Материалдар / Əбiлқайыр хан саясаты жəне оның жүзеге асуы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Əбiлқайыр хан саясаты жəне оның жүзеге асуы

Материал туралы қысқаша түсінік
А. Әбілқайыр ханның Ресейге қосылудағы басты мақсаты жоңғарларға қарсы күресте Ресеймен байланыс орнату екендігін айтады. В. Қазақстанды Ресейге қосудың кезеңіндегі маңызды оқиғалардың хронологиясын жаза алады. С. Әбілхайыр ханның саяси келбетін құжаттармен жұмыс жасау арқылы дәлелді баға бере алады. Қазақстан тарихы 10 сынып,авторлары: Ә.Төлеубаев, Ж.Қасымбаев, М. Қойгелдиев, Е. Қалиева, Т.Далаева, электрондық оқулық, әдістемелік құрал, ресурс парақтары, бланкілер және фломастер, бейнеролик, электронды оқулық, карта, тірек- сызба, бағалау парағы, рефлексия парағы, хронологиялық кесте, интернет материалдары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2019
436
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ЖОББ Шипов мектебінің тарих пәнінің мұғалімі Жангирова Улбике Изтелеуовна Қысқа мерзімдік жоспар

Сыныбы10 сынып
Сабақтың тақырыбыƏбiлқайыр хан саясаты жəне оның жүзеге асуы

Мақсаты



Ресейге қосылудың негізгі себептерін және Әбілхайырдың саясатында қандай мақсат көздегенін түсіну.
Күтілетін нәтижелер



А. Әбілқайыр ханның Ресейге қосылудағы басты мақсаты жоңғарларға қарсы күресте Ресеймен байланыс орнату екендігін айтады.В. Қазақстанды Ресейге қосудың кезеңіндегі маңызды оқиғалардың хронологиясын жаза алады.С. Әбілхайыр ханның саяси келбетін құжаттармен жұмыс жасау арқылы дәлелді баға бере алады.

Керекті жабдықтар



Қазақстан тарихы 10 сынып,авторлары: Ә.Төлеубаев, Ж.Қасымбаев, М. Қойгелдиев, Е. Қалиева, Т.Далаева, электрондық оқулық, әдістемелік құрал, ресурс парақтары, бланкілер және фломастер, бейнеролик, электронды оқулық, карта, тірек- сызба, бағалау парағы, рефлексия парағы, хронологиялық кесте, интернет материалдары.
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдеріУақытыМұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Кіріспе











  • Амандасу
  • Сыныпты түгендеу
  • Оқушылардың назарларын сабаққа аудару.
  • Оқушыларды «Жұбыңды тап» техникасы бойынша жұптастырамын.Үйге берілген тақырыпты «Коктейль таяқшалары» әдісімен сұрау. Жұптасқан оқушыларға коктейль таяқшаларын беремін.
  • Мұғаліммен сәлемдесу;
  • Кезекшілік қызметін атқару;
  • Сабаққа зер салу
  • Үй тапсырмасына жауап беруге дайындалады, «Жұбыңды тап» техникасы бойынша жұптасады. «Коктейль таяқшалары» әдісі бойынша мұғалім берген коктейль таяқшасын пайдаланып үй тапсырмасын айтып шығады. Айтып болған соң, жұптағы екі адам бірін бірі бағалайды.
    Тұсаукесер













    Оқушыларды түстер арқылы екі топқа бөлемін. «Әбілқайыр» бейнеролик көрсету арқылы оқушыларға бүгінгі тақырыпты тапқызамын. Оқушылар қызыл, жасыл түстер арқылы екі топқа бөлініп отырады.Бейнероликті көріп бүгінгі тақырыпты табады.
    Негізгі бөлім









    Оқушыларға уикипедия беттерінен «Әбілқайыр хан» туралы мәлімет тауып жазып алуды ұсынамын.Екі топқа таныстырылым жасауға тапсырма беремін.І топқа тапсырма: «Әбілқайыр хан» туралы мәлімет.ІІ топқа тапсырма: Әбілқайыр ханның саясаты және оның жүзеге асуы. Таныстырылым жасау үшін оқушыларға ресурстар беріледі (суреттер, мәтін, видео)Оқушылар осы материалдарды пайдалана отырып таныстырылым жасайды және қорғайды. «Сэндвич» әдісімен екі топ бірін бірі бағалайды.

    Қосымша тапсырма:«Егер біз Ресейге қосылмасақ.....» ой толғау.Бағалау «Басбармақ» әдісі арқылы.

    Оқушылар ұялы телефондарымен уикипедия беттеріне кіріп қажетті материалды жазып алады.





    Екі топ мүшелері берілген тапсырма бойынша таныстырылым жасайды және қорғайды. «Сэндвич» әдісімен екі топ бірін бірі бағалайды.

































    «Егер біз Ресейге қосылмасақ...» тақырыбында эссе жазады. Эссені оқушылар «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды.
    Қорытынды











    «Соңғы бес минут» әдісі бойынша сабақты қорытындылаймын. Сыныптан бір оқушы шығып бүгінгі сабақтан алған мәліметтерін айтады. Қалғандары толықтырады.Сабақтың басында берілген табыс критерийлерімен оқушылардың өзін-өзі бағалауын ұйымдастыру.Оқушы бағалауын тыңдап, өзім қорытындылап бағалаймынҮй тапсырмасы: Қазақстанның Ресейге қосылуы кезеңіндегі маңызды оқиғалардың хронологиясын жазу.Сабақ соңындағы рефлексия «Баспалдақ» әдісі



    Ортаға бір оқушы шығып бүгінгі сабақтан алған мәліметтерін айтады, басқа оқушылар толықтырады.



    Сабақтың басында берілген табыс критерийлеріне қайта оралады. Әр оқушы табыс критерийлеріне қаншалықты жеткенін талдап, өзін-өзі бағалайды.

























    Оқушылар «Баспалдақ» әдісі бойынша бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергендіктерін өздері бағалайды.








    Табыс критерийлері
    Тапсырма Өте жақсыЖақсы Орташа
    1Әбілқайыр ханның саясатын білемін





    2Әбілқайырханның қазақстанды не үшін Ресейге қосқандығын айта аламын.





    3Әбілқайыр ханның саяси келбетіне баға бере аламын.





    4Ресейге қосылу мәселесіндегі қазақ билеуші топтарындағы екі түрлі көзқарастарды ажыратып айта аламын.











    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!