Сабақтың
басы
|
Оқушылармен амандасу,
көңіл-күйін сұрау.
"Шаттық шеңбері" арқылы жақсы
көңіл-күй қалыптастыру:
Балалар шеңберге тұрып,
бір-біріне жылы сөздер айтып, тілектер
білдіреді.
ІІ. Кіріспе
бөлім (10
минут)
Мұғалім
әңгімесі:
"Балалар, білім деген не? Білімді адам қандай
болады?"
Оқушылардың жауаптары
тыңдалады.
Мұғалім қорытындылайды: "Білім – адамның жарығы,
ол бізге болашақта жақсы азамат болып, Отанымызға пайда әкелуге
көмектеседі."
Мақал-мәтелдер сайысы:
Мұғалім білім туралы мақалдар айтады, оқушылар
жалғасын табады.
"Оқу – білім бұлағы, ..." (Білім – өмір
шырағы).
"Білекті бірді жығады, ..." (Білімді мыңды
жығады).
|
? Білімім – Отаным
Біз мектепте білім аламыз. Білім – өміріміздің жарық шамы. Оқу
арқылы көп нәрсені үйренеміз. Отанымыз – Қазақстан. Ол – біздің
туған жеріміз. Біз жақсы оқысақ, Отанымызды көркейтеміз. Болашақта
ғалым, дәрігер, мұғалім болып, елге қызмет
етеміз.
Отанды сүю – оны қорғау, оны құрметтеу. Жақсы оқу
– Отан алдындағы парызымыз!
|
|
презентация
|
Сабақтың
ортасы
|
"Мен білімді баламын"
ойыны
Сұрақ-жауап арқылы оқушылардың
білімге деген қызығушылығын арттыру.
Мысалы:
"Біз не үшін
оқимыз?"
"Қандай маман болғың
келеді?"
"Егер сен ғалым болсаң, қандай
жаңалық ашар едің?"
Рөлдік көрініс "Білімнің
күші"
Екі бала әңгімелеседі:
біреуі
бала білімнің пайдасы туралы
түсіндіреді.
білімді болу – табысты болудың
кілті.
"Болашақтағы арманым" сурет
байқауы
Балалар болашақта қандай маман
болғысы келетінін суретке салады.
Әр бала өз суретін таныстырып,
мамандық туралы ойымен бөліседі.
|
Сұрақтар:
-
Біз мектепте не
істейміз?
-
Білім не үшін қажет?
-
Қазақстан қандай ел?
-
Отанды қалай сүйе аламыз?
-
Сен болашақта кім болғың
келеді?
|
|
Интербелсенді тақта/
компьютер
|
Сабақтың
соңы
|
"Біз білімді боламыз!"
топтық серт қабылдау
Оқушылар "Мен білімді,
еңбекқор баламын. Біліміммен Отанымды көркейтемін!" деп
айтады.
Сабақты қорыту, белсенді
қатысқан оқушыларды мадақтау.
Үй тапсырмасы:
ата-анасынан "Білімнің пайдасы" туралы сұрап, ойларын
жазу.
|
✍ Сөйлемдерді толықтыр:
-
Мен
жақсы оқып, ______ боламын.
-
Отаным – _______.
-
Мен
білім алып, елімді ______ етемін.
|
|
презентация
|
Қауіпсіздік
сабағы
|
«КИБЕРБУЛЛИНГІНІҢ ТҮРЛЕРІ. ӘР АДАМНЫҢ ҚАУІПТІЛІГІ НЕДЕ ЖӘНЕ
СІЗДІҢ ӘРЕКЕТТЕРІҢІЗДІҢ АЛГОРИТМІ ҚАНДАЙ?»
Сабақтың мақсаты: кибербуллингінің түрлерімен таныстыру және оларға дұрыс
жауап беру.
Негізгі
міндеттер:
-
Оқушыларды кибербуллинг
ұғымдарымен және оның түрлерімен таныстыру.
-
Кибербуллингінің әр
түрінің қауіптілігін түсіндіріңіз.
-
Кибербуллингіге тап
болған кезде әрекет алгоритмін жасаңыз. Сабақтың барысы
1. Кіріспе (2 минутқа дейін)
- Кибербуллингінің не екенін талқылау.
2. Негізгі
бөлім (6 минутқа дейін)
Кибербуллингінің әр түрінің мысалдары мен түсіндірмелері бар
презентацияны көрсету:
-
Қорқыту: әлеуметтік
медиа, электрондық пошта немесе басқа онлайн платформалар арқылы
қорлайтын хабарламалар, қауіптер немесе жағымсыз пікірлер
жіберу.
Жалған ақпаратты тарату:
адамның беделіне нұқсан келтіру, жала жабуды немесе жалған
ақпаратты тарату.
Оқшаулау және елемеу:
адамды онлайн топтардан мақсатты түрде алып тастау.
Теріс пікірлер мен
фотосуреттер: адамның келісімінсіз қорлайтын пікірлерді немесе
фотосуреттерді орналастыру. Кибербуллингінің ең көп таралған
түрлері: бойкот, профильді бұзу, троллинг, киберсталкинг.
Қорқытудың кез келген
түрі жәбірленушіге зиян тигізуі мүмкін. Балаға қорлаудың осы
түрлері туралы айтып беріңіз және ата-анасы оған көмектесуге
әрқашан дайын екенін түсіндіріңіз
3. Қорытынды (2
минутқа дейін) - Сабақты қорытындылау - Материалдарды тарату.
Пайдалы сілтеме:
https://youtu.be/T1uPlZeHCGE?si=jMirGbK0tkmRDnhw
https://youtu.be/X_Zqhc3u_sQ?si=P6BPkEt-swfEaL5N
|
|
|
|