Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Білімнің мәні
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Қазақ тілі Т2 Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: Атақты тұлғалар Күні: Сынып: 3 |
Әзірлемеші: Оразалина К.Ж. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
8-сабақ. Тұңғыш ұстаз |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
2.6 Орфоэпиялық нормаларды сақтау 3.2.6.1 мұғалімнің қолдауымен және айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту. 3.4 Сұрақтар мен жауаптар құрастыру 3.3.4.1* мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекеті туралы нақты сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру. 4.2 Тыңдаған/ оқыған/көрген материалдың мазмұнын жазу 3.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын тірек сөздерді қолданып жазу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
1.Тыңдаған ақпараттың дұрыс/бұрыстығын ажырата білу, сөздерді, сөйлемдерді дұрыс айту. 2. Оқыған мәтінге атау беру, мәтін мазмұнына сәйкес сұрақтар қою. 3. Жазбаша сөйлемдер құру. Оқушылардың барлығы: оқыған мәтіндегі сөйлемдердің мазмұнын түсінеді, сөздерді дұрыс қайталайды, мұғалімнің көмегімен жазбаша мазмұндайды. Оқушылардың көпшілігі: оқыған мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастыра алады, мәтіннің мазмұнын тірек сөздердің көмегімен жазбаша мазмұндайды. Оқушылардың кейбірі: оқыған мәтінге қатысты өз пікірін айтады, өз бетінше жауапқа сәйкес сұрақтар құрастырады, жазбаша мазмұндайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Мәтінді дұрыс оқып, ондағы ақпаратты түсіну. Мәтінге атау беріп, мәтін мазмұнына сәйкес сұрақ қоя білу. Тірек сөздерге сүйеніп, жазбаша мазмұндау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лексикалық минимум |
жаңалық, әңгіме |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Грамматикалық минимум |
сұрау есімдіктері, етістік сұрақтары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Ұлы тұлғалар, тарихи орындар туралы ақпараттарды білуге қызығушылықтарын қалыптастыру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
«Қазақстан тарихы», «Қазақ әдебиеті» пәндері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
аудиотаспа, интербелсенді тақта, таныстырылым |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Абай – ұлы тұлға |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 10 минут |
М ұғалім оқушылардан үй тапсырмасын «Марапаттау» ойыны арқылы сұрайды. Әр оқушының үйде «Абай – ұлы ақын» тақырыбында дайындаған постерлері тексеріліп, сәтті, ұтымды жасалған постерлерге марапаттау қағазы тапсырылады. Ой қозғау. Оқушыларға интербелсендітақтағы сөзжұмбақты шешкізу арқылы сабақтың тақырыбын болжату. Сөзжұмбақ негізінде сұрақтар қойып, оқушыларды коммуникативтік қатынасқа тарту.
Сөзжұмбақ сұрақтары: 1. Тәрелке, кесе, қазан – осылардың жиынтық атауы қандай? 2. Өзен, көлдерде не болады? 3. Мектепте оқиды? 4. Немен сурет саласыңдар? 5. Жеміс атауы? 6. Қонжық, қуыршақ – жиынтық атауы қандай? – Сөзжұмбақты дұрыс шешкен кезде ортадағы қарамен белгіленген төрбұрыштарды тігінен оқыған кезде қандай сөз шықты? – Ыбырай. – Олай болса, тұңғыш ұстазымыздың толық аты-жөні кім? Сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар? Оқушылар сөзжұмбақ арқылы жаңа сабақтың мазмұнын болжайды.
Сабақтың мақсатымен таныстыру:
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 25 минут |
(МК, Ұ) Сабақтың жаңа сөздерін (жаңалық, әңгіме) суреттер мен сөйлемдер арқылы меңгерту.
(МК, Ұ) Оқылым. Айтылым. Мұғалім суреттерді көрсете отырып, сөйлемдерді оқиды, оқушылар соңынан қайталайды.
(Ө) Тыңдалым тапсырмасы. Диалогті тыңдап, ақпараттың дұрыс/бұрыстығын анықтайды. Тыңдалым мәтіні: - Ыбырай Алтынсарин кім? - Ыбырай Алтынсарин – ұлы ұстаз, қазақ даласына жаңалық әкеліп, алғашқы мектептерді ашқан. - Ол туралы тағы не білесің? - Ол қазақ балаларына арнап өлеңдер мен әңгімелер жазған. - Оның мұражайы қай қалада орналасқан? - Оның мұражайы Арқалық қаласында орналасқан.
(Ө) Оқылым. Оқушылар мәтінді оқиды. Оқылым кезінде орфоэпиялық нормалар сақталынуы тиіс. Мәтінге атау беру керек.
Ыбырай Алтынсарин – қазақ балалар әдебиетінің атасы. Ол балаларға арнап көп әңгіме жазған. Ыбырай Алтынсарин қазақ даласына жаңалық әкелді. Ол мектеп ашты. А.Байтұрсынұлы, С.Көбеевтер сол мектепті бітірді. Ол орыс ғалымдары – В.В.Григорьев, Н.И.Ильминскиймен дос болған. Ыбырай Алтынсарин – ұлы ұстаз, дара тұлға.
Мәтінге қандай атау беруге болады?
(МК, Ұ) Грамматикалық қоржын Кесте бойынша грамматикаға қысқаша түсініктеме беру.
|