р/с
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Сағ
|
Күні
|
Оқып-үйренудің
негізгі мақсаттары
|
Оқытуда
қолданыла-тын негізгі әдіс-тәсілдер
|
Бүкіл оқушылардың
үйренгенін қайдан білесің?
|
Оқып-үйренудің
нәтижесі
|
Үйрену
мақсатында-ғы бағаны қоса, бағалау
|
Бәрін қоса
есептегенде (дарынды балалар)
|
Негізгі дерек
көздер
|
1
|
Кіріспе.
Ботаника - өсімдіктер туралы
ғылым. Жер бетінде өсімдіктердің көптүрлілігі туралы жалпы
мәліметтер. Ботаникалық білімнің негізгі
қолданылуы.
|
1
|
|
Ботаника -
өсімдіктер туралы ғылым екенін ұғындыру
|
Сыни тұрғыдан ойлау.Блум
таксономия
сы
|
ББҮ, деңгейлік
тапсырмалар
|
Өсімдіктердің
табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы. Қазақстанда кең таралған
өсімдіктер туралы біледі.
|
Формативті
бағалау
|
Деңгейлік тапсырмалар,
білімдерін бекіту сұрақтары.
|
Блум таксономиясы, диалог,жеке жұмыс, топтық
жұмыс, «Өрмекшінің торы» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, «Нақты жауап»
айдары
|
2
|
Мәдени және жабайы, біржылдық
және көп жылдық, дәрілік және әсемдік
өсімдіктер.
|
1
|
|
Өсімдіктердің
тіршілік формалары: ағаштар, бұталар, бұташықтар, шөптесін
өсімдіктер туралы түсінік
|
Өз бетінше мәтінмен
жұмыс.
|
Мәтінмен жұмыс жасау
барысында
|
Мәдени және жабайы,
біржылдық және көп жылдық туралы білімді
меңгереді.
|
Формативті бағалау, топты
бағалау.
|
Кеңейтілген тапсырмалар, ашық,
жабық сұрақтар,
|
Мұғалімге арналған
нұсқаулық,
ғаламтор
|
3
|
Өсімдіктердің белгілері. Гүлді
өсімдіктер. Гүлді өсімдіктердің мүшелері. Өсімдіктер тірі организм
және биожүйе ретінде. Тұқымды және споралы
өсімдіктер.
|
1
|
|
№ 1 зертханалық жұмысты
орындату
|
Топтық және жеке жұмыс,
талдау. Блум таксономиясы
|
Блум. Дәптермен
жұмыс
|
Споралы және тұқымды
(ашықтұқымды және жабықтұқымды) өсімдіктерді ажырата
алады
|
Формативті бағалау, жұпты
бағалау
|
Ойлау қабілетін дмытатын
тапсырмалар
|
Биологияны оқыту
әдістемесі
|