Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
1.Тыңдаған ақпараттың
дұрыс/бұрыстығын ажырата білу, сөздерді, сөйлемдерді дұрыс
айту.
2. Оқыған мәтінге атау беру,
мәтін мазмұнына сәйкес сұрақтар қою.
3. Жазбаша сөйлемдер
құру.
Оқушылардың
барлығы:оқыған мәтіндегі сөйлемдердің
мазмұнын түсінеді, сөздерді дұрыс қайталайды, мұғалімнің көмегімен
жазбаша мазмұндайды.
Оқушылардың
көпшілігі:оқыған мәтін мазмұны бойынша
сұрақтар құрастыра алады,мәтіннің мазмұнын тірек
сөздердің көмегімен жазбаша мазмұндайды.
Оқушылардың
кейбірі:оқыған мәтінге қатысты өз
пікірін айтады, өз бетінше жауапқа сәйкес сұрақтар құрастырады,
жазбаша мазмұндайды.
Бағалаукритерийлері
Мәтінді дұрыс оқып, ондағы
ақпаратты түсіну.
Мәтінге атау беріп, мәтін
мазмұнына сәйкес сұрақ қоя білу.
Тірек сөздерге сүйеніп,
жазбаша мазмұндау.
Лексикалық
минимум
жаңалық,
әңгіме
Грамматикалық
минимум
сұрау есімдіктері,
етістік сұрақтары
Құндылықтарды
дарыту
Ұлы тұлғалар, тарихи орындар туралы
ақпараттарды білуге қызығушылықтарын
қалыптастыру.
Пәнаралық
байланыстар
«Қазақстан тарихы», «Қазақ
әдебиеті» пәндері
АКТ қолдану
дағдылары
аудиотаспа,
интербелсенді тақта,
таныстырылым
Бастапқы
білім
Абай – ұлы
тұлға
Сабақтың
барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
10 минут
М ұғалім
оқушылардан үй тапсырмасын«Марапаттау»ойыны арқылы сұрайды.
Әр оқушының үйде «Абай – ұлы ақын» тақырыбында дайындаған
постерлері тексеріліп, сәтті, ұтымды жасалған постерлерге
марапаттау қағазы
тапсырылады.
Ой қозғау.Оқушыларға интербелсендітақтағы сөзжұмбақты шешкізу арқылы
сабақтың тақырыбын болжату.Сөзжұмбақ негізінде
сұрақтар қойып, оқушыларды коммуникативтік қатынасқа
тарту.
1
2
3
4
5
6
Сөзжұмбақ сұрақтары:
1. Тәрелке, кесе, қазан
– осылардың жиынтық атауы
қандай?
2. Өзен, көлдерде не
болады?
3. Мектепте
оқиды?
4. Немен сурет
саласыңдар?
5. Жеміс
атауы?
6. Қонжық, қуыршақ – жиынтық
атауы қандай?
– Сөзжұмбақты дұрыс шешкен кезде
ортадағы қарамен белгіленген төрбұрыштарды тігінен оқыған кезде
қандай сөз шықты?
– Ыбырай.
– Олай болса, тұңғыш
ұстазымыздың толық аты-жөні кім? Сабақтың тақырыбы қандай болады
деп ойлайсыңдар?
Оқушылар сөзжұмбақ арқылы жаңа
сабақтың мазмұнын болжайды.
Сабақтың мақсатымен
таныстыру:
мәтінді дұрыс оқып, ондағы
ақпаратты түсіну;
мәтінге атау беріп, мәтін
мазмұнына сәйкес сұрақ қою;
мәтінді жазбаша
мазмұндау.
Сабақтың
ортасы
25
минут
(МК,
Ұ)Сабақтың жаңа сөздерін
(жаңалық,
әңгіме)
суреттер мен сөйлемдер арқылы
меңгерту.
Диктор
теледидарданжаңалықтароқыды.
Жас
ғалым
жаңалықашты.
Ыбырай Алтынсарин қазақ
даласынажаңалықәкелді.
Әңгіме– қарасөзбен жазылған шағын
көркем шығарма.
(МК, Ұ) Оқылым.
Айтылым.
Мұғалім суреттерді көрсете
отырып, сөйлемдерді оқиды, оқушыларсоңынанқайталайды.
Қостанай облысы Арқалық
қаласындағы
Ыбырай Алтынсариннің
мемориалдық музейі
Ыбырай Алтынсарин – тұңғыш
ұстаз
(Ө)Тыңдалым
тапсырмасы.Диалогті тыңдап, ақпараттың
дұрыс/бұрыстығын анықтайды.
Тыңдалым
мәтіні:
- Ыбырай Алтынсарин
кім?
- Ыбырай Алтынсарин – ұлы
ұстаз, қазақ даласына жаңалық әкеліп, алғашқы мектептерді
ашқан.
- Ол туралы тағы не
білесің?
- Ол қазақ балаларына арнап
өлеңдер мен әңгімелер жазған.
- Оның мұражайы қай қалада
орналасқан?
- Оның мұражайы Арқалық
қаласында орналасқан.
Сөйлемдер
Дұрыс
Дұрыс
емес
Ыбырай Алтынсарин –
мүсінші.
Ыбырай Алтынсарин –
ұстаз.
Ғалымның мұражайы
Семей қаласында орналасқан.
Ғалымның мұражайы
Арқалық қаласында орналасқан.
(Ө)Оқылым.Оқушылар мәтінді оқиды. Оқылым
кезінде орфоэпиялық нормалар сақталынуы тиіс. Мәтінге атау беру
керек.
Ыбырай Алтынсарин – қазақ
балалар әдебиетінің атасы. Ол балаларға арнап көп әңгіме жазған.
Ыбырай Алтынсарин қазақ даласына жаңалық әкелді. Ол мектеп ашты.
А.Байтұрсынұлы, С.Көбеевтер сол мектепті бітірді. Ол орыс ғалымдары
– В.В.Григорьев, Н.И.Ильминскиймен дос болған. Ыбырай Алтынсарин –
ұлы ұстаз, дара тұлға.
Мәтінге қандай атау беруге
болады?
Ыбырай
Алтынсарин
Ұлы
ұстаз
Балалар әдебиетінің
атасы
(МК, Ұ) Грамматикалық
қоржын
Кесте бойынша грамматикаға
қысқаша түсініктеме беру.
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз