Материалдар / Биология
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Биология

Материал туралы қысқаша түсінік
Биология пәні
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


ВИДЕОСАБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ

Мұғалімнің аты-жөні:

Аманкулова Жадра Пазилбековна

Пән/Сынып:

Биология, 7сынып

Қай аптаның нешінші сабағы

ІІІ тоқсан. 14-сабақ

Тарау немесе бөлім атауы:

Координация және реттелу

Сабақтың тақырыбы:

Ішімдіктің ,шылым шегудің және басқа да есірткі заттарының жүйке жүйесіне әсерінің зардаптары.

Оқу мақсаты:

7.1.7.10 - жүйке жүйесінің қызметіне алкаголь, темекі, және есірткі заттардың әсерін түсіндіру

Сабақтың мақсаты:


Алкоголь, шылым шегу, есірткінің жүйке жүйесіне әсерінің салдарын түсіндіру.

Бағалау критериі:


  • Шылым шегу, алкоголь мен есірткінің адамның жүйке жүйесіне әсерін біледі

  • Шылым шегу, алкоголь мен есірткінің адам жүйке жүйесінің бұзылуына әкелетін салдарын, зиянды заттардың әсерін сипаттай алады.


Саралап оқыту тапсырмалары

Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі


Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

Жеке жұмыс

Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

Уақыты

Кезеңдері

Тапсырма

Тапсырманың мақсаты

Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не?

Бағалау

Ресурстар

1 минут






Ұйымдастыру

Сәлеметсіздер ме, оқушылар.

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:

Оқушылармен амандасып, көңіл – күйлерін қалыптастыру.



Назарын сабаққа аудару

Оқушының қызығушылығын тарту

Қалыптастырушы бағалау



Слайд 1-4

2мин

















10 мин











































9 мин



























5мин






















Жаңа сабақ



















Мағынаны ашу.











































































Сабақты

қортындылау

I Дені саудың – жаны сау.

Дені сау азаматтар-

мемлекеттің ең бағалы капиталы.


Оқушылармен бірге сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтау.

«Суретті сөйлет» әдісі




ІI Алкоголь, шылым шегу, есірткінің жүйке жүйесіне әсерінің салдарын түсіндіреді.

IІI Есте сақтауды жақсарту әдістері.

  1. Күн сайынғы жаттығулар

  2. Күнделікті іс-әрекеттер

  3. Көзге елестету ,ойша қиялдау

  4. Кеңестер мен ескертулер.

Есте сақтауды жақсартатын тағам түрлері.

IV Тапсырма орындау айдары.

1-Тапсырма

Шылым құрамындағы зиянды заттармен танысып, талдайды.

2-Тапсырма

1.Мына белгілер нені білдіретінін түсіндіреді.

2.Шылым шегудің зардабы туралы презентация дайындайды.

Адамның денсаулығы - қоғам байлығы. Әрбір адам өз денсаулығының мықты болу жолдарын қарастыру керек. Дені сау адамның көңіл – күйі көтеріңкі болып, еңбекке әрқашан құлшына кіріседі. Халқымыз «Дені саудың – жаны сау» деп орынды айтқан. Отанымыздың келешегі, көркеюі, балалар, сіздердің қолдарыңызда. Сондықтан сендердің таңдауларың - салауатты өмір салтын сақтау. Дені сау адам - табиғаттың ең қымбат жемісі.

Салауаттылық – саулық кепілі, ал саулық – байлық негізі.

Есірткі, нашақорлық – азаматты жұтатын аждаһа екенін бір сәт естен шығармайық!

Өміріміз - өз қолымызда. Біздің бақытымыздың оннан тоғызы денсаулығымызға байланысты.

Жаңа тақырыпты меңгеру







































































Жаңа тақырыпты толық түсінуге арналған тапсырма

















Сабақты қалай, қаншалықты меңгергеніне қортынды жасау


























Жаңа тақырыпты түсінгенін бақылау.







































































Тақырыпты қаншалықты түсінгенін білу



















Сабақ қаншалықты мақсатына жеткеніне көз жеткізу

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Қалыптастырушы бағалау





Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



























































Дескриптор:

1.Тапсырманы орындайды





















Дескриптор:

1.Тапсырманы орындайды.

2.Презентация дайындайды.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.




















































































































Презентация

Слайд 4





Слайд 5-6













Слайд 6-12













Слайд 11-15











Слайд 17-18





















Слайд -19

















Слайд -20







Слайд 21























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!