Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    5-бөлім. Биоалуантүрлілік.Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер

    Педагог-тың аты-жөні:


    Ебелекова Эльмира Ерғалиқызы

    Күні:

    03.02.2022 ж.


    Сынып:8

    Қатысушылар саны: 13

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақыры-бы:

    Биолауантүрліліктің жоғалуы және қоршаған орта


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсатта-ры

    8.2.1.1 – тұтас және аралас мәтіндердегі (кесте,диаграмма,сызба,сурет) ақпараттарды салыстыру

    8.3.2.1 – жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып,мақала құрастырып жазу


    Сабақ мақсат-тары:

    Барлық оқушылар: суреттегі ақпараттарды салыстырып, көтерілген мәселені түсіндіреді, мақала құрастырып жазады.

    Көпшілігі: суреттегі ақпараттарды салыстырып, көтерілген мәселені түсіндіреді , дәлел келтіреді,жанрлық және стильдік ерекшеліктерін сай мақала құрастырып жазады.

    Кейбір оқушылар: суреттегі ақпараттарды салыстырып, көтерілген мәселені түсіндіреді, дәлел келтіреді ,өз пікірлерін білдіреді, жанрлық және стильдік ерекшеліктерін сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала құрастырып жазады.

    Бағалау критерийлері:

    тұтас және аралас мәтіндердегі (кесте,диаграмма,сызба,сурет) ақпараттарды салыстырады.

    жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып,мақала құрастырып жазады.


    Сабақтың барысы:

    Сабақтыңкезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы 5минут









    Сабақтың ортасы:

    15 минут



























    20 минут.


















    Сынып оқушыларымен сәлемдеcу,түгелдеу, оқу мақсатын айту.

    «Артығын алып таста» әдісі арқылы Ширату жаттығуын орындату: Оқушылардан берілген сөздерден «Биоалуантүрлілік.Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер» (грамматикалық материал: Сөйлемнің тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелері) бөлімін сипаттайтын тірек сөздер мен сөз тіркестерінен артығын алып тастауды сұрау:

    Табиғатты қорғау. Қызыл кітап. Маркетолог.Заңсыз алу. Бастауыш. Шылау.Пысықтауыш.

    Оқылымалды тапсырмасы. Сыныппен жұмыс.

    «Сұрақ-жауап» әдісі. Мәтін мазмұнын болжауға бағытталған сұрақтар қою:

    1.Биоалуантүрлілік деген не?

    2. Биоалуантүрліліктің жоғалуы дегенді қалай түсінеміз?

    3. Қоршаған ортамен қандай байланысы бар?

    ТЖ. Оқылым тапсырмасы. «Суретті әңгімеле» әдісі

    «Әлемге терезеңді аш!» тақырыбындағы

    иллюстрациялық комикс суреттегі ақпараттарды салыстырып, талдаңдар.

    Топ басшылары конверттерден зерттеу тақырыптарын алады:

    1-топ: Әлеуметтік желі; 2-топ:Гидросфера экологиясы; 3-топ: Жастар әлеуеті.

    Ж.Оқылымнан кейінгі тапсырма. Саралау тапсырмасы. «Суретке негізделген жазу» әдісі. Оқушыларға «Гидросфераның ластануы-биоалуантүрліліктің жоғалу негізі» немесе» «Су-тіршілік нәрі»тақырыбында публицистикалық мақала жазу ұсынылады.

    1 –деңгейлі тапсырма:

    Ақпараттық деректер келтіріп,эмоционалды-экпресивті, ауыспалы мағынадағы сөз орамдарын қолданып,үгіт-үндеу сарынындағы құрылымы сақталған мақала құрастырып жазады.

    2-деңгейлі тапсырма: Ақпараттық деректер келтіріп, ауыспалы мағынадағы сөз орамдарын қолданып ,үгіт-үндеу сарынындағы құрылымы сақталған мақала құрастырып жазады.

    3- деңгейлі тапсырма: Ақпараттық деректер келтіріп, үгіт-үндеу сарынындағы құрылымы сақталған мақала құрастырып жазады.

    Қолдауды қажет ететін оқушыларға үлестірме парақтар беріледі:

    Мақаланы бастауға ұсынылатын сөйлемдер:

    1. Су-адам өмірі мен денсаулығының қайнар көзі ғана емес,күллі тіршілік иелерінің өмір сүруінің кепілі.2. Мен әлемге бүгінгі гидросфера қабатының ластануы жөнінде дабыл қаққым келеді.3. Мен қоғамды табиғаттың үніне құлақ асуға шақырмақшымын!

    Эмоцианалды-экпресивті сөздер,сөйлемдер:

    1.Қандай адамшошырлық деректер десеңізші!

    2.Мұндай деректерді бейжай оқу мүмкін емес деп ойлаймын.

    Мақаланы аяқтауға ұсынылатын сөйлемдер: 1. Табиғаттың берген сыйын сақтап қалайық! 2. Табиғатты қорғау-әр адамның парызы!





    Бөлімді сипаттайтын тірек сөздер мен сөйлемдерден артығын айтады







    Оқушылар сұраққа жауап береді.




    Оқушылар 3 топқа бірігеді (құрылымдалған топ).


    Берілген иллюстрациялық суреттердегі ақпараттарды салыстырып, талдау жасайды,өз пікірлері

    негізінде тұжырым жасап, төмендегі үлгідегі кестеге

    түсіреді:

    Тапсырма

    Жауап

    Тақырыпқа сәйкес көтерілген мәселені анықтау


    Дәлел келтіру


    Өз пікірлерін білдіру



    Оқушылар иллюстрациялық суреттердегі ғылыми және ақпараттық деректерді пайдалана отырып, публицистикалық мақала жазады.

    Көмек қажет ететін оқушылар үлестірме парақтарды пайдаланады.









    Мадақтау сөздері арқылы бағалау:

    Жарайсың! Керемет!

    Өте жақсы!













    «Сағат тілі» әдісімен

    1-топ 2-топты, 2-топ 3-топты,

    3-топ 1-топты

    дескриптор арқылы бағалау

    Бағалау критерийі

    Дескрип

    тор

    Аралас мәтіндер дегі

    ақпарат тарды салыстыру

    Тақырып-қа сәйкес көтерілген мәселені анықтай-ды

    Дәлел келтіреді

    Өз пікірлерін білдіреді.














    «5 жұлдыз» әдісімен

    дескриптор арқылы бағалау

    Бағалау критерийі

    Дескриптор


    Жанрлық және стильдік ерекше-ліктеріне сай тілдік құралдарды орындып қолданып

    мақала құрастырып жазады.


    1 –деңгей

    Ақпараттық деректер келтіреді

    Эмоционалды-экспресивті

    сөздер,сөйлемдерді қолданады

    Ауыспалы мағынадағы сөздерді пайдаланады.

    Үгіт-үндеу сарынын қосады.

    Мақаланың құрылымын сақтайды.

    2-деңгей

    Ақпараттық деректер келтіреді

    Ауыспалы мағынадағы сөздерді пайдаланады.

    Үгіт-үндеу сарынын қосады.

    Мақаланың құрылымын сақтайды.

    3- деңгей

    Ақпараттық деректер келтіреді

    Үгіт-үндеу сарынын қосады.

    Мақала-ның құрылымын сақтайды.





    Интербелс. тақта













    Интербелс. тақта


    «Әлемге терезеңді аш!» иллюстра циясы.

    Авторы:

    Байсалбай Гүлсезім.

    Интербел-сенді тақта

    Компьютер













    Үлестірме парақ.



    Интербел-сенді тақта

    Сабақтың соңы:


    5минут




    Сабақты қорытындылау:

    «Сыныптан шығу билеті» әдісі

    Мен үшін сабақтың ең қызықты тұсы ............

    Қиын тапсырма.....................


    Үйге тапсырма: Сыныпта жазылған мақаланы бағалау критерийі бойынша өңде

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ебелекова Эльмира
    01 Наурыз 2023
    584
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Биоалуантүрліліктің жоғалуы және қоршаған орта

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Биоалуантүрліліктің жоғалуы және қоршаған орта

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Биоалуантүрліліктің жоғалуы және қоршаған орта
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    5-бөлім. Биоалуантүрлілік.Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер

    Педагог-тың аты-жөні:


    Ебелекова Эльмира Ерғалиқызы

    Күні:

    03.02.2022 ж.


    Сынып:8

    Қатысушылар саны: 13

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақыры-бы:

    Биолауантүрліліктің жоғалуы және қоршаған орта


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсатта-ры

    8.2.1.1 – тұтас және аралас мәтіндердегі (кесте,диаграмма,сызба,сурет) ақпараттарды салыстыру

    8.3.2.1 – жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып,мақала құрастырып жазу


    Сабақ мақсат-тары:

    Барлық оқушылар: суреттегі ақпараттарды салыстырып, көтерілген мәселені түсіндіреді, мақала құрастырып жазады.

    Көпшілігі: суреттегі ақпараттарды салыстырып, көтерілген мәселені түсіндіреді , дәлел келтіреді,жанрлық және стильдік ерекшеліктерін сай мақала құрастырып жазады.

    Кейбір оқушылар: суреттегі ақпараттарды салыстырып, көтерілген мәселені түсіндіреді, дәлел келтіреді ,өз пікірлерін білдіреді, жанрлық және стильдік ерекшеліктерін сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала құрастырып жазады.

    Бағалау критерийлері:

    тұтас және аралас мәтіндердегі (кесте,диаграмма,сызба,сурет) ақпараттарды салыстырады.

    жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып,мақала құрастырып жазады.


    Сабақтың барысы:

    Сабақтыңкезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы 5минут









    Сабақтың ортасы:

    15 минут



























    20 минут.


















    Сынып оқушыларымен сәлемдеcу,түгелдеу, оқу мақсатын айту.

    «Артығын алып таста» әдісі арқылы Ширату жаттығуын орындату: Оқушылардан берілген сөздерден «Биоалуантүрлілік.Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер» (грамматикалық материал: Сөйлемнің тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелері) бөлімін сипаттайтын тірек сөздер мен сөз тіркестерінен артығын алып тастауды сұрау:

    Табиғатты қорғау. Қызыл кітап. Маркетолог.Заңсыз алу. Бастауыш. Шылау.Пысықтауыш.

    Оқылымалды тапсырмасы. Сыныппен жұмыс.

    «Сұрақ-жауап» әдісі. Мәтін мазмұнын болжауға бағытталған сұрақтар қою:

    1.Биоалуантүрлілік деген не?

    2. Биоалуантүрліліктің жоғалуы дегенді қалай түсінеміз?

    3. Қоршаған ортамен қандай байланысы бар?

    ТЖ. Оқылым тапсырмасы. «Суретті әңгімеле» әдісі

    «Әлемге терезеңді аш!» тақырыбындағы

    иллюстрациялық комикс суреттегі ақпараттарды салыстырып, талдаңдар.

    Топ басшылары конверттерден зерттеу тақырыптарын алады:

    1-топ: Әлеуметтік желі; 2-топ:Гидросфера экологиясы; 3-топ: Жастар әлеуеті.

    Ж.Оқылымнан кейінгі тапсырма. Саралау тапсырмасы. «Суретке негізделген жазу» әдісі. Оқушыларға «Гидросфераның ластануы-биоалуантүрліліктің жоғалу негізі» немесе» «Су-тіршілік нәрі»тақырыбында публицистикалық мақала жазу ұсынылады.

    1 –деңгейлі тапсырма:

    Ақпараттық деректер келтіріп,эмоционалды-экпресивті, ауыспалы мағынадағы сөз орамдарын қолданып,үгіт-үндеу сарынындағы құрылымы сақталған мақала құрастырып жазады.

    2-деңгейлі тапсырма: Ақпараттық деректер келтіріп, ауыспалы мағынадағы сөз орамдарын қолданып ,үгіт-үндеу сарынындағы құрылымы сақталған мақала құрастырып жазады.

    3- деңгейлі тапсырма: Ақпараттық деректер келтіріп, үгіт-үндеу сарынындағы құрылымы сақталған мақала құрастырып жазады.

    Қолдауды қажет ететін оқушыларға үлестірме парақтар беріледі:

    Мақаланы бастауға ұсынылатын сөйлемдер:

    1. Су-адам өмірі мен денсаулығының қайнар көзі ғана емес,күллі тіршілік иелерінің өмір сүруінің кепілі.2. Мен әлемге бүгінгі гидросфера қабатының ластануы жөнінде дабыл қаққым келеді.3. Мен қоғамды табиғаттың үніне құлақ асуға шақырмақшымын!

    Эмоцианалды-экпресивті сөздер,сөйлемдер:

    1.Қандай адамшошырлық деректер десеңізші!

    2.Мұндай деректерді бейжай оқу мүмкін емес деп ойлаймын.

    Мақаланы аяқтауға ұсынылатын сөйлемдер: 1. Табиғаттың берген сыйын сақтап қалайық! 2. Табиғатты қорғау-әр адамның парызы!





    Бөлімді сипаттайтын тірек сөздер мен сөйлемдерден артығын айтады







    Оқушылар сұраққа жауап береді.




    Оқушылар 3 топқа бірігеді (құрылымдалған топ).


    Берілген иллюстрациялық суреттердегі ақпараттарды салыстырып, талдау жасайды,өз пікірлері

    негізінде тұжырым жасап, төмендегі үлгідегі кестеге

    түсіреді:

    Тапсырма

    Жауап

    Тақырыпқа сәйкес көтерілген мәселені анықтау


    Дәлел келтіру


    Өз пікірлерін білдіру



    Оқушылар иллюстрациялық суреттердегі ғылыми және ақпараттық деректерді пайдалана отырып, публицистикалық мақала жазады.

    Көмек қажет ететін оқушылар үлестірме парақтарды пайдаланады.









    Мадақтау сөздері арқылы бағалау:

    Жарайсың! Керемет!

    Өте жақсы!













    «Сағат тілі» әдісімен

    1-топ 2-топты, 2-топ 3-топты,

    3-топ 1-топты

    дескриптор арқылы бағалау

    Бағалау критерийі

    Дескрип

    тор

    Аралас мәтіндер дегі

    ақпарат тарды салыстыру

    Тақырып-қа сәйкес көтерілген мәселені анықтай-ды

    Дәлел келтіреді

    Өз пікірлерін білдіреді.














    «5 жұлдыз» әдісімен

    дескриптор арқылы бағалау

    Бағалау критерийі

    Дескриптор


    Жанрлық және стильдік ерекше-ліктеріне сай тілдік құралдарды орындып қолданып

    мақала құрастырып жазады.


    1 –деңгей

    Ақпараттық деректер келтіреді

    Эмоционалды-экспресивті

    сөздер,сөйлемдерді қолданады

    Ауыспалы мағынадағы сөздерді пайдаланады.

    Үгіт-үндеу сарынын қосады.

    Мақаланың құрылымын сақтайды.

    2-деңгей

    Ақпараттық деректер келтіреді

    Ауыспалы мағынадағы сөздерді пайдаланады.

    Үгіт-үндеу сарынын қосады.

    Мақаланың құрылымын сақтайды.

    3- деңгей

    Ақпараттық деректер келтіреді

    Үгіт-үндеу сарынын қосады.

    Мақала-ның құрылымын сақтайды.





    Интербелс. тақта













    Интербелс. тақта


    «Әлемге терезеңді аш!» иллюстра циясы.

    Авторы:

    Байсалбай Гүлсезім.

    Интербел-сенді тақта

    Компьютер













    Үлестірме парақ.



    Интербел-сенді тақта

    Сабақтың соңы:


    5минут




    Сабақты қорытындылау:

    «Сыныптан шығу билеті» әдісі

    Мен үшін сабақтың ең қызықты тұсы ............

    Қиын тапсырма.....................


    Үйге тапсырма: Сыныпта жазылған мақаланы бағалау критерийі бойынша өңде

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Презентация 9 сынып
    01.03.2023
    584
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ебелекова Эльмира
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации