(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
19.05.2025 |
|
|
Сынып: 7 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Білімім Отаныма |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға білімнің маңызын түсіндіру, білімнің Отанға қызмет етудегі рөлін көрсету. Отансүйгіштікке, еңбекқорлыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«КИБЕРБУЛЛИНГІНІҢ ТҮРЛЕРІ. ӘР АДАМНЫҢ ҚАУІПТІЛІГІ НЕДЕ ЖӘНЕ СІЗДІҢ ӘРЕКЕТТЕРІҢІЗДІҢ АЛГОРИТМІ ҚАНДАЙ?» |
|
|
Мақсаты |
Сабақтың мақсаты: кибербуллингінің түрлерімен таныстыру және оларға дұрыс жауап беру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу, көңіл-күйін сұрау. "Шаттық шеңбері" арқылы жақсы көңіл-күй қалыптастыру: Балалар шеңберге тұрып, бір-біріне жылы сөздер айтып, тілектер білдіреді. ІІ. Кіріспе бөлім (10 минут) Мұғалім әңгімесі: "Балалар, білім деген не? Білімді адам қандай болады?" Оқушылардың жауаптары тыңдалады. Мұғалім қорытындылайды: "Білім – адамның жарығы, ол бізге болашақта жақсы азамат болып, Отанымызға пайда әкелуге көмектеседі." Мақал-мәтелдер сайысы: Мұғалім білім туралы мақалдар айтады, оқушылар жалғасын табады. "Оқу – білім бұлағы, ..." (Білім – өмір шырағы). "Білекті бірді жығады, ..." (Білімді мыңды жығады). |
? Білімім – Отаным Отанды сүю – оны қорғау, оны құрметтеу. Жақсы оқу – Отан алдындағы парызымыз! |
|
презентация |
|
Сабақтың ортасы |
"Мен білімді баламын" ойыны Сұрақ-жауап арқылы оқушылардың білімге деген қызығушылығын арттыру. Мысалы: "Біз не үшін оқимыз?" "Қандай маман болғың келеді?" "Егер сен ғалым болсаң, қандай жаңалық ашар едің?" Рөлдік көрініс "Білімнің күші" Екі бала әңгімелеседі: біреуі бала білімнің пайдасы туралы түсіндіреді. білімді болу – табысты болудың кілті. "Болашақтағы арманым" сурет байқауы Балалар болашақта қандай маман болғысы келетінін суретке салады. Әр бала өз суретін таныстырып, мамандық туралы ойымен бөліседі. |
Сұрақтар:
|
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы |
"Біз білімді боламыз!" топтық серт қабылдау Оқушылар "Мен білімді, еңбекқор баламын. Біліміммен Отанымды көркейтемін!" деп айтады. Сабақты қорыту, белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау. Үй тапсырмасы: ата-анасынан "Білімнің пайдасы" туралы сұрап, ойларын жазу. |
✍ Сөйлемдерді толықтыр:
|
|
презентация |
|
Қауіпсіздік сабағы |
«КИБЕРБУЛЛИНГІНІҢ ТҮРЛЕРІ. ӘР АДАМНЫҢ ҚАУІПТІЛІГІ НЕДЕ ЖӘНЕ СІЗДІҢ ӘРЕКЕТТЕРІҢІЗДІҢ АЛГОРИТМІ ҚАНДАЙ?»Сабақтың мақсаты: кибербуллингінің түрлерімен таныстыру және оларға дұрыс жауап беру. Негізгі міндеттер:
1. Кіріспе (2 минутқа дейін) - Кибербуллингінің не екенін талқылау. 2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) Кибербуллингінің әр түрінің мысалдары мен түсіндірмелері бар презентацияны көрсету:
Жалған ақпаратты тарату: адамның беделіне нұқсан келтіру, жала жабуды немесе жалған ақпаратты тарату. Оқшаулау және елемеу: адамды онлайн топтардан мақсатты түрде алып тастау. Теріс пікірлер мен фотосуреттер: адамның келісімінсіз қорлайтын пікірлерді немесе фотосуреттерді орналастыру. Кибербуллингінің ең көп таралған түрлері: бойкот, профильді бұзу, троллинг, киберсталкинг. Қорқытудың кез келген түрі жәбірленушіге зиян тигізуі мүмкін. Балаға қорлаудың осы түрлері туралы айтып беріңіз және ата-анасы оған көмектесуге әрқашан дайын екенін түсіндіріңіз 3. Қорытынды (2 минутқа дейін) - Сабақты қорытындылау - Материалдарды тарату. Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/T1uPlZeHCGE?si=jMirGbK0tkmRDnhw https://youtu.be/X_Zqhc3u_sQ?si=P6BPkEt-swfEaL5N
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Білімім Отаныма 7 кл
Білімім Отаныма 7 кл
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
19.05.2025 |
|
|
Сынып: 7 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Білімім Отаныма |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға білімнің маңызын түсіндіру, білімнің Отанға қызмет етудегі рөлін көрсету. Отансүйгіштікке, еңбекқорлыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«КИБЕРБУЛЛИНГІНІҢ ТҮРЛЕРІ. ӘР АДАМНЫҢ ҚАУІПТІЛІГІ НЕДЕ ЖӘНЕ СІЗДІҢ ӘРЕКЕТТЕРІҢІЗДІҢ АЛГОРИТМІ ҚАНДАЙ?» |
|
|
Мақсаты |
Сабақтың мақсаты: кибербуллингінің түрлерімен таныстыру және оларға дұрыс жауап беру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу, көңіл-күйін сұрау. "Шаттық шеңбері" арқылы жақсы көңіл-күй қалыптастыру: Балалар шеңберге тұрып, бір-біріне жылы сөздер айтып, тілектер білдіреді. ІІ. Кіріспе бөлім (10 минут) Мұғалім әңгімесі: "Балалар, білім деген не? Білімді адам қандай болады?" Оқушылардың жауаптары тыңдалады. Мұғалім қорытындылайды: "Білім – адамның жарығы, ол бізге болашақта жақсы азамат болып, Отанымызға пайда әкелуге көмектеседі." Мақал-мәтелдер сайысы: Мұғалім білім туралы мақалдар айтады, оқушылар жалғасын табады. "Оқу – білім бұлағы, ..." (Білім – өмір шырағы). "Білекті бірді жығады, ..." (Білімді мыңды жығады). |
? Білімім – Отаным Отанды сүю – оны қорғау, оны құрметтеу. Жақсы оқу – Отан алдындағы парызымыз! |
|
презентация |
|
Сабақтың ортасы |
"Мен білімді баламын" ойыны Сұрақ-жауап арқылы оқушылардың білімге деген қызығушылығын арттыру. Мысалы: "Біз не үшін оқимыз?" "Қандай маман болғың келеді?" "Егер сен ғалым болсаң, қандай жаңалық ашар едің?" Рөлдік көрініс "Білімнің күші" Екі бала әңгімелеседі: біреуі бала білімнің пайдасы туралы түсіндіреді. білімді болу – табысты болудың кілті. "Болашақтағы арманым" сурет байқауы Балалар болашақта қандай маман болғысы келетінін суретке салады. Әр бала өз суретін таныстырып, мамандық туралы ойымен бөліседі. |
Сұрақтар:
|
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы |
"Біз білімді боламыз!" топтық серт қабылдау Оқушылар "Мен білімді, еңбекқор баламын. Біліміммен Отанымды көркейтемін!" деп айтады. Сабақты қорыту, белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау. Үй тапсырмасы: ата-анасынан "Білімнің пайдасы" туралы сұрап, ойларын жазу. |
✍ Сөйлемдерді толықтыр:
|
|
презентация |
|
Қауіпсіздік сабағы |
«КИБЕРБУЛЛИНГІНІҢ ТҮРЛЕРІ. ӘР АДАМНЫҢ ҚАУІПТІЛІГІ НЕДЕ ЖӘНЕ СІЗДІҢ ӘРЕКЕТТЕРІҢІЗДІҢ АЛГОРИТМІ ҚАНДАЙ?»Сабақтың мақсаты: кибербуллингінің түрлерімен таныстыру және оларға дұрыс жауап беру. Негізгі міндеттер:
1. Кіріспе (2 минутқа дейін) - Кибербуллингінің не екенін талқылау. 2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) Кибербуллингінің әр түрінің мысалдары мен түсіндірмелері бар презентацияны көрсету:
Жалған ақпаратты тарату: адамның беделіне нұқсан келтіру, жала жабуды немесе жалған ақпаратты тарату. Оқшаулау және елемеу: адамды онлайн топтардан мақсатты түрде алып тастау. Теріс пікірлер мен фотосуреттер: адамның келісімінсіз қорлайтын пікірлерді немесе фотосуреттерді орналастыру. Кибербуллингінің ең көп таралған түрлері: бойкот, профильді бұзу, троллинг, киберсталкинг. Қорқытудың кез келген түрі жәбірленушіге зиян тигізуі мүмкін. Балаға қорлаудың осы түрлері туралы айтып беріңіз және ата-анасы оған көмектесуге әрқашан дайын екенін түсіндіріңіз 3. Қорытынды (2 минутқа дейін) - Сабақты қорытындылау - Материалдарды тарату. Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/T1uPlZeHCGE?si=jMirGbK0tkmRDnhw https://youtu.be/X_Zqhc3u_sQ?si=P6BPkEt-swfEaL5N
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













