Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің технологиялық
картасы
Технологическая карта организованной учебной
деятельности
Күні / Дата
: 01.09.2016
жыл
Білім беру саласы /
Образовательная область : «Таным»
Оқу іс-әрекеті /
Образовательная область : «Ұйымдастырылған ашық оқу
іс - әрекеті»
Бөлім / Раздел
: «Жаратылыстану»
Тақырыбы / Тема
: «Білімді ел – мәңгілік
ел»
Мақсаты / Цель
: Балаларға «Білім күні»
туралы түсінік қалыптастыру. Кітап, дәптер, қарандаш туралы
білімдерін бекіту, олардың пайдасы туралы айту. Оларды
ұқыптылықпен, жанашырлықпен қарап әрекет ете білуге
баулу.
Билингвальды компонент /
Билингвальный компонент : кітап – книга, қарандаш –
карандаш, білім күні – день знания.
Сөздік жұмыс / Словарьная
работа : кітап, қарандаш, өшіргіш,
білім күні
Технологиялық қамтамасыз
ету / Технологическое обеспечение :
суреттер, кітап, қарандаш,
өшіргіш.
Іс әрекет кезеңдері
Этапы деятельности
|
Тәрбиешінің басқару
әрекеті
Действия воспитателя
|
Балалардың іс – әрекеті
Действия детей
|
Мотивациялық –
қозғаушылық
Мотивационно -
побудительный
Ұйымдастырушылық –
ізденушілік
Организационно –
поисковой
Рефлексивтік –
түзетушілік
Рефлексивно –
корректирующий
|
-Балалармен жылы жүзбен
сәлемдесіп, «Шаттық» шеңберіне тұрғызу.
Арайлап атқан - таңымыз аппақ
, Арайлап атқан - таңымыз ашық. Арайлап атқан - таңымыз жарқын
,
Арайлап атқан – таңымыз
шуақты.
-Балалар қазір жылдың қай
мезгілі?
-Күз мезгілінде неше ай бар? Ай аттарын атап
шығыңдаршы?
-Қазір күз мезгілінің қай айы?
Өте дұрыс айтасыңдар.
Бүгін қыркүйек айының бірінші күні, яғни «Білім
күні» балалар мына суретте мектепке бара жатыр (Сурет бойынша
әңгімелеу).
-Балалар мынау не?
-Ал, мынау не екен?
-Мынау ше не екен?
-Дұрыс айтасыңдар балалар, жарайсыідар! Бұл
заттарды біз бір сөзбен «оқу құралдары» деп
атаймыз.
Сергіту сәті:
-Орнымыздан
тұрамыз
Қолды белге
қоямыз
Бір отырып, бір тұрып
Біз тынығып аламыз
Дидактикалық
ойын: «Нені қайда
қоямыз?»
Шарты: балалар себеттегі
заттарды атауына қарай топтастырады.
Суретті көрсете отырып,
сұрақ-жауап арқылы оқу іс-әрекетті қорытындылау. Балаларды
мадақтап, мақтап, бағалап шығу. Оларға жұлдызшалар таратып
беру.
|
Балалармен бір-бірімен
сәлемдесіп, «Шаттық»
шеңберге тұрады
Күз мезгілі
Үш ай.
Қыркүйек, қазан,
қараша
Қыркүйек
Суретке қарап мұқият тыңдайды
Кітап
Қалам
Дәптер
Сергіту сәтін жасайды
Орындарынан тұрып, қолдарын белге
қояды.
Дидактикалық ойын ойнайды
|
|
Күтілетін нәтиже / Ожидаемый результат
:
Нені білу керек / Знать
: Күз мезгілін, білім күнін,
кітапты, қаламды, жұмбақтың жауабын білу
керек.
Нені игереді / Иметь
: Күз мезгілін, білім күнін,
кітапты, қаламды, сергіту сәтін, жұмбақтың шешімін табуды
игерді.
Нені білді / Уметь
: Күз мезгілін, білім күні
туралы.