Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
биология.10.4.1.1 - Жердегі тіршілік үшін судың іргелі маңызын түсіндіру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
10.1А Молекулалық биология және биохимия |
||||
Пәні: |
Биология |
||||
Педагогтың аты-жөні |
Серик Ж |
||||
Күні |
02.09 |
||||
Сынып:10 А |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Жердегі тіршілік үшін судың маңызы |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.4.1.1 - Жердегі тіршілік үшін |
||||
Сабақтың мақсаты |
судың жердегі тіршілік үшін маңыздылығын, оның ішінде биологиялық процестердегі, экожүйелердегі және жаһандық климатты реттеудегі рөлін түсіндіре алады. |
||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы 2 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: -Амандасу - Оқушыларды түгендеу Психологиялық ахуал қалыптастыру Оқушылар шеңбер құрып, "Комплимент" әдісі арқылы бір-біріне жылы тілек айтып амандасады |
Мұғаліммен амандасады, шағын топтар бір – біріне бүгінгі сабаққа сәттілік тілеп, тілек айтады |
|
презентация |
|
Үй жұмысын тексеру 10 минут |
«Ортадағы қаламсап» |
|
|
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе 8 мин |
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу. |
Бағалау: «Мадақтау» |
интербелсенді тақта |
|
Ортасы 20 мин |
Мұғалімнің ескертпесі: Бұл әрекет тек көзге көрінетін су объектілері өмір үшін маңызды деген жалпы қате пікірді шешу кезінде бірлесіп оқуды, сыни тұрғыдан ойлауды және таныстыру дағдыларын ынталандырады. Атмосферада, топырақта және тірі ағзаларды қоса алғанда, судың барлық нысандары мен орындарындағы маңызын атап өту. |
Топта ақпаратты талдап болғаннан кейін биологиялық д Судың ерекше қасиеттері:
2.Биологиялық процестердегі су:
Экожүйедегі және климаттағы су:
|
Бағалау критерийі:
Дескриптор: - Судың үш қажеттілігін түсіндіреді «Бағалау парағы» әдісі арқылы бағалайды. |
|
|
|
|
Су әртүрлі биологиялық процестерді қамтамасыз ететін және экожүйелерді қолдайтын бірегей қасиеттеріне байланысты жердегі тіршілік үшін өте маңызды. Мәтінде судың көптеген заттарды еріту қабілеті, оның жоғары меншікті жылу сыйымдылығы және мұздату кезінде кеңеюі сияқты бірнеше негізгі қасиеттер көрсетілген. Бұл сипаттамалар судың өмірге қажетті химиялық реакцияларға қатысуына мүмкіндік береді, мысалы, фотосинтез, онда күн сәулесін өсімдіктер үшін энергияға айналдыруға көмектеседі. Сонымен қатар, су тірі ағзалар ішінде қоректік заттар мен қалдықтардың қозғалысын жеңілдетіп, жасушалық тасымалдауда маңызды рөл атқарады. Сонымен қатар, мәтін климатқа әсер ету және биоәртүрлілікті қолдау арқылы судың экожүйелерді қалай қалыптастыратынын түсіндіреді. Мысалы, су қоймалары температураны реттейді және теңдестірілген экожүйеге үлес қоса отырып, сансыз түрлердің тіршілік ету ортасын қамтамасыз етеді. Мәтін сонымен қатар судың мұхиттар мен өзендер сияқты көрінетін нысандарда ғана емес, сонымен қатар атмосферада, топырақта және тірі организмдерде де өмірлік маңызы бар екенін түсіндіре отырып, жалпы қате түсініктерді қарастырады. Су айналымы - бұл судың планетада қалай таралатынын көрсететін мәтінде талқыланған тағы бір маңызды аспект. Бұл цикл судың әртүрлі нысандарда болуын қамтамасыз етеді және әртүрлі орталардағы тіршілікті қамтамасыз етеді. Тұтастай алғанда, мәтін судың бірегей қасиеттері мен оның әртүрлі процестердегі рөлі оны планетамыздағы тіршілікті қамтамасыз ету үшін таптырмас ететініне баса назар аударады. |
Бағалау критерийі: Дескриптор: «Өзін –өзі бағалау»
Ұрпағында 3:1 жəне 1:1 қатынасындай ажырау жүретін ата-анасының генотипі мен фенотипін анықтайды 3 балл |
|
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия Кері байланыс: «3/2/1 әдісі»: 1. Мен білетін үш нәрсе ... 2. Мені таңқалдырған екі нәрсе ... 3. Болашақта тереңірек қарастыратын бір нәрсе.... |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |