Жиынтық бағалау жүргізу
қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер
ІІІ тоқсан
биология пәні бойынша Сынып:
9
Оқушылар саны:
19
Педагог:
Мақсаты: ЖББ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән
|
Орындаған
|
Макс
балл
|
ЖБ балдарының пайыздық
мазмұны
|
Сапа %
|
Үлгерім
%
|
|
төмен
|
орта
|
жоғары
|
|
0-39%
|
40-84%
|
85-100%
|
|
|
|
|
|
Оқушылар
саны
|
|
|
БЖБ 1
|
19
|
9
|
|
13
|
6
|
74%
|
100%
|
БЖБ
2
|
19
|
15
|
|
15
|
4
|
74%
|
100%
|
БЖБ
3
|
19
|
12
|
|
19
|
|
61%
|
100%
|
ТЖБ
|
19
|
30
|
|
19
|
-
|
66%
|
100%
|
|
Мақсатты
меңгергендер
|
Қиындық тудырған
мақсаттар
|
БЖБ№1
|
бұлшық еттің жиырылу жиілігіне
бұлшықет жұмысының тәуелділігін зерттеу
|
- бұлшықет қажуы және аэробты,
анаэробты тыныс алу үдерістері арасындағы байланысты
қарастыру
|
БЖБ
№2
|
жасуша айналымының интерфаза
кезіндегі жүретін үдерістерді түсіндіру
|
Митоз,мейоз салыстыру,ДНҚ-ны
құрылымдық қағидалары негізінде үлгілеу
|
БЖБ№3
|
Моногибридті және дигибридті
будандастыру. Басымдылық заңы. Ажырау
заңы.
|
Талдаушы шағылыстыру ұғымы мен
оның практикалық маңызы.,Жыныс генетикасы
|
ТЖБ
|
Интерфаза. Интерфаза кезеңдері:
Gl, S және G2.,Митоз.Биотехнология
|
жасуша айналымының интерфаза
кезіндегі жүретін үдерістерді түсіндіру
инсулин өндіру мысалында
биотехнологиялық үдерістің жалпы сызбасын
сипаттау
|
Жоғары (В): 85-100, Табен Г
,Ізбасар Г , Өміргали Ж,Боранбай М
орта (С):
40-84Өміргали Ж, Қанатқали И,
,Қуанғали Ә,Назарқызы А Боранбай Б, Боранбай
М,
төмен й (Н): 0-39%,
----жоқ
2. Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
тапсырмалар тақырыптарға сай құрылған. Тақырып деңгейлері
оқушыларға қиындау, сондықтан тапсырмаларды барынша
орындаған.
3. Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың
себептері:
3. Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың
себептері.
4. Жоспарланған түзету
жұмысы:
Дата
17.03.23