Ұйымдастыру
кезеңі
(10 мин)
|
Амандасу.
психологиялық
тренинг
«Менің
таңбам»
Міндеттері: әр қатысушы
өздерінің бойындағы мақсат, орта, жетістік,
сенім, өзі ұнатқан фигураларға түсіру
арқылы, өз ойын жеткізу арқылы, өз көзқарасын
таныту.
Ежелгі кезде адамдар өздеріне
бойтұмар ойлап тапқан.
15 ғасырдың екінші жартысында
Еуропалықтар қоғамдағы өз орындарын білдіру үшін арнайы эмблемалар
пайдаланған. Атақты адамдар өз таңбаларын мақтан тұтқан. Бұл
таңбадан адамның жеке ерекшеліктерін, отбасы жетістіктерін, мінезін
белгілеген. Таңба – негізгі қалқан болып табылған. Сол таңба арқылы
адамда бедел, қасиет, мадаққа ие болған. Қазір әрқайсың өздеріңе
таңба жасайсыңдар. Әр топқа 5 түрлі фигура беріледі. Оның артында
әр пішінің қасиеттері жазылған. Сол бойынша әр оқушы өз
көзқарастарыңды фигураға бес қасиет арқылы көрсетіңдер және оқып
беріңдер.
Шарттары:
-
Алға қойған басты мақсаттарың.
(ең бірінші нені істей аласыңдар, соны бейнелеу керек)
т.б.
-
Өздеріңді жақсы сезінетін орта
(отбасы, мектеп, достарыңның ортасы т.б.).
-
Ең үлкен жетістіктерің. (
үздік оқушы т.б.)
-
Сенімді үш
адам.
1-топ.
Мақсат
2-топ.
Орта
3-топ.
Жетістік
4-топ.
Сенім
|
Оқушылар
мұғаліммен амандасады, түгенделеді. Фигураларда жазылған сұрақтарға
өз ойларын білдіреді. Мақсат, орта, жетістік, сенім деп 4 топқа
бөлінеді.
|
Дыбыстағыш
Арнайы
шаблондар
|
Сабақ
басы
(5 мин)
|
«Білім – күш» дедік. Шын
мәнінде білім бар болғаны кілт қана, оның орнын тауып қолдана
білсең ғана күш - қайратқа ие боласың. Ұлт тірегі –білімді ұрпақ
қолында, Ізденіңдер, білім алу жолында. Құр оқи білгенмен, ештеңе
шықпайды, әлсін - әлсін ойыңды қозғап қой, пайдаланылмай қалған
ақылды тот басады. Көп адам өзінің не тындырып жүргенін, өзінің
ақыл – қабілетінің қай деңгейде екенін біледі. Көп білген сайын
адам білім – танымға тойымсыз келеді. Мұхаммед пайғамбар мен дана
Шәкәрімді тау - тас кездіріп ойландырған – сол білім – танымға
асықтық. Осыған керісінше ,кейбір адам аз білген сайын, өзіне - өзі
риза болады, көңілге тоқ келеді. Білім де талпынсаң қонады. «Ит
маржанды не қылсын» деген ұлы Абай. Ал тереңге бойлау үшін талап
керек.
Еңбектену тек адамға
ғана тән деген пікірмен келіспеймін. Жануарлар да дамыл таппай
еңбектенеді ғой. Жануарлар қалай еңбектенеді екен? Алдымен соған
мысал келтірсеңші, сонда ойың дәлел болар еді ғой. Сен «Құмырсқа
елінде» деген әңгімені оқыған шығарсың. Құмырсқа илеуінің ішінде
қаншама «бөлмелер» бар. Әр бөлмені пайдалану ретіне қарай «аналық
құмырсқа бөлмесі», «балалар бөлмесі», «азық қоймасы» т.б. деп
атауға болады. Сондай-ақ бал арасының қалай ұя салатынын айтсақ та
жетпей ме?
Мысалдарың тамаша! Жануарлар
да еңбектенеді екен. Бірақ қанша еңбектенгенмен адам еңбегінің
олардан зор айырмасы бар ғой.
Қандай айырмасы бар?
Адам еңбегі оймен, санамен, ақылмен істеледі. Табиғат
заттарын өңдеп, өзіне қажет, табиғатта кездеспейтін бұйымдар
жасайды. Адамнан басқа қандай жануар арнайы шам жасап қараңғыны
жарық етеді?
|
Оқушылар ойларымен
бөліседі
|
|
(10 мин)
|
«Мюнстенберг» Нұсқау: Көптеген
әріптердің арасында өлеңнің аты бар. Сіз тез оқи отырып, сол
сөздердің астын сызуыңыз керек. Және сол өлеңді музыкаға салып
айтып берулеріңіз қажет. Жұмыс уақыты - 3 минут.
ЫОШЫОШЩРОАРМАННННОВШГНГАДАСТЫРМАЙЙЙШКГМЕНІІЛВТОПҚҚОЯЯЯТДВЛАООРДОЛДЖЩӨӘІЦҚӨҰӨПТТТҰРРШОЫТЧЛПОЗЩДЛОЛОЛ
ӘІҢҮҚӨҚАРМАНЫМАПШОВОЛЩЗЩАСЫҒЫПЛЛОЛООПБАРАМҚҺӨӨҚ
АОРПДЬДЖЖАРМАНГПРГРИАЙДРОТЖДЬОҮҰҰҚФЫВПДЖЖПЖЭЖОХ
ЧӘІҒҢӨҺҚӨПАҚҚУЛОРДЛОДЖЖДЛЖДАРМАНДЛЖЭДБЖДЖЬЖДДЖД
|
Топпен әннің атауын тауып
бірге орындайды.
|
|
Жетістіктер
|
Жетістік - нәтиже, тұрақты даму. Жетістікке
жеткісі келетін адам бір орында тұрмайды, үнемі ізденіс үстінде,
өзін-өзі жетілдіруде болады!
«Біздің
жетістіктер» тақырыбында топтар постер
қорғайды.
|
Әр топ постер
қорғайды
|
А3,
маркерлер
|
Соңы
(1-минут)
|
«Мұғалім: «Білген адам өкінбейді,
мейірбан адам – мазасызданбайды, батыр адам қорықпайды», - дейді
Конфуций. қараңғылық бар бәленің бастауы, тасырлық та, тоғышарлық
та содан қараңғылықтың бұғауы мен надандықтың кісенінен азат ететін
жалғыз күш – оқу. Әрқашанда «Ұлт болашағы білімдінің қолында»
екенін ұмытпағандарыңыз жөн. «Бүгінгі білім – ертеңгі байлығымыз»
ХХІ ғасыр – білім ғасыры. Өткенімізді білетін, бүгінімізді
түсінетін, ертеңімізге сеніммен қарайтын азамат
болыңдар!
|
Оқушылар стикерлерге
пікірлерін жазады
|
|