(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
19.05.2025 |
|
|
Сынып: 8 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Білімім Отаныма |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға білімнің маңызын түсіндіру, білімнің Отанға қызмет етудегі рөлін көрсету. Отансүйгіштікке, еңбекқорлыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«МЕНІҢ ҚАНДАЙ ҚҰҚЫҒЫМ БАР?» |
|
|
Мақсаты |
Сабақтың мақсаты: оқушыларды олардың құқықтары мен міндеттерімен, сондай-ақ оларды қорғау тетіктерімен таныстыру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу, көңіл-күйін сұрау. "Шаттық шеңбері" арқылы жақсы көңіл-күй қалыптастыру: Балалар шеңберге тұрып, бір-біріне жылы сөздер айтып, тілектер білдіреді. ІІ. Кіріспе бөлім (10 минут) Мұғалім әңгімесі: "Балалар, білім деген не? Білімді адам қандай болады?" Оқушылардың жауаптары тыңдалады. Мұғалім қорытындылайды: "Білім – адамның жарығы, ол бізге болашақта жақсы азамат болып, Отанымызға пайда әкелуге көмектеседі." Мақал-мәтелдер сайысы: Мұғалім білім туралы мақалдар айтады, оқушылар жалғасын табады. "Оқу – білім бұлағы, ..." (Білім – өмір шырағы). "Білекті бірді жығады, ..." (Білімді мыңды жығады). |
? Білімім – Отаным Отанды сүю – оны қорғау, оны құрметтеу. Жақсы оқу – Отан алдындағы парызымыз! |
|
презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
"Мен білімді баламын" ойыны Сұрақ-жауап арқылы оқушылардың білімге деген қызығушылығын арттыру. Мысалы: "Біз не үшін оқимыз?" "Қандай маман болғың келеді?" "Егер сен ғалым болсаң, қандай жаңалық ашар едің?" Рөлдік көрініс "Білімнің күші" Екі бала әңгімелеседі: біреуі бала білімнің пайдасы туралы түсіндіреді. білімді болу – табысты болудың кілті. "Болашақтағы арманым" сурет байқауы Балалар болашақта қандай маман болғысы келетінін суретке салады. Әр бала өз суретін таныстырып, мамандық туралы ойымен бөліседі. |
Сұрақтар:
|
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
"Біз білімді боламыз!" топтық серт қабылдау Оқушылар "Мен білімді, еңбекқор баламын. Біліміммен Отанымды көркейтемін!" деп айтады. Сабақты қорыту, белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау. Үй тапсырмасы: ата-анасынан "Білімнің пайдасы" туралы сұрап, ойларын жазу. |
✍ Сөйлемдерді толықтыр:
|
|
презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
«МЕНІҢ ҚАНДАЙ ҚҰҚЫҒЫМ БАР?»Сабақтың мақсаты: оқушыларды олардың құқықтары мен міндеттерімен, сондай-ақ оларды қорғау тетіктерімен таныстыру. Негізгі міндеттер: 1. Балалар мен жасөспірімдердің негізгі құқықтарын қарастыру. 2. Құқықтарды қорғаудың қандай тетіктері бар екенін түсіндіру. 3. Балаларды құқықтары бұзылған жағдайда көмек сұрауға үйрету. Материалдар мен ресурстар: - Бала құқықтарының мысалдарымен таныстыру. Сабақтың барысы
Қазақстан Республикасындағы балалардың құқықтары Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» заңы (бұдан әрі – заң мәтіні бойынша) кәмелетке толмағандардың негізгі құқықтары мен міндеттерін айқындайды, сондай-ақ олардың құқықтары бұзылған жағдайда жүгіну тәртібін регламенттейді. Баланың өмір сүруге, қорғауға, денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге, білім алуға, даралық және оны сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы бар. «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 Заңы, №15, 16, 16-1, 17, 19, 20, 35, 36, 37, 38, 39-1 баптар.
Сонымен қатар, баланың негізгі құқықтары бойынша құқықтар анықталған:
Балалардың құқықтарын қорғау ұйымдарының байланыстары бар үлестірме материалдар.
Зерттеу (шығармашылық зертханадағы жұмыс) Білім алушыларға қажетті ақпаратты зерделеу және іріктеу қажет. ҚР Конституциясының баптарын зерделеу кезінде әрбір топ өз бөлімін келесі кестеде толтырады:
Пайдалы сілтемелер: https://drive.google.com/file/d/1wmwTmpH3kzXagil-u_QHoy6a-GAs3lAh/view https://youtu.be/nuFxGnJUWGc?si=VrnUmbx2IXXfcY2S
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Білімім Отаныма сынып сағаты
Білімім Отаныма сынып сағаты
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
19.05.2025 |
|
|
Сынып: 8 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Білімім Отаныма |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға білімнің маңызын түсіндіру, білімнің Отанға қызмет етудегі рөлін көрсету. Отансүйгіштікке, еңбекқорлыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«МЕНІҢ ҚАНДАЙ ҚҰҚЫҒЫМ БАР?» |
|
|
Мақсаты |
Сабақтың мақсаты: оқушыларды олардың құқықтары мен міндеттерімен, сондай-ақ оларды қорғау тетіктерімен таныстыру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу, көңіл-күйін сұрау. "Шаттық шеңбері" арқылы жақсы көңіл-күй қалыптастыру: Балалар шеңберге тұрып, бір-біріне жылы сөздер айтып, тілектер білдіреді. ІІ. Кіріспе бөлім (10 минут) Мұғалім әңгімесі: "Балалар, білім деген не? Білімді адам қандай болады?" Оқушылардың жауаптары тыңдалады. Мұғалім қорытындылайды: "Білім – адамның жарығы, ол бізге болашақта жақсы азамат болып, Отанымызға пайда әкелуге көмектеседі." Мақал-мәтелдер сайысы: Мұғалім білім туралы мақалдар айтады, оқушылар жалғасын табады. "Оқу – білім бұлағы, ..." (Білім – өмір шырағы). "Білекті бірді жығады, ..." (Білімді мыңды жығады). |
? Білімім – Отаным Отанды сүю – оны қорғау, оны құрметтеу. Жақсы оқу – Отан алдындағы парызымыз! |
|
презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
"Мен білімді баламын" ойыны Сұрақ-жауап арқылы оқушылардың білімге деген қызығушылығын арттыру. Мысалы: "Біз не үшін оқимыз?" "Қандай маман болғың келеді?" "Егер сен ғалым болсаң, қандай жаңалық ашар едің?" Рөлдік көрініс "Білімнің күші" Екі бала әңгімелеседі: біреуі бала білімнің пайдасы туралы түсіндіреді. білімді болу – табысты болудың кілті. "Болашақтағы арманым" сурет байқауы Балалар болашақта қандай маман болғысы келетінін суретке салады. Әр бала өз суретін таныстырып, мамандық туралы ойымен бөліседі. |
Сұрақтар:
|
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
"Біз білімді боламыз!" топтық серт қабылдау Оқушылар "Мен білімді, еңбекқор баламын. Біліміммен Отанымды көркейтемін!" деп айтады. Сабақты қорыту, белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау. Үй тапсырмасы: ата-анасынан "Білімнің пайдасы" туралы сұрап, ойларын жазу. |
✍ Сөйлемдерді толықтыр:
|
|
презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
«МЕНІҢ ҚАНДАЙ ҚҰҚЫҒЫМ БАР?»Сабақтың мақсаты: оқушыларды олардың құқықтары мен міндеттерімен, сондай-ақ оларды қорғау тетіктерімен таныстыру. Негізгі міндеттер: 1. Балалар мен жасөспірімдердің негізгі құқықтарын қарастыру. 2. Құқықтарды қорғаудың қандай тетіктері бар екенін түсіндіру. 3. Балаларды құқықтары бұзылған жағдайда көмек сұрауға үйрету. Материалдар мен ресурстар: - Бала құқықтарының мысалдарымен таныстыру. Сабақтың барысы
Қазақстан Республикасындағы балалардың құқықтары Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» заңы (бұдан әрі – заң мәтіні бойынша) кәмелетке толмағандардың негізгі құқықтары мен міндеттерін айқындайды, сондай-ақ олардың құқықтары бұзылған жағдайда жүгіну тәртібін регламенттейді. Баланың өмір сүруге, қорғауға, денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге, білім алуға, даралық және оны сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы бар. «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 Заңы, №15, 16, 16-1, 17, 19, 20, 35, 36, 37, 38, 39-1 баптар.
Сонымен қатар, баланың негізгі құқықтары бойынша құқықтар анықталған:
Балалардың құқықтарын қорғау ұйымдарының байланыстары бар үлестірме материалдар.
Зерттеу (шығармашылық зертханадағы жұмыс) Білім алушыларға қажетті ақпаратты зерделеу және іріктеу қажет. ҚР Конституциясының баптарын зерделеу кезінде әрбір топ өз бөлімін келесі кестеде толтырады:
Пайдалы сілтемелер: https://drive.google.com/file/d/1wmwTmpH3kzXagil-u_QHoy6a-GAs3lAh/view https://youtu.be/nuFxGnJUWGc?si=VrnUmbx2IXXfcY2S
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













