2мин
10
мин
9
мин
5мин
|
Жаңа
сабақ
Мағынаны
ашу.
Сабақты
қортындылау
|
I Дені саудың – жаны
сау.
Дені сау
азаматтар-
мемлекеттің ең бағалы
капиталы.
Оқушылармен бірге сабақтың
тақырыбын, мақсатын анықтау.
«Суретті сөйлет»
әдісі
ІI Алкоголь, шылым шегу,
есірткінің жүйке жүйесіне әсерінің салдарын
түсіндіреді.
IІI Есте сақтауды жақсарту
әдістері.
-
Күн сайынғы
жаттығулар
-
Күнделікті
іс-әрекеттер
-
Көзге елестету ,ойша
қиялдау
-
Кеңестер мен
ескертулер.
Есте сақтауды жақсартатын
тағам түрлері.
IV Тапсырма орындау
айдары.
1-Тапсырма
Шылым құрамындағы зиянды
заттармен танысып, талдайды.
2-Тапсырма
1.Мына белгілер нені
білдіретінін түсіндіреді.
2.Шылым шегудің зардабы туралы
презентация дайындайды.
Адамның денсаулығы - қоғам
байлығы. Әрбір адам өз денсаулығының мықты болу жолдарын қарастыру
керек. Дені сау адамның көңіл – күйі көтеріңкі болып, еңбекке
әрқашан құлшына кіріседі. Халқымыз «Дені саудың – жаны сау» деп
орынды айтқан. Отанымыздың келешегі, көркеюі, балалар, сіздердің
қолдарыңызда. Сондықтан сендердің таңдауларың - салауатты өмір
салтын сақтау. Дені сау адам - табиғаттың ең қымбат
жемісі.
Салауаттылық – саулық кепілі,
ал саулық – байлық негізі.
Есірткі, нашақорлық – азаматты
жұтатын аждаһа екенін бір сәт естен
шығармайық!
Өміріміз - өз
қолымызда. Біздің бақытымыздың оннан тоғызы денсаулығымызға
байланысты.
|
Жаңа тақырыпты
меңгеру
Жаңа тақырыпты толық түсінуге
арналған тапсырма
Сабақты қалай, қаншалықты
меңгергеніне қортынды жасау
|
Жаңа тақырыпты түсінгенін
бақылау.
Тақырыпты қаншалықты
түсінгенін білу
Сабақ қаншалықты мақсатына
жеткеніне көз жеткізу
Оқушылар бір ауыз
сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз
сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады,
пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте
сақтадым, жасай аламын. т.б.
|
Қалыптастырушы
бағалау
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!»
деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Дескриптор:
1.Тапсырманы
орындайды
Дескриптор:
1.Тапсырманы
орындайды.
2.Презентация
дайындайды.
Мұғалім оқушылардың сабаққа
қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының
өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды
ынталандыру үшін
«Қошеметтеу» әдісі арқылы
бағалайды.
|
Презентация
Слайд
4
Слайд
5-6
Слайд
6-12
Слайд
11-15
Слайд
17-18
Слайд
-19
Слайд
-20
Слайд
21
|