Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Биоалуантүрліліктің жоғалуы және қоршаған орта
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
5-бөлім. Биоалуантүрлілік.Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагог-тың аты-жөні: |
Ебелекова Эльмира Ерғалиқызы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
03.02.2022 ж. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып:8 |
Қатысушылар саны: 13 |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақыры-бы: |
Биолауантүрліліктің жоғалуы және қоршаған орта |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсатта-ры |
8.2.1.1 – тұтас және аралас мәтіндердегі (кесте,диаграмма,сызба,сурет) ақпараттарды салыстыру 8.3.2.1 – жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып,мақала құрастырып жазу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсат-тары: |
Барлық оқушылар: суреттегі ақпараттарды салыстырып, көтерілген мәселені түсіндіреді, мақала құрастырып жазады. Көпшілігі: суреттегі ақпараттарды салыстырып, көтерілген мәселені түсіндіреді , дәлел келтіреді,жанрлық және стильдік ерекшеліктерін сай мақала құрастырып жазады. Кейбір оқушылар: суреттегі ақпараттарды салыстырып, көтерілген мәселені түсіндіреді, дәлел келтіреді ,өз пікірлерін білдіреді, жанрлық және стильдік ерекшеліктерін сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала құрастырып жазады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері: |
тұтас және аралас мәтіндердегі (кесте,диаграмма,сызба,сурет) ақпараттарды салыстырады. жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып,мақала құрастырып жазады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5минут
Сабақтың ортасы: 15 минут
20 минут.
|
Сынып оқушыларымен сәлемдеcу,түгелдеу, оқу мақсатын айту. «Артығын алып таста» әдісі арқылы Ширату жаттығуын орындату: Оқушылардан берілген сөздерден «Биоалуантүрлілік.Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер» (грамматикалық материал: Сөйлемнің тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелері) бөлімін сипаттайтын тірек сөздер мен сөз тіркестерінен артығын алып тастауды сұрау: Табиғатты қорғау. Қызыл кітап. Маркетолог.Заңсыз алу. Бастауыш. Шылау.Пысықтауыш. Оқылымалды тапсырмасы. Сыныппен жұмыс. «Сұрақ-жауап» әдісі. Мәтін мазмұнын болжауға бағытталған сұрақтар қою: 1.Биоалуантүрлілік деген не? 2. Биоалуантүрліліктің жоғалуы дегенді қалай түсінеміз? 3. Қоршаған ортамен қандай байланысы бар? ТЖ. Оқылым тапсырмасы. «Суретті әңгімеле» әдісі «Әлемге терезеңді аш!» тақырыбындағы иллюстрациялық комикс суреттегі ақпараттарды салыстырып, талдаңдар. Топ басшылары конверттерден зерттеу тақырыптарын алады: 1-топ: Әлеуметтік желі; 2-топ:Гидросфера экологиясы; 3-топ: Жастар әлеуеті. Ж.Оқылымнан кейінгі тапсырма. Саралау тапсырмасы. «Суретке негізделген жазу» әдісі. Оқушыларға «Гидросфераның ластануы-биоалуантүрліліктің жоғалу негізі» немесе» «Су-тіршілік нәрі»тақырыбында публицистикалық мақала жазу ұсынылады. 1 –деңгейлі тапсырма: Ақпараттық деректер келтіріп,эмоционалды-экпресивті, ауыспалы мағынадағы сөз орамдарын қолданып,үгіт-үндеу сарынындағы құрылымы сақталған мақала құрастырып жазады. 2-деңгейлі тапсырма: Ақпараттық деректер келтіріп, ауыспалы мағынадағы сөз орамдарын қолданып ,үгіт-үндеу сарынындағы құрылымы сақталған мақала құрастырып жазады. 3- деңгейлі тапсырма: Ақпараттық деректер келтіріп, үгіт-үндеу сарынындағы құрылымы сақталған мақала құрастырып жазады. Қолдауды қажет ететін оқушыларға үлестірме парақтар беріледі: Мақаланы бастауға ұсынылатын сөйлемдер: 1. Су-адам өмірі мен денсаулығының қайнар көзі ғана емес,күллі тіршілік иелерінің өмір сүруінің кепілі.2. Мен әлемге бүгінгі гидросфера қабатының ластануы жөнінде дабыл қаққым келеді.3. Мен қоғамды табиғаттың үніне құлақ асуға шақырмақшымын! Эмоцианалды-экпресивті сөздер,сөйлемдер: 1.Қандай адамшошырлық деректер десеңізші! 2.Мұндай деректерді бейжай оқу мүмкін емес деп ойлаймын. Мақаланы аяқтауға ұсынылатын сөйлемдер: 1. Табиғаттың берген сыйын сақтап қалайық! 2. Табиғатты қорғау-әр адамның парызы! |
Бөлімді сипаттайтын тірек сөздер мен сөйлемдерден артығын айтады
Оқушылар сұраққа жауап береді.
Оқушылар 3 топқа бірігеді (құрылымдалған топ).
Берілген иллюстрациялық суреттердегі ақпараттарды салыстырып, талдау жасайды,өз пікірлері негізінде тұжырым жасап, төмендегі үлгідегі кестеге түсіреді:
Оқушылар иллюстрациялық суреттердегі ғылыми және ақпараттық деректерді пайдалана отырып, публицистикалық мақала жазады. Көмек қажет ететін оқушылар үлестірме парақтарды пайдаланады.
|
Мадақтау сөздері арқылы бағалау: Жарайсың! Керемет! Өте жақсы!
«Сағат тілі» әдісімен 1-топ 2-топты, 2-топ 3-топты, 3-топ 1-топты дескриптор арқылы бағалау
«5 жұлдыз» әдісімен дескриптор арқылы бағалау
|
Интербелс. тақта
Интербелс. тақта
«Әлемге терезеңді аш!» иллюстра циясы. Авторы: Байсалбай Гүлсезім. Интербел-сенді тақта Компьютер
Үлестірме парақ.
Интербел-сенді тақта |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы:
5минут
|
Сабақты қорытындылау: «Сыныптан шығу билеті» әдісі Мен үшін сабақтың ең қызықты тұсы ............ Қиын тапсырма.....................
Үйге тапсырма: Сыныпта
жазылған мақаланы бағалау
критерийі бойынша өңде Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |