Материалдар / биология анализ талдау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

биология анализ талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
биология анализ талдау сыныптар бойынша
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қырқүйек 2023
675
8 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

      I тоқсан Биология пәні бойынша

      Сынып: 7 «А» Оқушылар саны: 18 Педагог:

Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау


Пән

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жақсы

Жоғары



0-39%

40-64%

65-84 %

85-100%




100 %

Биология





Оқушылар саны: 15





БЖБ №1

18

19

0

5

6

7


72 %


100%

БЖБ №2

18

9

0

3

8

7

83%

100%

ТЖБ

18

20

0

3

8

7


83%


100 %




Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ №1

Қоректік тізбек деңгейін дұрыс анықтайды


Қоректік тізбек деңгейін анықтауда қателіктер жібереді

БЖБ№2

Балықтардың , қосмекенділер-дің, жорғалаушылардың, құстардың, сүтқоректілердің зәр шығару жүйесінің құрылыс ерекшелігін анықтап, дұрыс сипаттайды, өнімдерді сәйкестендіреді

Балықтардың,қосмекенділердің,жорғалаушы-лардың, құстардың, сүтқоректілердің зәр шығару жүйесінің құрылыс ерекшелігін анықтауда, сипаттамасын жазуда қиналады.

ТЖБ

Адам ағзасына азық -түліктерде көмірсулар, нәруыздар және майлардың маңызы дұрыс түсіндіреді


Өсімдіктердің қорегіндегі азот, калий және фосфордың маңызын анықтауда қиналады




БЖБ №1 нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100% : Айтмагамбетова Н. Алиев А, Будешова А, Ашимова А, Дүйсен С

Жақсы (Х): 65-84% : , Ибрагим И, Макажанов А, Мұхтар Н, Ондрисов Е, Өндіріс Ә, Сулейменов О, Төретаева И Өндіріс Н

Орта (С): Батан Ж, Газизова Ж, Галаминұлы О, Қанат Л, Манабай Ә,

Төмен (Н): 0-39% : жоқ

БЖБ №2 нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100% : Айтмагамбетова Н. Будешова А, Ашимова А, Өндіріс Ә,

Жақсы (Х): 65-84% : Ибрагим И, Дүйсен С, Макажанов А, Ондрисов Е, Сулейменов О, Қанат Л Өндіріс Н Төретаева И

Орта (С): ): Алиев А, Батан Ж, Газизова Ж, Галаминұлы О, Манабай Ә, Мұхтар Н

Төмен (Н): 0-39% : жоқ

ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100% : Айтмагамбетова Н. Будешова А, Ашимова А, Макажанов А,

Жақсы (Х): 65-84% : Ибрагим И, Дүйсен С, Макажанов А, Ондрисов Е, Сулейменов О, Қанат Л, Газизова Ж, Өндіріс Ә, , Мұхтар Н, Төретаева И

Орта (С): Алиев А, Батан Ж, Галаминұлы О, Өндіріс Н

Төмен (Н): 0-39% : жоқ

  1. . Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

      өткен тақырыпты қайталамау

  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың

     

  1. Жоспарланған түзету жұмысы: қателіктерін талдау, алгоритмін қайталау, өтілген тақырыптарды пысықтау

     

Күні: Педагогтің (Т.А.Ә):

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

      I тоқсан Биология пәні бойынша

      Сынып: 8 «А» Оқушылар саны: Педагог:

Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау


Пән

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жақсы

жоғары



0-39%

40-64%

65-84 %

85-100%




100 %

Биология





Оқушылар саны: 15





БЖБ №1


15


13


0

5

8

2


66 %


100%

БЖБ №2

15

14

0

6

4

5

60%


100%

ТЖБ

15

25

0

6

4

5


60%


100 %




Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ №1


Балдырлар, саңырауқұлақтар, ашықтұқымдылар мысалында өсімдіктердің ерекшеліктерін сипаттайды.


Балдырлар, саңырауқұлақтар, ашықтұқымдылар мысалында өсімдіктердің ерекшеліктерін сипаттауда қиналады

БЖБ№2

Омыртқасыз (жауынқұрт), күйіс қайыратын (сиыр) жануарлар мен адамның ас қорыту жүйесінің құрылысын салыстыра алады

Адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметтері арасындағы өзара байланысты анықтауда қателіктер жібереді

ТЖБ

Тістердің құрылысы, әртүрлі типтері мен қызметтері арасындағы байланысты және тісті күту ережелерін айта алады

ОShape1 мыртқасыз (жауынқұрт), күйіс қайыратын (сиыр) жануарлар мен адамның ас қорыту жүйесінің құрылысын салыстыруда қателіктер жібереді

БЖБ №1 нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100% : Каиржанова . Сүлейменов Б Мерекеева Д., Айтжан Д.,..,.

Жақсы (Х): 65-84% : Ельтаева А. Құрмет М., , Шайхина Н. Канатова А., Болат Ж ,., Ақансеріқызы А Төлеубай Ж,

Орта (С):., Кусетов Б., Қанапиянов Н,Мырзаш Е., Төлеген Н

Төмен (Н): 0-39% : жоқ

БЖБ №2 нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100% : Канатова А., Мерекеева Д., Айтжан Д.,.

Жақсы (Х): 65-84% Каиржанова А., Ельтаева А.

Орта (С): : Құрмет М., , Шайхина Н. Төлеубай Ж., Сүлейменов Б. Болат Ж Ақансеріқызы А., Кусетов Б., ,Қанапиянов Н., Төлеген Н., Мырзаш Е.,

Төмен (Н): 0-39% : жоқ

ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100% : Мерекеева Д., Айтжан Д., Каиржанова А.,

Жақсы (Х): 65-84% : Ақансеріқызы А., Канатова А., Сүлейменов Б.,

Төмен (Н): 0-39% : жоқ

Орта (С): Кусетов Б., Қанапиянов Н., Төлеген Н., Мырзаш Е., Құрмет М., Болат Ж., Шайхина Н. Төлеубай Ж.,

  1. . Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

      өткен тақырыпты қайталамау,

  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың

      себептері:термин сөздерді жаттаму, өткен тақырыптарды қайталамауы

    <
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!