеде жаман болған жоқ.Оқушыларым менің келесі сабаққа келгенімді асыға күтетін. «Апай, бүгін қандай ойын ойнаймыз»-деп, шулайтын.Дегенмен, ауыл мектептерінде, сыныпта оқушылар саны 2-3 оқушыдан аспайтын мектептерде қыйындау. Сондықтан бұндай жағдайда әдіске сүйене отырып түрледіруге тура келеді, яғни топ орнына дара оқушыдан топ құрып пайдаланатын кездерде болады.Бұл жерде сыныпта екі оқушы болса,екеуі екі топ өкілі болып жарыс сабақ түрінде оқушылардың белсенділіктерін арттыруға ықпал етеді.Кей уақытта бір ойынды қайталай берген балаларды жалықтырып жүрмес үшін түрлендіріп отыруға тура келеді.Топтық ойын түрлерін дара,жеке оқушыларға айналдырып отырамын.Оқушылардың қарқыны жаман емес.Егер де ауыл мектептеріне қала мектептері сиқты материалдық-техникалық базасын қажетті деңгейде қамтамас етілсе оданда жоғары көрсеткіштерге жетуге кәміл сенемін.Қазіргі уақытта материалдық база ауыл мектептерінде жүдеу.Жоқтан бар жасап отыруда. Жалғыз интерактивті тақта. Ғаламтор кейде істеп,кейде істемей қалатын да уақыт жиі болады.Қорытындылай отырып айтайын дегенім және ұсынысым.Орталықтандырлған мұғалімдерді қайта даярлау институттары, мұғалімдерді қайта даярық курстарында осындай өте аз оқушы оқыйтын сыныптарға арналған арнайы әдістер мен ойын түрлерін бағдарламаларына енгізілсе екен.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз