Сабақтың
басы
|
Оқушылармен амандасу,
көңіл-күйін сұрау.
"Шаттық шеңбері" арқылы жақсы
көңіл-күй қалыптастыру:
Балалар шеңберге тұрып,
бір-біріне жылы сөздер айтып, тілектер
білдіреді.
ІІ. Кіріспе
бөлім (10
минут)
Мұғалім
әңгімесі:
"Балалар, білім деген не? Білімді адам қандай
болады?"
Оқушылардың жауаптары
тыңдалады.
Мұғалім қорытындылайды: "Білім – адамның жарығы,
ол бізге болашақта жақсы азамат болып, Отанымызға пайда әкелуге
көмектеседі."
Мақал-мәтелдер сайысы:
Мұғалім білім туралы мақалдар айтады, оқушылар
жалғасын табады.
"Оқу – білім бұлағы, ..." (Білім – өмір
шырағы).
"Білекті бірді жығады, ..." (Білімді мыңды
жығады).
|
? Білімім – Отаным
Біз мектепте білім аламыз. Білім – өміріміздің жарық шамы. Оқу
арқылы көп нәрсені үйренеміз. Отанымыз – Қазақстан. Ол – біздің
туған жеріміз. Біз жақсы оқысақ, Отанымызды көркейтеміз. Болашақта
ғалым, дәрігер, мұғалім болып, елге қызмет
етеміз.
Отанды сүю – оны қорғау, оны құрметтеу. Жақсы оқу
– Отан алдындағы парызымыз!
|
|
презентация
|
Сабақтың
ортасы
|
"Мен білімді баламын"
ойыны
Сұрақ-жауап арқылы оқушылардың
білімге деген қызығушылығын арттыру.
Мысалы:
"Біз не үшін
оқимыз?"
"Қандай маман болғың
келеді?"
"Егер сен ғалым болсаң, қандай
жаңалық ашар едің?"
Рөлдік көрініс "Білімнің
күші"
Екі бала әңгімелеседі:
біреуі
бала білімнің пайдасы туралы
түсіндіреді.
білімді болу – табысты болудың
кілті.
"Болашақтағы арманым" сурет
байқауы
Балалар болашақта қандай маман
болғысы келетінін суретке салады.
Әр бала өз суретін таныстырып,
мамандық туралы ойымен бөліседі.
|
Сұрақтар:
-
Біз мектепте не
істейміз?
-
Білім не үшін қажет?
-
Қазақстан қандай ел?
-
Отанды қалай сүйе аламыз?
-
Сен болашақта кім болғың
келеді?
|
|
Интербелсенді тақта/
компьютер
|
Сабақтың
соңы
|
"Біз білімді боламыз!"
топтық серт қабылдау
Оқушылар "Мен білімді,
еңбекқор баламын. Біліміммен Отанымды көркейтемін!" деп
айтады.
Сабақты қорыту, белсенді
қатысқан оқушыларды мадақтау.
Үй тапсырмасы:
ата-анасынан "Білімнің пайдасы" туралы сұрап, ойларын
жазу.
|
✍ Сөйлемдерді толықтыр:
-
Мен
жақсы оқып, ______ боламын.
-
Отаным – _______.
-
Мен
білім алып, елімді ______ етемін.
|
|
презентация
|
Қауіпсіздік
сабағы
|
«МЕНІҢ ҚАНДАЙ ҚҰҚЫҒЫМ БАР?»
Сабақтың мақсаты: оқушыларды олардың құқықтары мен міндеттерімен, сондай-ақ
оларды қорғау тетіктерімен таныстыру.
Негізгі міндеттер:
1. Балалар мен жасөспірімдердің негізгі
құқықтарын қарастыру. 2. Құқықтарды қорғаудың қандай тетіктері бар
екенін түсіндіру.
3. Балаларды құқықтары бұзылған жағдайда көмек
сұрауға үйрету.
Материалдар мен ресурстар:
- Бала құқықтарының мысалдарымен таныстыру. Сабақтың
барысы
-
Кіріспе (2
минутқа дейін) Баланың қандай құқықтары
бар?
Қазақстан Республикасындағы балалардың құқықтары
Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 «Қазақстан
Республикасындағы Бала құқықтары туралы» заңы (бұдан әрі – заң
мәтіні бойынша) кәмелетке толмағандардың негізгі құқықтары мен
міндеттерін айқындайды, сондай-ақ олардың құқықтары бұзылған
жағдайда жүгіну тәртібін регламенттейді.
Баланың өмір сүруге, қорғауға, денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге,
білім алуға, даралық және оны сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке
құқығы бар. «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы»
Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 Заңы, №15,
16, 16-1, 17, 19, 20, 35, 36, 37, 38, 39-1 баптар.
«Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары
туралы» Қазақстан
Республикасының 2002 жылы 8 тамыздағы № 345
Заңы
|
15-бап
|
Баланың
білім алу құқығы
|
16-бап
|
Баланың
еңбек бостандығына құқығы
|
16-1-бап
|
Баланың
экономикалық қанаудан қорғау құқығы
|
17-бап
|
Баланың
мемлекеттік көмекке құқығы
|
19-бап
|
Баланың
демалуға және демалуға құқығы
|
20-бап
|
Баланың
міндеттері
|
35-бап
|
Бала
және дін
|
36-бап
|
Баланы
әлеуметтік ортаның теріс әсерінен қорғау
|
37-бап
|
Баланы
алкоголь өнімдері мен темекі өнімдерінің зиянды әсерінен
қорғау
|
38-бап
|
Баланы
психоактивті заттардан, күшті немесе улы заттардан
қорғау
|
39-1-бап
|
Балаларға, он сегіз жасқа дейінгі адамдарға
тыйым салынған ақпаратты қамтитын ақпараттық өнімнің таралуын,
сондай-ақ кәмелетке толмағандардың ойынсауық орындарында болу
тәртібін мемлекеттік бақылау
|
Сонымен қатар, баланың негізгі құқықтары бойынша құқықтар
анықталған:
-
отбасында өмір сүру және тәрбиелеу;
-
оның
ата-анасы кім екенін білу;
-
ата-аналардың тәрбиесіне, ал олар болмаған немесе ата-ана
құқықтарынан айырылған жағдайда-қорғаншының, қамқоршының немесе
балалар мекемесінің тәрбиесіне;
-
жан-жақты даму;
-
адамның қадір қасиетін құрметтеу;
-
ата-анасымен, әжесімен, атасымен, ағаларымен, әпкелерімен және
басқа туыстарымен қарым-қатынас жасау;
-
өз
пікірін білдіруге арналған өтініш;
-
тегі,
аты, әкесінің атын алуға арналған құжат.
Балалардың құқықтарын қорғау ұйымдарының байланыстары бар үлестірме
материалдар.
-
Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)
Зерттеу (шығармашылық зертханадағы жұмыс)
Білім алушыларға қажетті ақпаратты зерделеу және іріктеу қажет. ҚР
Конституциясының баптарын зерделеу кезінде әрбір топ өз бөлімін
келесі кестеде толтырады:
Азаматтық құқық
|
Саяси құқық
|
Әлеуметтікэкономикалық
құқық
|
Мәдени құқық
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
Балалардың құқықтары мен міндеттері туралы талқылау.
-
Негізгі құқықтардың мысалы (білім алу құқығы, медициналық көмек,
қауіпсіздік және т.б.).
-
Құқықтар бұзылған жағдайда не істеу керектігін талқылау.
-
Балалардың құқықтарын қорғайтын ұйымдардың мысалдары (Бала
құқықтары жөніндегі комитет, ювеналды полиция, балалар
омбудсмендері).
-
Қорытынды
Пайдалы сілтемелер:
https://drive.google.com/file/d/1wmwTmpH3kzXagil-u_QHoy6a-GAs3lAh/view
https://youtu.be/nuFxGnJUWGc?si=VrnUmbx2IXXfcY2S
|
|
|
|