Бекітемін:
Тақырыбы: Білімпаздар
Мақсаты: Оқушылардың математика пәнінен алған білімдерін бақылау. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын шыңдау. Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, шапшаңдыққа үйрету.
Көрнекілігі: кеспе қағаздар, слайд
Әдісі: бағалау, топтау, түсіндіру
Барысы:
Психолологиялық дайындық

Топқа бөлу.

Сайыс бөлімдерімен таныстыру.

І бөлім

І бөлім бойынша ұяшықтарға есептер жасырылады. Сол есептерді оқушылар баған түрінде жазулары керек.
25+25 34+56 78-25 46-22 13+86 98-78
ІІ бөлім

ІІ бөлім бойынша көбейту кестесін айту керек.(Өзіндік жұмыс)
2*8
2*9
2*5
2*4
2*10
2*2
2*4
2*3
ІІІ бөлім

-
10 жүздік қандай сан?
-
12 цифры рим цифрымен қалай жазылады?
-
64+5 қосындысының мәні нешеге тең?
-
70 санының көршілері қандай сандар?
-
6 ондық қандай сан?
-
Шаршы дегеніміз не?
-
Ондықтармен және жүздікпен санау?
-
1 тәулікте неше сағат бар?
-
Апта күндерін ата?
-
1 жылда неше ай бар?
-
1 сағат 30 минутта неше минут бар?
-
Қаңтар нешінші ай?
-
Аю бізге ет береді. Қандай пікір?
-
1 айда неше күн бар?
-
510 санынада неше жүздік бар?
ІҮ бөлім

3 топқа конверт беріледі. Конверт ішінде тапсырмаларды орыпдап, почта жәшігіне салу керек.
І топ ІІ топ ІІІ топ
«Өсімдіктер» жиыны «Оқу-құралдар» жиыны «Кітаптар» жиыны
Қорытынды
Жеңімпаз топты анықтау
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Білімпаздар" танымдық сайысы 2-сынып
"Білімпаздар" танымдық сайысы 2-сынып
Бекітемін:
Тақырыбы: Білімпаздар
Мақсаты: Оқушылардың математика пәнінен алған білімдерін бақылау. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын шыңдау. Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, шапшаңдыққа үйрету.
Көрнекілігі: кеспе қағаздар, слайд
Әдісі: бағалау, топтау, түсіндіру
Барысы:
Психолологиялық дайындық

Топқа бөлу.

Сайыс бөлімдерімен таныстыру.

І бөлім

І бөлім бойынша ұяшықтарға есептер жасырылады. Сол есептерді оқушылар баған түрінде жазулары керек.
25+25 34+56 78-25 46-22 13+86 98-78
ІІ бөлім

ІІ бөлім бойынша көбейту кестесін айту керек.(Өзіндік жұмыс)
2*8
2*9
2*5
2*4
2*10
2*2
2*4
2*3
ІІІ бөлім

-
10 жүздік қандай сан?
-
12 цифры рим цифрымен қалай жазылады?
-
64+5 қосындысының мәні нешеге тең?
-
70 санының көршілері қандай сандар?
-
6 ондық қандай сан?
-
Шаршы дегеніміз не?
-
Ондықтармен және жүздікпен санау?
-
1 тәулікте неше сағат бар?
-
Апта күндерін ата?
-
1 жылда неше ай бар?
-
1 сағат 30 минутта неше минут бар?
-
Қаңтар нешінші ай?
-
Аю бізге ет береді. Қандай пікір?
-
1 айда неше күн бар?
-
510 санынада неше жүздік бар?
ІҮ бөлім

3 топқа конверт беріледі. Конверт ішінде тапсырмаларды орыпдап, почта жәшігіне салу керек.
І топ ІІ топ ІІІ топ
«Өсімдіктер» жиыны «Оқу-құралдар» жиыны «Кітаптар» жиыны
Қорытынды
Жеңімпаз топты анықтау
шағым қалдыра аласыз













