Материалдар / «Биология» пәні бойынша 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалау тапсырмалары /ЖБМ/

«Биология» пәні бойынша 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалау тапсырмалары /ЖБМ/

Материал туралы қысқаша түсінік
«Биология» пәні бойынша 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалау тапсырмалары /ЖБМ/ ТЖБ
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«Биология» пәні бойынша 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалау тапсырмалары /ЖБМ/

  1. Басқару жүйесіндегі оң кері байланыс түрін белгілеңіз.

А/Су мен тұз алмасуды реттейді В/Қанда глюкоза деңгейін реттейді

С/жарақаттанған кезде тромбоциттер санының арттырады Д/Жүрек жиырылуының жиілігі

і. Теріс кері байланысқа сипаттама беріңіз?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Нәруыздық, пептидтік гормондардың гидрофильдік қасиеті болады. Сондықтан олар клетка мембранасының липидтік қабатынан өтіп кете алмайды. Олардың рецепторлары клетканың үстінгі бетіне орналасады. Гормондардың өзі клеткаға енбей, сондай-ақ плазмалық мембранамен байланысқан аденилатциклаза ферментіне қолайлы жағдай туғызу жолымен әрекет етеді. Нәтижесінде туындайтын өзгерістерді түсіндіріңіз?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Суретте Ауксиндер  сабақ пен жапырақтарда өсу нүктесінде түзілетіндігі көрсетілген. Фототропизмнің туындау себебін түсіндіріңіз?

Shape1

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Суретте гаметогенез схемасы берілген.

Shape7 Shape6 Shape5 Shape4 Shape3 Shape2

5

4

3

2

1

Суретті пайдаланып, өсу, жетілу және көбею аймақтарының орналасуын анықтаңыз

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

і. Суреттегі схема гаметогенездің қай түрін бейнелейді?

іі. Гаметогенез процесінде хромосомалардың диплоидты жиынтығы бар жасушалар диаграммада қандай нөмірмен көрсетілген.

ііі. Гаметогенез процесінде хромосомалардың гаплоидты жиынтығы бар жасушалар диаграммада қандай нөмірмен көрсетілген

  1. Сперматогенезбен оогенездің айырмашылығын жаз?

  2. Овогенез

    Сперматогенез

    алғашқы бір жасушадан бір
    жұмыртқа жасушасы және хромосомалық
    материалдың артық мөлшері кететін үш
    редукциялы денешіктер пайда болады

    өсу зонасы ұзақ болады.

    алғашқы бір
    жасушадан 4 сперматозоид пайда
    болса

    өсу зонасы қысқа болады

  3. Бағаналы жасушалар ұғымына анықтама беріңіз


................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

і. Дж. Гердон 1962 жылы Xenopia laevis бақасының итбалығының ішек эпителиі жасушасының ядросын ұрықтанбаған жұмыртқа жасушасына енгізген. Ол үшін
алғаш жұмыртқа жасушасының ядросын ультракүлгін сәулесінің үлкен дозасымен сәулелеп жойған (өлтірген), содан кейін итбалық ішегінің эпителий жасушасының
ядросын микропипетка арқылы сорып алып, (бұл кезде жасуша қабықшасы бұзылып ядро бөлініп шығады) оны ядросыз (ядросы өлтірілген) жұмыртқа жасушасына енгізген.
Содан кейін, жасанды жолмен пайда болған зиготаның дамуын инициациялаған.

Нәтижесінде не болуы мүмкін? Дж.Гердон тәжірибесі қалай аяқталды?

іі. Бағаналы жасушаларды қолдану екі саласына мысал келтіріңіз

  1. Бағаналы жасушалар арқылы мына ауру түрлерін емдейді.

А)Крон ауруы, талассемия, жайылмалы склероз, артрит аурулары

В) сүт безі қатерлі ісіктерін, ревматоидты арттрит, лейкемия

С) аутоимунды ауруларды, бүйрек және онкологиялық

Д) барлық жауап дұрыс

  1. Репликация ұғымына сипаттама беріңіз?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

і. Ұсынылған тізімнен жетіспейтін сөздерді енгізіңіз.

______________ жасушаның физикалық немесе химиялық реагенттердің әсерінен зақымдалған немесе қалыпты ДНҚ биосинтезінде ДНҚ молекулаларындағы химиялық зақымданулар мен үзілістерді түзету қабілетінен тұратын жасушалардың ерекше қызметі. ______________ хромосомалар ДНҚ бөліктерімен алмасатын табиғи процесс. Мұндай алмасу кезінде хромосомалардың ДНҚ-сы үзіліп, олардың жаңа ДНҚ молекулаларын құрастыру үшін өзара байланыстар түзеді. ______________ ата-аналық ДНҚ молекуласының матрицасында ДНҚ еншілес молекуласын синтездеу процесі.

1. репликация 2. транскрипция 3. сплайсинг 4. рекомбинация 5. трансляция 6. репарация

іі. Синдром түрлерін сәйкестендіріңіз?

  1. ПShape8 игменттік ксеродермия

А.

  1. КShape9 оккейн синдромы

В.

  1. ЛShape10 уи-Бар синдромы

С.

  1. БShape11 лум синдромы

Д.

  1. Адам геномы 23 жұп хромосомадан тұрады (барлығы – 46 хромосома). Әрбір хромосомада генаралық кеңістікпен бөлінген жүздеген гендер бар. Генаралық кеңістікте реттеуші аймақтар және ештеңені кодтамайтын ДНҚ бар. Оның 22 жұбы және 1 жұбы қандай хромосомалық жұптардан тұрады

11 сынып. ЖББ. 2 тоқсан Балл қою кестесі

Сұрақ

Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

1

С

1


і

Жүйенің бір қалыптылығын сақтайды, жүйенің тұрақтылығын жақсартады.

1


2

клеткадағы цАМФ мөлшері көбейеді

2


3

Диффузия әсерінен олар төмен қарай сабақтың көлеңке жағымен қозғалады, осы зонада рН ортасын төмендетеді. Жасуша қабығы созылып, ішіне су кіреді. Осының әсерінен ауксиндер фототропизм туындатады.

3


4

I-көбею аймағы II-өсу аймағы III-пісетін аймақ

3


і

Овогенез

1


іі

1,2

1


ііі

3,4

1


5

Овогенез

Сперматогенез

алғашқы бір жасушадан бір
жұмыртқа жасушасы және хромосомалық
материалдың артық мөлшері кететін үш
редукциялы денешіктер пайда болады

өсу зонасы ұзақ болады.

алғашқы бір
жасушадан 4 сперматозоид пайда
болса

өсу зонасы қысқа болады


2

Әр мысалға бір балл

6

Маманданбаған жасуша/ кез келген жасушa, ұлпа, мүшеге бастама

1


і

Нәтижесінде кейбір жұмыртқалар әрі қарай дамымай өліп қалған, екінші біреулері дамып, бөлшектеніп бластула сатысына жетіп, мутантты ұрық түзілген, ал 1% жұмыртқалар қалыпты дамып, алғаш итбалыққа, сосын ересек бақаларға айналған.

2


іі

1.Медицинада,

2. Косметологияда

2


7

Д



8

ДНҚ-ның екi еселену процессi - көбiнесе жасушаның бөлiну алдында жүрiп, жасушаның бірқатар ұрпақтарында хромосомалар санының тұрақтылығын қамтамасыз етедi

2


і

6, 4, 1

3

Әр сәйкестік үшін 1 балл

іі

1-Д, 2-А, 3-С, 4-В

4


9

22 жұп аутосомды хромосома, сондай-ақ X және Y жыныстық хромосома жұбы. 

1



Барлығы

30





Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі