|
Мамыр |
бірлік және ынтымақ айы
|
|
|
3-апта дәйексөзі: |
Жалғанда ойлап тұрсаң бірлік керек, бірлікті ойлау үшін тірлік керек. (Төле би)
|
|
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Ш.Х.Рахимшикова |
|
|
Күні: |
19.05.2025 |
|
|
Сынып: 8-«В» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Білімім – Отаныма!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 34-САБАҚ «Менің қандай құқығым бар?» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Білімнің маңызын түсіну және елге қызмет ету ұғымын қалыптастыру Сыни ойлау, топпен жұмыс жасау және пікір білдіру дағдыларын дамыту Отанға адалдық пен жауапкершілік сезімін тәрбиелеу |
|
|
Қауіпсіздік сабағының мақсаты: |
Оқушылардың негізгі құқықтары мен міндеттері туралы білімін арттыру Құқықты өмірде тану және қолдану дағдысын дамыту Жеке шекараны сақтау мәдениетін қалыптастыру |
|
|
Қауіпсіздік сабағының негізгі міндеттері: |
Жеке құқықтары мен шекарасын түсіндіру. Сыни ойлау және дұрыс шешім қабылдау дағдыларын дамыту. Жауапкершілік пен өз-өзіне сенімділікті арттыру. |
|
|
Құндылықтарды дарыту: |
Тәуелсіздік және Отаншылдық, Бірлік және ынтымақ, Заң және тәртіп |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар
|
|
|
Ұйымдастыру кезеңі 5 минут |
1. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут)
Әдіс:
«Суретпен бөліну» әдісі (білімге байланысты 3 сурет)
|
–
1,2,3 деп санайды қай санды
айтса, сол сандағы сурет бойынша топқа отырады, сол арқылы
топтасады |
|
суреттер |
|
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
2. Сынып сағаты: «Білімім – Отаныма!» (25 минут)? 1-тапсырма: «Білім мен үшін...» (жеке, жұптық жұмыс – 5 мин)Әдіс: Аяқталмаған сөйлем
– Тақтаға
сөйлем бастамасын жазады: ? 2-тапсырма: Постер қорғау – «Білім – болашақтың кепілі» (топтық жұмыс – 10 мин)Әдіс: «Постермен қорғау»
– Әр
топқа маркер, А3 қағаз таратады ?3-тапсырма: «Ақиқат па, жалған ба?» ойыны (топтық – 5 мин)Әдіс: Қол көтеру арқылы ой бөлісу
– Бірнеше
пікір оқиды: ? 4-тапсырма: «Ойлан, бөліс» сұрақтары (жеке, ауызша – 5 мин)Сұрақтар:
– Сұрақтар қояды |
– Сөйлемді өз ойынша
аяқтайды
– Топта
жұмыс жасайды
– «Ақиқат» деп ойласа – қолын көтереді
– Өз ойларын ауызша білдіреді |
Ойынға белсенді қатысады - Қол көтеру арқылы пікір
білдіреді «Смайлик» әдісі (қуанышты/бейтарап/мұңды)
|
А3 қағаз, маркерлер |
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
3. Қауіпсіздік сабағы – «Менің қандай құқығым бар?» (10 минут)? 1-тапсырма: «Құқық па, міндет пе?» (жұптық – 5 мин)Әдіс: «Сұрыптау» – Карточкалар таратады: ? 2-тапсырма: «Ситуацияны талда» (ауызша талдау – 5 мин)
Мысал: – Күнделікті өмірден алынған
жағдаяттарды оқып береді |
–
Жұпта
карточкаларды 2 топқа бөледі (құқық/міндет)
|
Құқық пен міндетті ажырата алады - Карточкаларды дұрыс
сұрыптайды «Басбармақ» әдісі арқылы өзара бағалау Жағдаятты талдай алады - Құқық бұзылған-бұзылмағанын
анықтайды Мұғалімнің бақылауы, ауызша кері байланыс |
Құқық/міндет карточкалары
Ситуация жазылған қағаздар
|
|
|
Соңы 5 минут |
4. Қорытынды және Рефлексия (5 минут)Рефлексия әдісі: «Құқық гүлі»– «Құқық гүлі» суретін көрсетеді |
«Мен
бүгін білдім...» – Стикерге жазады Гүлдің жапырақшасына жапсырады |
|
Стикерлер, «Құқық гүлі» плакаты |
Қолданылған әдістер:
-
Суретпен топқа бөлу
-
Аяқталмаған сөйлем
-
Постермен жұмыс
-
Ақиқат па, жалған ба?
-
Сұрыптау
-
Ситуацияны талдау
-
Құқық гүлі (рефлексия)
Қажетті ресурстар:
-
А3 қағаз, маркерлер
-
Құқық/міндет карточкалары
-
Ситуация жазылған қағаздар
-
Стикерлер, «Құқық гүлі» плакаты

«Ақиқат па, жалған ба?» ойынына арналған пікірлер:
-
«Білімсіз адам елге пайдалы бола алады.»
-
«Білім тек жоғары баға үшін керек.»
-
«Әр адамның білім алуға құқығы бар.»
-
«Тек мұғалімдер ғана білім береді.»
-
«Білімді адам өз ойын еркін жеткізе алады.»
-
«Құқықтар тек ересектерге арналған.»
-
«Мен өз пікірімді еркін айтуға құқылымын.»
-
«Қауіп төнген жағдайда үнсіз қалу дұрыс.»
-
«Достың қысымына көну – міндет емес.»
-
«Жеке шекарамды бұзуға ешкімнің құқығы жоқ.»
«Құқық па, міндет пе?» тапсырмасы (жұптық жұмыс)
|
Карточка мазмұны |
Құқық / Міндет |
|
Сабаққа қатысу |
Міндет |
|
Демалу |
Құқық |
|
Өз пікірін айту |
Құқық |
|
Тәртіп сақтау |
Міндет |
|
Білім алу |
Құқық |
|
Мұғалімді тыңдау |
Міндет |
|
Қауіпсіз ортада оқу |
Құқық |
|
Мектеп ережесін сақтау |
Міндет |
|
Сыныптастарын құрметтеу |
Міндет |
«Ситуацияны талда» – 10 жағдаят
-
Мектептегі оқушының фотосын рұқсатсыз желіге салу.
-
Ата-анасы баласына мектепке баруға рұқсат бермейді.
-
Мұғалім сыныпта баланы көпшіліктің көзінше ұялтты.
-
Оқушы өз ойын айтуға тырысқанда, оны тыңдамай, тоқтатып тастады.
-
Жолдасы оны үнемі мазақ етеді, бірақ ешкім мән бермейді.
-
Оқушының денсаулығына байланысты анықтамасы болса да, оны дене шынықтыру сабағына қатысуға мәжбүрледі.
-
Бір оқушы басқа оқушының затын рұқсатсыз алды.
-
Мектепте бір оқушыға тек үлгерімі нашар болғаны үшін іс-шараларға қатысуға тыйым салынды.
-
Оқушы мектеп асханасындағы тамақты жеуден бас тартқаны үшін жазаланды.
-
Сынып жетекшісі оқушының жеке отбасылық жағдайын басқа оқушыларға айтты.

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Білімім – Отаныма!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 34-САБАҚ «Менің қандай құқығым бар?»
«Білімім – Отаныма!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 34-САБАҚ «Менің қандай құқығым бар?»
|
Мамыр |
бірлік және ынтымақ айы
|
|
|
3-апта дәйексөзі: |
Жалғанда ойлап тұрсаң бірлік керек, бірлікті ойлау үшін тірлік керек. (Төле би)
|
|
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Ш.Х.Рахимшикова |
|
|
Күні: |
19.05.2025 |
|
|
Сынып: 8-«В» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Білімім – Отаныма!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 34-САБАҚ «Менің қандай құқығым бар?» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Білімнің маңызын түсіну және елге қызмет ету ұғымын қалыптастыру Сыни ойлау, топпен жұмыс жасау және пікір білдіру дағдыларын дамыту Отанға адалдық пен жауапкершілік сезімін тәрбиелеу |
|
|
Қауіпсіздік сабағының мақсаты: |
Оқушылардың негізгі құқықтары мен міндеттері туралы білімін арттыру Құқықты өмірде тану және қолдану дағдысын дамыту Жеке шекараны сақтау мәдениетін қалыптастыру |
|
|
Қауіпсіздік сабағының негізгі міндеттері: |
Жеке құқықтары мен шекарасын түсіндіру. Сыни ойлау және дұрыс шешім қабылдау дағдыларын дамыту. Жауапкершілік пен өз-өзіне сенімділікті арттыру. |
|
|
Құндылықтарды дарыту: |
Тәуелсіздік және Отаншылдық, Бірлік және ынтымақ, Заң және тәртіп |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар
|
|
|
Ұйымдастыру кезеңі 5 минут |
1. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут)
Әдіс:
«Суретпен бөліну» әдісі (білімге байланысты 3 сурет)
|
–
1,2,3 деп санайды қай санды
айтса, сол сандағы сурет бойынша топқа отырады, сол арқылы
топтасады |
|
суреттер |
|
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
2. Сынып сағаты: «Білімім – Отаныма!» (25 минут)? 1-тапсырма: «Білім мен үшін...» (жеке, жұптық жұмыс – 5 мин)Әдіс: Аяқталмаған сөйлем
– Тақтаға
сөйлем бастамасын жазады: ? 2-тапсырма: Постер қорғау – «Білім – болашақтың кепілі» (топтық жұмыс – 10 мин)Әдіс: «Постермен қорғау»
– Әр
топқа маркер, А3 қағаз таратады ?3-тапсырма: «Ақиқат па, жалған ба?» ойыны (топтық – 5 мин)Әдіс: Қол көтеру арқылы ой бөлісу
– Бірнеше
пікір оқиды: ? 4-тапсырма: «Ойлан, бөліс» сұрақтары (жеке, ауызша – 5 мин)Сұрақтар:
– Сұрақтар қояды |
– Сөйлемді өз ойынша
аяқтайды
– Топта
жұмыс жасайды
– «Ақиқат» деп ойласа – қолын көтереді
– Өз ойларын ауызша білдіреді |
Ойынға белсенді қатысады - Қол көтеру арқылы пікір
білдіреді «Смайлик» әдісі (қуанышты/бейтарап/мұңды)
|
А3 қағаз, маркерлер |
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
3. Қауіпсіздік сабағы – «Менің қандай құқығым бар?» (10 минут)? 1-тапсырма: «Құқық па, міндет пе?» (жұптық – 5 мин)Әдіс: «Сұрыптау» – Карточкалар таратады: ? 2-тапсырма: «Ситуацияны талда» (ауызша талдау – 5 мин)
Мысал: – Күнделікті өмірден алынған
жағдаяттарды оқып береді |
–
Жұпта
карточкаларды 2 топқа бөледі (құқық/міндет)
|
Құқық пен міндетті ажырата алады - Карточкаларды дұрыс
сұрыптайды «Басбармақ» әдісі арқылы өзара бағалау Жағдаятты талдай алады - Құқық бұзылған-бұзылмағанын
анықтайды Мұғалімнің бақылауы, ауызша кері байланыс |
Құқық/міндет карточкалары
Ситуация жазылған қағаздар
|
|
|
Соңы 5 минут |
4. Қорытынды және Рефлексия (5 минут)Рефлексия әдісі: «Құқық гүлі»– «Құқық гүлі» суретін көрсетеді |
«Мен
бүгін білдім...» – Стикерге жазады Гүлдің жапырақшасына жапсырады |
|
Стикерлер, «Құқық гүлі» плакаты |
Қолданылған әдістер:
-
Суретпен топқа бөлу
-
Аяқталмаған сөйлем
-
Постермен жұмыс
-
Ақиқат па, жалған ба?
-
Сұрыптау
-
Ситуацияны талдау
-
Құқық гүлі (рефлексия)
Қажетті ресурстар:
-
А3 қағаз, маркерлер
-
Құқық/міндет карточкалары
-
Ситуация жазылған қағаздар
-
Стикерлер, «Құқық гүлі» плакаты

«Ақиқат па, жалған ба?» ойынына арналған пікірлер:
-
«Білімсіз адам елге пайдалы бола алады.»
-
«Білім тек жоғары баға үшін керек.»
-
«Әр адамның білім алуға құқығы бар.»
-
«Тек мұғалімдер ғана білім береді.»
-
«Білімді адам өз ойын еркін жеткізе алады.»
-
«Құқықтар тек ересектерге арналған.»
-
«Мен өз пікірімді еркін айтуға құқылымын.»
-
«Қауіп төнген жағдайда үнсіз қалу дұрыс.»
-
«Достың қысымына көну – міндет емес.»
-
«Жеке шекарамды бұзуға ешкімнің құқығы жоқ.»
«Құқық па, міндет пе?» тапсырмасы (жұптық жұмыс)
|
Карточка мазмұны |
Құқық / Міндет |
|
Сабаққа қатысу |
Міндет |
|
Демалу |
Құқық |
|
Өз пікірін айту |
Құқық |
|
Тәртіп сақтау |
Міндет |
|
Білім алу |
Құқық |
|
Мұғалімді тыңдау |
Міндет |
|
Қауіпсіз ортада оқу |
Құқық |
|
Мектеп ережесін сақтау |
Міндет |
|
Сыныптастарын құрметтеу |
Міндет |
«Ситуацияны талда» – 10 жағдаят
-
Мектептегі оқушының фотосын рұқсатсыз желіге салу.
-
Ата-анасы баласына мектепке баруға рұқсат бермейді.
-
Мұғалім сыныпта баланы көпшіліктің көзінше ұялтты.
-
Оқушы өз ойын айтуға тырысқанда, оны тыңдамай, тоқтатып тастады.
-
Жолдасы оны үнемі мазақ етеді, бірақ ешкім мән бермейді.
-
Оқушының денсаулығына байланысты анықтамасы болса да, оны дене шынықтыру сабағына қатысуға мәжбүрледі.
-
Бір оқушы басқа оқушының затын рұқсатсыз алды.
-
Мектепте бір оқушыға тек үлгерімі нашар болғаны үшін іс-шараларға қатысуға тыйым салынды.
-
Оқушы мектеп асханасындағы тамақты жеуден бас тартқаны үшін жазаланды.
-
Сынып жетекшісі оқушының жеке отбасылық жағдайын басқа оқушыларға айтты.

шағым қалдыра аласыз

















