Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Биоценоздар, олардың түрлік әртүрлілігі, популяциялар тығыздығы, биомассасы. 11-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Биоценоздар, олардың түрлік әртүрлілігі, популяциялар тығыздығы, биомассасы. 11-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Биогеоценоздардың құрамдас бөліктері: продуценттер, консументтер редуценттер туралы мәлімет алады.
Ұйымдастыру: Амандасу, оқушылардың зейінін сабаққа аудару, топқа бөлу, мақсат қою
Сабақ барысы: Блум таксономиясы бойынша
3. Рефлексия 4.Үйге тапсырма
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Ұйымдастыру кезеңі:
Сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастырады
Сәлемдеседі, бір-біріне сәттілік тілейді
Оқушыларды топқа бөлу:
Оқушыларды топқабөледі
Топтарға бөлінеді
Білу
Өткен тақырыптан қайталау сұрақтары қойылады.
Вернадскийдің биосфера туралы ажыратқан бірнеше заттары?
Организмдердің ортаны қалыптастырушы әрі тұрақтандырушы қызметтері?
Биосфераның негізгі қасиеттері?
Биосфераның түрлік құрамы?
Биомасса дегеніміз не?
Қазіргі кездегі ғылыми-техникалық прогресстің қоршаған ортаға әсері?
Жер ғаламшарындағы географиялық қабықшалар?
Биосфера туралы не білесің?
Алғашқы тіршілік қашан пайда болды?
Биосфераның қазіргі қалпы?
Биосмфера терминін кім енгізді?
Биосфера туралы тұтас ілімнің негізін кім қалады?
Биосфераға үлес қосқан орыс ғалымы?
Сұрақтарға жауап беріп, қорытынды жасайды.
Түсіну
Жаңа тақырыпқа тірек-сызба арқылы постер қорғау.
Популяция және популяция тығыздығы.
Топта талдап түсіндіреді.Оқушылар өз жұмысын қорғайды.
Қолдану
Кестені толтыр.
Оқушылар тапсырмаларға жауап береді.
Талдау
Кестені толтыр.
Талдау жасау арқылы тақырыптың мағынасын түсінеді. Салыстырады, сараптайды
Жинақтау
277-беттегі деңгейлік тапсырмаларға жауап беру.
Берілген тапсырманы орындайды,білімдерін жинақтайды, сараптайды
Бағалау
Оқушылардың ерекше ой – пікірлері, өз көзқарастары, қорытынды шешім қабылдап қорытынды жаза білу. Критерийлер бойынша бағалайды.
Өзін-өзі және бірін-бірі бағалайды
Рефлексия
Сабақтан алған әсерлерін сұрайды.Нені үйрендің?Не қиын болды?Енді нені үйренгің келеді?
Сабақтан алған әсерлерін берілген сұрақтарға жауап беруарқылы білдіреді.
Үйге тапсырма
§ 52.Биоценоздар, олардың түрлік әртүрлілігі, популяциялар тығыздығы, биомассасы. 271-бет.
Тапсырманы белгілеп алады
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз