Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Биология
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
№89 IT Мектеп -лицей |
||||||||||||||||||||
Пәні: |
Биология |
||||||||||||||||||||
Бөлім: |
Қозғалыс |
||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Жалдыбаева Г |
||||||||||||||||||||
Күні: |
24.01/25.01 |
||||||||||||||||||||
Сынып: 8 Ә |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Сүйектің байланыс түрлері: қозғалмайтын, жартылай қозғалмалы, қозғалмалы. |
||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.1.6.3 сүйектің байланыс түрлерін салыстыру |
||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Сүйектің байланыс түрлерін салыстыру |
||||||||||||||||||||
Бағалау кретерий |
Білім алушы: Сүйектердің байланыс түрлерін ажыратады; Сүйектің байланыс түрлерін сипаттайды; Сүйектердің байланысу түрлері мен атқаратын қызметтері арасындағы байланысты салыстырады; |
||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 1-5 мин 6-10 мин Жаңа сабаққа Кіріспе Мағынаны ашу. 11-25 мин Сабақтың ортасы 26-35 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау үшін оқушыларға адам қаңқасы моделін ұсынып, ондағы сүйектердің қозғалысын зерттеу тапсырмасы ұсынылады. Оқушылар сүйектерді қозғап көріп, әрбір екі сүйектің арасындағы байланысына назар аударады. Сабақтың бағалау критерийлері таныстырылады. Топқа бөлу: «Бағдаршам» түстері арқылы «Қозғалмалы» -жасыл түс «Жартылай қозғалмалы»- сары түс «Қозғалмайтын» -қызыл түс Алдыңғы білімді пысықтау: «Ыстық орындық» әдісі арқылы лездік сұрақтар қойып, алдыңғы сабақпен байланыстырамын 1.Сүйектің сыртын не жабады? 2.Сүйек қандай жасушалардан тұрады? 3.Ағзаның толық сүйектенуі қанша жастан кейін жүзеге асады? 4.Сүйектің микроскопиялық құрылысы қандай? 5.Сүйектің химиялық құрамы қандай? 6.Бейорганикалық заттар сүйекке қандай қасиет береді? 7.Органикалық заттар сүйекке қандай қасиет береді?
Мұғалім түсіндірмесі. Тақырып бойынша қысқаша түсінік беру 1-тапсырма. Жж «Біз екеуміз» әдісі арқылы оқушылар қозғалмайтын, жартылай қозғалмалы, қозғалмалы сүйектерді сәйкестендіреді:
2-тапсырма. ТЖ «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі оқушыларға топтық жұмыс беремін. І-топ: Қозғалмалы сүйектерді сипаттау
ІІ-топ: Жартылай қозғалмалы сүйектерді сипаттау
І ІІ- топ: Қозғалматын сүйектерді сипаттау
Мұғалім оқушылардың сипаттамаларына сай әр түрлі сұрақтар қоя отырып, кері байланыс береді.
3-тапсырма: «Суретке қара» әдісі (Жеке жұмыс) Сүйектердің түрлерін қарап, байланыс типтерін анықтап, кестені толтырыңдар
|
Оқушылар орындарынан тұрып өз көңіл- күйлерін белгілі бір затқа (құбылысқа) теңеп жеткізеді, тыңдалым, айтылым дағдыларын дамытуға бағытталады. Бағдаршам түстес домалақ қиындыларды таңдай отырып, топқа бірігеді
Ыстық орындықта отырған оқушы сұраққа жылдам жауап береді. Бірнеше оқушыдан сұралады. Алдыңғы білімдерін еске түсіреді
Жаңа тақырып бойынша ақпарат алады, пәндік білімді меңгереді
Оқушылар жұптарға бірігіп сәйкестендіру кестесін орындайды, алған білімдерін пайдаланады.
Флипчарт парағына оқушылар берілген тапсырма бойынша сүйектерді сипаттайды. Мәтінді толық меңгереді. Барлық оқушылардың талқылау кезінде сөйлеуге мүмкіндігі бар
Оқушылар өз бетінше алған білімдерін қолдана отырып, суретке назар аударып кестені толтырады. Оқушы жеке тапсырма орындауға машықтанады.
|
ҚБ «Керемет», «Жарайсың» деген мадақтау сөзімен ынталан-дыру.
Дескриптор -сүйек жасушаларын біледі - сүйектің химиялық құрамын біледі - сүйектің микроскопиялық құрылысын біледі
Дескриптор -қозғалмай тын сүйектерді ажыратады -қозғалатын сүйектерді ажыратады -жартылай қозғалатын сүйектерді ажыратады ҚБ «Бас бармақ» әдісі Дұрыс жауап үшін 1 балл
Дескриптор -қозғалмай тын сүйектерді сипаттайды -қозғалатын сүйектерді сипаттайды -жартылай қозғалатын сүйектерді сипаттайды
ҚБ «Жұлдызша» әдісі Дұрыс жауап үшін 1 балл
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |