Бекітемін:
Күні: 30.01.2025 ж
Сабақтың тақырыбы: «Қызық екен» сайыс сабақ
Сабақтың мақсаты: оқушылардың білімдерін жинақтау, пәнге қызығушылығын, ізденуін, жан-жақты болуын, әрі табиғатты сүюге баулып, ұқыптылыққа тәрбиелу;
Сабақтың түрі: интелектуалды- зияткерлік сайыс
Сабақтың әдістері: ойын, сұрақтар, тапсырмалар;
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, үлестірмелі қағаздар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру.
ІІ. Негізгі бөлім:
Жүргізуші: -Армысыңдар, бүгінгі «Қызық екен» атты сайыс сабағымызға жиналған қауым! Бүгінгі біздің сайыс сабағымызға қош келдіңіздер!
Бүгінгі сайысымызға 7 «А», 7 «Б», 7 «В» сынып оқушылары қатысып отыр.
Сайыс сабағымызды бастамас бұрын сайысқа қатысушы оқушылармен таныстырып өтейік.
7 «А» сыныбы: ____________________________________________________________
7 «Б» сыныбы:_____________________________________________________________
7«В» сыныбы:______________________________________________________________
Сайыс шарттары:
1.Бәйге. Бұл кезеңде әр сынып оқушыларына 4 ұяшықтан тандау беріледі, әрбір дұрыс жауап 10 ұпаймен бағаланады.
2.Шындық және жалған.Әрбір сынып оқушылары Берілген анықтамалардың шындық немесе жалған екенін дұрыс табу қажет. Әр сынып командасына 2 сұрақтан беріледі (Әрбір толық жауапқа 10 ұпай).
3. Жарыспа, жарысқан соң қалыспа.Бұл кезеңде оқушылар ға логикалық сұрақтар беріледі. Әр сыныпқа екі логикалық тапсырмадан келеді. Дұрыс жауап 10 ұпаймен бағаланады.
Жүргізуші: Бүгінгі ойынымызға әділ баға беретін әділ қазылармен таныс болыңыздар:
1. ________________________________________________________________
2.________________________________________________________________
3_________________________________________________________________
Сайыстың барысы:
1.Бәйге.
Жыл құпиясы: 1735 жылы Карл Линнейдің жарық көрген кітап атауы Табиғат шежіресі
Кітапхана: Ағылшын кітапханаларында ең көп ұрланатын кітап Гиннес рекордтар кітабы
Бөліп шығару: Буылтық құрттардың бөліп шығару жүйесі Метанефридиялар
Жануарлар: Ұшпайтын құс Түйеқұс
Сен білесің бе ?: Сауд Арабиясында не жоқ Өзен
Жасуша: Денеде қанша жасуша болады 50 миллиард
Экожүйелер: Экожүйе неше компоненттен тұрады 2
Мүшелер: Дененің ең ұзын мүшесі қайсы? Аш ішек
Өсімдіктер: Ең биік өсімдік Бамбук
Ғылым: Организмің құрылысы мен оның жеке мүшелерін және жүйелерін зерттейтін ғылым Анатомия
??: Теңіз жануарларының қайсысы адам үшін ең қауіпті ? Медуза

«Шындық және жалған» кезеңі
1-топ
Өрмекшілер мен жәндіктердің бөліп шығару мүшесі-мальпигий түтікшелері
Иә/Жоқ
Қарапайымдардың бөліп шығару мүшесі-жиырылғыш вакуоль Иә/Жоқ
2-топ
Жарықтың тәуліктік ырғағына организмнің реакциясы-Фотопериодизм Иә/Жоқ
Саңырауқұлақтар эукариоттарға жатады Иә/Жоқ
3-топ
Өсімдіктің фотосинтезге жауапты мүшесі жапырағы болып табылады Иә/Жоқ
Амеба көпжасушалы ағза Иә/Жоқ
І топ сұрақтары:
7 “А” сыныбы
-
Қайыңда 4 бұта бар. Әр бұтада 4 алма өсіп тұр. барлығы қанша алма болды?
-
Дәрігер 3 дәрі беріп мұны жарты сағат сайын ішу керектігін айтады. Осы үш дәріні ішіп бітіруге қанша уақыт кетеді?
ІІ топ сұрақтары:
7 “Б” сыныбы
1.Қандай жануар тек “Г” әрпі ретінде жүреді?
2. 12 қабатты үйде лифт бар. Үйдің 1 қабатында 2 адам, 2 қабатта 4 адам тұрады. Жоғарылаған сайын адам саны осылай екі есе арта береді. Сұрақ қай қабаттағы лифттің шақырғыш түймешесі ең көп басылады?
ІІІ топ сұрақтары:
7 “В” сыныбы
-
1. 5 адамға 5 алманы бөлу керек; әр адам бір алманы алса, бір алма кәрзеңкеде қалу үшін қалай бөлеміз?
-
2 .Бірінші буыным – құс аты,
Екінші буыным – бояу түсі.
Біріктіріп оқысаң,
Ұлт аты боп шығамын.
Қорытынды. Марапаттау.
Осы өткен ойын-сайыста биология пәнінің әлі де қызыққа, жаңашылдыққа толы екенін көрсетеді.
Білімнің тұңғиығы бойлайтұғын,
Тоқысақ жалықтыра қоймайтұғын.
Ғалымдар патшасы боп, дараланып,
Биология қызыққа тоймайтұғын.
Өткен сабағымызды өлең шумағы арқылы қорытындылау.
Күніміз ашық болсын,
Түніміз тыныш болсын,
Ауамыз таза болсын,
Жан-жануарымыз аман болсын.
Бәріміз аман сау болайық. Сау болыңдар!
|
Ш |
Е |
Г |
М |
А |
С |
А |
Щ |
С |
|
Б |
Т |
І |
Б |
Ө |
Г |
О |
И |
О |
|
А |
А |
Р |
Т |
К |
Е |
К |
Ж |
Н |
|
Л |
Э |
А |
Я |
Ө |
Л |
Е |
К |
А |
|
А |
Р |
Қ |
А |
Б |
И |
Т |
Ф |
Н |
|
Ш |
А |
И |
Н |
Е |
Л |
І |
К |
Ы |
|
І |
Ы |
Н |
Д |
А |
Т |
Ш |
Ы |
Б |
|
Р |
Б |
І |
Т |
Л |
Ұ |
А |
Қ |
А |
|
К |
Е |
Й |
Е |
А |
Т |
К |
С |
Ю |
|
Қ |
Ұ |
М |
Ы |
Т |
Ы |
Ө |
Р |
Д |
|
Ш |
С |
К |
Е |
Л |
Е |
Б |
Ы |
Ә |
|
А |
Н |
Ш |
А |
Р |
Қ |
Ұ |
М |
У |
|
С |
А |
Я |
Қ |
П |
К |
Б |
Т |
І |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Биология 7 сынып Сайыс " Қызық екен"
Биология 7 сынып Сайыс " Қызық екен"
Бекітемін:
Күні: 30.01.2025 ж
Сабақтың тақырыбы: «Қызық екен» сайыс сабақ
Сабақтың мақсаты: оқушылардың білімдерін жинақтау, пәнге қызығушылығын, ізденуін, жан-жақты болуын, әрі табиғатты сүюге баулып, ұқыптылыққа тәрбиелу;
Сабақтың түрі: интелектуалды- зияткерлік сайыс
Сабақтың әдістері: ойын, сұрақтар, тапсырмалар;
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, үлестірмелі қағаздар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру.
ІІ. Негізгі бөлім:
Жүргізуші: -Армысыңдар, бүгінгі «Қызық екен» атты сайыс сабағымызға жиналған қауым! Бүгінгі біздің сайыс сабағымызға қош келдіңіздер!
Бүгінгі сайысымызға 7 «А», 7 «Б», 7 «В» сынып оқушылары қатысып отыр.
Сайыс сабағымызды бастамас бұрын сайысқа қатысушы оқушылармен таныстырып өтейік.
7 «А» сыныбы: ____________________________________________________________
7 «Б» сыныбы:_____________________________________________________________
7«В» сыныбы:______________________________________________________________
Сайыс шарттары:
1.Бәйге. Бұл кезеңде әр сынып оқушыларына 4 ұяшықтан тандау беріледі, әрбір дұрыс жауап 10 ұпаймен бағаланады.
2.Шындық және жалған.Әрбір сынып оқушылары Берілген анықтамалардың шындық немесе жалған екенін дұрыс табу қажет. Әр сынып командасына 2 сұрақтан беріледі (Әрбір толық жауапқа 10 ұпай).
3. Жарыспа, жарысқан соң қалыспа.Бұл кезеңде оқушылар ға логикалық сұрақтар беріледі. Әр сыныпқа екі логикалық тапсырмадан келеді. Дұрыс жауап 10 ұпаймен бағаланады.
Жүргізуші: Бүгінгі ойынымызға әділ баға беретін әділ қазылармен таныс болыңыздар:
1. ________________________________________________________________
2.________________________________________________________________
3_________________________________________________________________
Сайыстың барысы:
1.Бәйге.
Жыл құпиясы: 1735 жылы Карл Линнейдің жарық көрген кітап атауы Табиғат шежіресі
Кітапхана: Ағылшын кітапханаларында ең көп ұрланатын кітап Гиннес рекордтар кітабы
Бөліп шығару: Буылтық құрттардың бөліп шығару жүйесі Метанефридиялар
Жануарлар: Ұшпайтын құс Түйеқұс
Сен білесің бе ?: Сауд Арабиясында не жоқ Өзен
Жасуша: Денеде қанша жасуша болады 50 миллиард
Экожүйелер: Экожүйе неше компоненттен тұрады 2
Мүшелер: Дененің ең ұзын мүшесі қайсы? Аш ішек
Өсімдіктер: Ең биік өсімдік Бамбук
Ғылым: Организмің құрылысы мен оның жеке мүшелерін және жүйелерін зерттейтін ғылым Анатомия
??: Теңіз жануарларының қайсысы адам үшін ең қауіпті ? Медуза

«Шындық және жалған» кезеңі
1-топ
Өрмекшілер мен жәндіктердің бөліп шығару мүшесі-мальпигий түтікшелері
Иә/Жоқ
Қарапайымдардың бөліп шығару мүшесі-жиырылғыш вакуоль Иә/Жоқ
2-топ
Жарықтың тәуліктік ырғағына организмнің реакциясы-Фотопериодизм Иә/Жоқ
Саңырауқұлақтар эукариоттарға жатады Иә/Жоқ
3-топ
Өсімдіктің фотосинтезге жауапты мүшесі жапырағы болып табылады Иә/Жоқ
Амеба көпжасушалы ағза Иә/Жоқ
І топ сұрақтары:
7 “А” сыныбы
-
Қайыңда 4 бұта бар. Әр бұтада 4 алма өсіп тұр. барлығы қанша алма болды?
-
Дәрігер 3 дәрі беріп мұны жарты сағат сайын ішу керектігін айтады. Осы үш дәріні ішіп бітіруге қанша уақыт кетеді?
ІІ топ сұрақтары:
7 “Б” сыныбы
1.Қандай жануар тек “Г” әрпі ретінде жүреді?
2. 12 қабатты үйде лифт бар. Үйдің 1 қабатында 2 адам, 2 қабатта 4 адам тұрады. Жоғарылаған сайын адам саны осылай екі есе арта береді. Сұрақ қай қабаттағы лифттің шақырғыш түймешесі ең көп басылады?
ІІІ топ сұрақтары:
7 “В” сыныбы
-
1. 5 адамға 5 алманы бөлу керек; әр адам бір алманы алса, бір алма кәрзеңкеде қалу үшін қалай бөлеміз?
-
2 .Бірінші буыным – құс аты,
Екінші буыным – бояу түсі.
Біріктіріп оқысаң,
Ұлт аты боп шығамын.
Қорытынды. Марапаттау.
Осы өткен ойын-сайыста биология пәнінің әлі де қызыққа, жаңашылдыққа толы екенін көрсетеді.
Білімнің тұңғиығы бойлайтұғын,
Тоқысақ жалықтыра қоймайтұғын.
Ғалымдар патшасы боп, дараланып,
Биология қызыққа тоймайтұғын.
Өткен сабағымызды өлең шумағы арқылы қорытындылау.
Күніміз ашық болсын,
Түніміз тыныш болсын,
Ауамыз таза болсын,
Жан-жануарымыз аман болсын.
Бәріміз аман сау болайық. Сау болыңдар!
|
Ш |
Е |
Г |
М |
А |
С |
А |
Щ |
С |
|
Б |
Т |
І |
Б |
Ө |
Г |
О |
И |
О |
|
А |
А |
Р |
Т |
К |
Е |
К |
Ж |
Н |
|
Л |
Э |
А |
Я |
Ө |
Л |
Е |
К |
А |
|
А |
Р |
Қ |
А |
Б |
И |
Т |
Ф |
Н |
|
Ш |
А |
И |
Н |
Е |
Л |
І |
К |
Ы |
|
І |
Ы |
Н |
Д |
А |
Т |
Ш |
Ы |
Б |
|
Р |
Б |
І |
Т |
Л |
Ұ |
А |
Қ |
А |
|
К |
Е |
Й |
Е |
А |
Т |
К |
С |
Ю |
|
Қ |
Ұ |
М |
Ы |
Т |
Ы |
Ө |
Р |
Д |
|
Ш |
С |
К |
Е |
Л |
Е |
Б |
Ы |
Ә |
|
А |
Н |
Ш |
А |
Р |
Қ |
Ұ |
М |
У |
|
С |
А |
Я |
Қ |
П |
К |
Б |
Т |
І |
шағым қалдыра аласыз













