Материалдар / Биология пәнінен бағалау парағы

Биология пәнінен бағалау парағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Аттестацияға биология пәнінене бағалау парағы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2024
180
1 рет жүктелген
2250 ₸ 2500 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогтің сабағын бақылау парағы


Педагогтің Т.А.Ә.

(бар болса)


Бақылаушының Т.А.Ә. (бар болса)


Лауазымы, біліктілік санаты


Лауазымы


Пән

(ұйымдастырылған қызмет)




Білім беру ұйымы


Бақылау күні


Сынып

(топ, жеке оқыту)




Оқыту мақсаттары үлгілік оқу бағдарламасына/ бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына/ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған бастауыш, негізгі, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу бағдарламасына/ балалар музыка мектептерінің, балалар көркемөнер мектептерінің және балалар өнер мектептерінің үлгілік оқу бағдарламасына, балаларға арналған қосымша білім берудің білім беру бағдарламасына/техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары үшін жалпы білім беретін пәндер циклінің немесе модулінің үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес

Ескертпе: тәлімгер, педагог – ұйымдастырушы – білім беру ұйымын дамыту бағдарламасына сәйкес

Сабақтың (оқудың, іс-шараның, ұйымдастырылған қызметтің) тақырыбы, мақсаттары

Адам қаңқасының құрылысы. Тірек – қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі

8.1.6.1 тірек – қимыл жүйесінің қызметтерін сипаттау

Бағалау критерийлері

деңгейі

1.

Жоспарлау

0

1

2

3

1.1

Сабақтың (оқудың, іс-шараның) мақсаттары

оқу мақсаттарына (күтілетін нәтижелерге) сәйкес келеді



2


барлық білім алушыларға (тәрбиеленушілерге) нақты және қол жетімді





1.2

Оқыту (тәрбиелеу) әдістері мен ресурстары

мақсат пен күтілетін нәтижелерге сәйкес келеді



2


жас (жеке) ерекшеліктеріне сәйкес келеді




3

білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді



2


әдістер мен ресурстарды:

- тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере отырып (педагог-зерттеуші)

- авторлық бағдарлама негізінде (педагог-шебер) қолдану жоспарланады




3

1.3

Бағалау (тапсырмалар) әдістері, құралдары

мақсат пен күтілетін нәтижелерге сәйкес келеді




3

жас (жеке) ерекшеліктеріне сәйкес келеді



2


сабақтың (оқудың, іс-шараның) барлық кезеңдерінде оқушыларды өзін - өзі және (немесе) өзара бағалау (МЖМБС орындауды талап етпейтін білім алушылар үшін педагогпен бірлескен бағалау) процесіне тарту жоспарланады



2


бағалау (тапсырмалар) әдістерін, құралдарын қолдану:

- тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере отырып (педагог-зерттеуші)

- авторлық бағдарлама негізінде (педагог-шебер) жоспарланады



2


2.

Оқыту (ұйымдастыру, өткізу)

2.1

Функционалдық сауаттылықты дамытуды ескере отырып, сабақтың (оқудың, іс-шараның) материалын ұсыну

терминдер мен ұғымдардың дәйекті және өзара байланысты игерілуі көрінеді



2


әр түрлі дереккөздерден ақпаратты іздеу, алу және түсінік беру дағдыларын дамытуға бағытталған тапсырмалар қолданылады



2


білім алушылар (тәрбиеленушілер) материалды практикалық тұрғыда қолдану тәсілдерін анықтауға тартылады




3

2.2

Цифрлық білім беру ресурстарды және қосымша дереккөздерді қолдану

жеке қажеттіліктерді ескере отырып, (педагог) әзірлеген цифрлық білім беру ресурстары (бар болса) пайдаланылады




3

білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) қабілеттерін дамытуды ескере отырып, зерттелетін тақырып бойынша дереккөздерге сілтемелер мен түсініктемелер (қосымша дереккөздерге сілтемелерді қоса алғанда) беріледі




3

2.3

Оқыту (тәрбиелеу) әдістерін, тапсырмаларды, ресурстарды, саралау тәсілдерін қолдану

оқыту әдістері білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) өзара әрекеттесуіне ықпал етеді (немесе «педагог-білім алушы (тәрбиеленуші)»)



2


білім беру қажеттіліктері мен жеке ерекшеліктері ескеріледі




3

тапсырмалар мен ресурстарды саралау білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді (оның ішінде оқу нәтижелері төмен білім алушыларға (тәрбиеленушілерге) қосымша нұсқаулар беріледі)




3

сабақтың (іс-шараның) барлық кезеңдерінде оқушылардың тақырыпқа танымдық қызығушылығын жандандыру тәсілдерін (қызмет түрлерін өзгерту, эмоционалдық, көзбен байланыс, аты-жөні бойынша сөйлеу және т. б.) қолданады.



2


2.4

Сабақтың (оқудың, іс-шаралардың) құрылымы, уақытты ұтымды пайдалану

сабақтың (оқудың, ұйымдастырылған қызметтің, іс-шараның) құрылымы сақталады, бұл ретте педагог білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) қажеттіліктеріне сәйкес өзгерістер керек екенін ескереді




3

уақыт ұтымды үлестіріледі (тайм-менеджмент сақталады)




3

педагог пен білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) сөйлеу балансы (қарым-қатынастың басқа түрлері) сақталады




3

2.5

Білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) өзара әрекеттесуін ұйымдастыру

білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, өзара әрекеттесудің әр түрлі формаларын қолдануда (топтық жұмыс кезінде рөлдер бөлінеді) тепе-теңдік (ұтымдылық) сақталады




3

білім алушылар (тәрбиеленушілер) талқылауға белсенді қатысады



2


2.6

Жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарды дамыту




3

ресурстар, тапсырмалар құндылықтардың дамуына ықпал етеді




3

білім алушылар (тәрбиеленушілер) құндылықтарға адалдығын көрсетеді




3

3

Бағалау (мониторинг)

3.1

Бағалау (тапсырмаларды) әдістерін, құралдарын қолдану

білім алушылар (тәрбиеленушілер) мақсаттар қоюға және күтілетін нәтижелерді анықтауға тартылады



2


сабақтың (оқудың, іс-шаралардың) барлық кезеңдерінде білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) үлгерімі бағаланады




3

бағалау (тапсырмаларды) әдістері, құралдары барлық білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) сабақтың (іс-шараның) мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуге ықпал етеді (білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) білім беру қажеттіліктеріне сәйкес бейімделген бағалау әдістерін пайдалана отырып)




3

уақытылы кері байланыс беріледі, дағдыларды дамыту бойынша ұсыныстар беріледі (қажет болған жағдайда бағалау құралдарын қолдана отырып)



2


сабақтың (оқудың, іс - шаралардың) барлық кезеңдерінде өзін-өзі және (немесе) өзара бағалау (МЖМБС орындауды талап етпейтін білім алушылар үшін педагогпен бірлескен бағалау процесі) үшін мүмкіндіктер береді

Ескерту: тәлімгер, педагог-ұйымдастырушы, тәрбиеші - іс-шараның, ұйымдастырылған қызметтің мақсаттарына сәйкес




3

рефлексия сабақтың (оқудың, іс-шараның) мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне сәйкес келеді, дағдыларды дамыту жоспарланады




3

4

Рефлексия

4.1

Сабақ (оқу, іс-шара) бойынша рефлексия

білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) мақсаттарға (күтілетін нәтижелерге) қол жеткізуі негізінде сабақты (іс-шараны) бағалау жүргізіледі



2


4.2

практиканы дамыту бойынша және сабақтың (оқудың, іс-шараның) сапасын бағалау негізінде бағыттар мен нақты іс-әрекеттер айқындалады



2



барлығы



30

57


қорытынды (max 102)

87

Ұсыныс:Сабақ жоспар бойынша өтті, сабақ мақсатқа жетті. Сабақта топтық және жекелеме жұмыс жасалды. Мұғалім сабақта жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді қолдана білді. Оқушылар тапсырмаларды дискрипторларды қолданып АКТда жақсы орындап, өз жұмыстарын бағалай білді. Алынған тапсырмалар функционалды сауаттылықтылыққа негізделген. Мұғалім сабақты шығармашылықпен, тәрбиелік құндылықтарды балаларға сіңіре отырып өткізді. Сыныпта отырған барлық оқушылар белсенділік танытты.


Қолы_______________________

«Таныстым»

Қолы_______________________



Педагогтің сабағын бақылау парағы


Педагогтің Т.А.Ә.

(бар болса)


Бақылаушының Т.А.Ә. (бар болса)


Лауазымы, біліктілік санаты


Лауазымы


Пән

(ұйымдастырылған қызмет)




Білім беру ұйымы


Бақылау күні


Сынып

(топ, жеке оқыту)




Оқыту мақсаттары үлгілік оқу бағдарламасына/ бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына/ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған бастауыш, негізгі, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу бағдарламасына/ балалар музыка мектептерінің, балалар көркемөнер мектептерінің және балалар өнер мектептерінің үлгілік оқу бағдарламасына, балаларға арналған қосымша білім берудің білім беру бағдарламасына/техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары үшін жалпы білім беретін пәндер циклінің немесе модулінің үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес

Ескертпе: тәлімгер, педагог – ұйымдастырушы – білім беру ұйымын дамыту бағдарламасына сәйкес

Сабақтың (оқудың, іс-шараның, ұйымдастырылған қызметтің) тақырыбы, мақсаттары

Адам қан топтарының тұқымқуалау заңдылықтары. Резус-фактор.

9.2.4.8 адамның қан тобының тұқымқуалауын және қан топтарын анықтау механизмін түсіндіру. Адам қан топтарының тұқымқуалау заңдылықтарын түсіндіруРезус фактор мен қан топтарының ерекшеліктерін ажырату.Адамның қан тобының және қан топтарын анықтау механизмін сипаттау

Бағалау критерийлері

деңгейі

1.

Жоспарлау

0

1

2

3

1.1

Сабақтың (оқудың, іс-шараның) мақсаттары

оқу мақсаттарына (күтілетін нәтижелерге) сәйкес келеді



2


барлық білім алушыларға (тәрбиеленушілерге) нақты және қол жетімді





1.2

Оқыту (тәрбиелеу) әдістері мен ресурстары

мақсат пен күтілетін нәтижелерге сәйкес келеді



2


жас (жеке) ерекшеліктеріне сәйкес келеді



2


білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді



2


әдістер мен ресурстарды:

- тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере отырып (педагог-зерттеуші)

- авторлық бағдарлама негізінде (педагог-шебер) қолдану жоспарланады




3

1.3

Бағалау (тапсырмалар) әдістері, құралдары

мақсат пен күтілетін нәтижелерге сәйкес келеді




3

жас (жеке) ерекшеліктеріне сәйкес келеді



2


сабақтың (оқудың, іс-шараның) барлық кезеңдерінде оқушыларды өзін - өзі және (немесе) өзара бағалау (МЖМБС орындауды талап етпейтін білім алушылар үшін педагогпен бірлескен бағалау) процесіне тарту жоспарланады




3

бағалау (тапсырмалар) әдістерін, құралдарын қолдану:

- тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере отырып (педагог-зерттеуші)

- авторлық бағдарлама негізінде (педагог-шебер) жоспарланады



2


2.

Оқыту (ұйымдастыру, өткізу)

2.1

Функционалдық сауаттылықты дамытуды ескере отырып, сабақтың (оқудың, іс-шараның) материалын ұсыну

терминдер мен ұғымдардың дәйекті және өзара байланысты игерілуі көрінеді




3

әр түрлі дереккөздерден ақпаратты іздеу, алу және түсінік беру дағдыларын дамытуға бағытталған тапсырмалар қолданылады



2


білім алушылар (тәрбиеленушілер) материалды практикалық тұрғыда қолдану тәсілдерін анықтауға тартылады




3

2.2

Цифрлық білім беру ресурстарды және қосымша дереккөздерді қолдану

жеке қажеттіліктерді ескере отырып, (педагог) әзірлеген цифрлық білім беру ресурстары (бар болса) пайдаланылады




3

білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) қабілеттерін дамытуды ескере отырып, зерттелетін тақырып бойынша дереккөздерге сілтемелер мен түсініктемелер (қосымша дереккөздерге сілтемелерді қоса алғанда) беріледі




3

2.3

Оқыту (тәрбиелеу) әдістерін, тапсырмаларды, ресурстарды, саралау тәсілдерін қолдану

оқыту әдістері білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) өзара әрекеттесуіне ықпал етеді (немесе «педагог-білім алушы (тәрбиеленуші)»)



2


білім беру қажеттіліктері мен жеке ерекшеліктері ескеріледі




3

тапсырмалар мен ресурстарды саралау білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді (оның ішінде оқу нәтижелері төмен білім алушыларға (тәрбиеленушілерге) қосымша нұсқаулар беріледі)




3

сабақтың (іс-шараның) барлық кезеңдерінде оқушылардың тақырыпқа танымдық қызығушылығын жандандыру тәсілдерін (қызмет түрлерін өзгерту, эмоционалдық, көзбен байланыс, аты-жөні бойынша сөйлеу және т. б.) қолданады.




3

2.4

Сабақтың (оқудың, іс-шаралардың) құрылымы, уақытты ұтымды пайдалану

сабақтың (оқудың, ұйымдастырылған қызметтің, іс-шараның) құрылымы сақталады, бұл ретте педагог білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) қажеттіліктеріне сәйкес өзгерістер керек екенін ескереді




3

уақыт ұтымды үлестіріледі (тайм-менеджмент сақталады)



2


педагог пен білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) сөйлеу балансы (қарым-қатынастың басқа түрлері) сақталады




3

2.5

Білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) өзара әрекеттесуін ұйымдастыру

білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, өзара әрекеттесудің әр түрлі формаларын қолдануда (топтық жұмыс кезінде рөлдер бөлінеді) тепе-теңдік (ұтымдылық) сақталады




3

білім алушылар (тәрбиеленушілер) талқылауға белсенді қатысады




3

2.6

Жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарды дамыту



3


ресурстар, тапсырмалар құндылықтардың дамуына ықпал етеді




3

білім алушылар (тәрбиеленушілер) құндылықтарға адалдығын көрсетеді



2


3

Бағалау (мониторинг)

3.1

Бағалау (тапсырмаларды) әдістерін, құралдарын қолдану

білім алушылар (тәрбиеленушілер) мақсаттар қоюға және күтілетін нәтижелерді анықтауға тартылады



2


сабақтың (оқудың, іс-шаралардың) барлық кезеңдерінде білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) үлгерімі бағаланады



2


бағалау (тапсырмаларды) әдістері, құралдары барлық білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) сабақтың (іс-шараның) мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуге ықпал етеді (білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) білім беру қажеттіліктеріне сәйкес бейімделген бағалау әдістерін пайдалана отырып)



2


уақытылы кері байланыс беріледі, дағдыларды дамыту бойынша ұсыныстар беріледі (қажет болған жағдайда бағалау құралдарын қолдана отырып)




3

сабақтың (оқудың, іс - шаралардың) барлық кезеңдерінде өзін-өзі және (немесе) өзара бағалау (МЖМБС орындауды талап етпейтін білім алушылар үшін педагогпен бірлескен бағалау процесі) үшін мүмкіндіктер береді

Ескерту: тәлімгер, педагог-ұйымдастырушы, тәрбиеші - іс-шараның, ұйымдастырылған қызметтің мақсаттарына сәйкес



2


рефлексия сабақтың (оқудың, іс-шараның) мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне сәйкес келеді, дағдыларды дамыту жоспарланады




2

4

Рефлексия

4.1

Сабақ (оқу, іс-шара) бойынша рефлексия

білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) мақсаттарға (күтілетін нәтижелерге) қол жеткізуі негізінде сабақты (іс-шараны) бағалау жүргізіледі



2


4.2

практиканы дамыту бойынша және сабақтың (оқудың, іс-шараның) сапасын бағалау негізінде бағыттар мен нақты іс-әрекеттер айқындалады



2



барлығы



38

50


қорытынды (max 102)

88

Сабақ жоспар бойынша өтті, балалар белсендік таныта отырып, қойылған мақсатқа жетті. Сабақтың барлық құрлымдары жоспар бойынша өтті. Сабақта балалармен топтық және жекелеме жұмыс жасалды. Оқушылар практикалық тапсырмаларын дискрипторларды қолданып орындады, оқушылардың білімі бағалауды мұғалім шеберлік таныта білді. Сабақта жаңа әдіс тәсілдер қолданылды. Сабақ шығармашылық пен, тәрбиелік құндылықтарды балаларға сіңіре отырып өтті. Ұсыныс ретінде оқушыларды пән бойынша ғылыми тілде сөйлеуге бағыттау.


Қолы_______________________


«Танысты»

Қолы_______________________



Педагогтің сабағын бақылау парағы


Педагогтің Т.А.Ә.

(бар болса)


Бақылаушының Т.А.Ә. (бар болса)


Лауазымы, біліктілік санаты


Лауазымы


Пән

(ұйымдастырылған қызмет)




Білім беру ұйымы


Бақылау күні


Сынып

(топ, жеке оқыту)




Оқыту мақсаттары үлгілік оқу бағдарламасына/ бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына/ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған бастауыш, негізгі, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу бағдарламасына/ балалар музыка мектептерінің, балалар көркемөнер мектептерінің және балалар өнер мектептерінің үлгілік оқу бағдарламасына, балаларға арналған қосымша білім берудің білім беру бағдарламасына/техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары үшін жалпы білім беретін пәндер циклінің немесе модулінің үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес

Ескертпе: тәлімгер, педагог – ұйымдастырушы – білім беру ұйымын дамыту бағдарламасына сәйкес

Сабақтың (оқудың, іс-шараның, ұйымдастырылған қызметтің) тақырыбы, мақсаттары

Мендель ашқан белгілердің тұқымқуалау заңдылықтары. Тұқымқуалаушылықты зерттеудің гибридологиялық әдісі.

9.2.4.1 - генетиканың дамуы мен қалыптасуындағы Мендель зерттеулерінің рөлін бағалау.


Бағалау критерийлері

деңгейі

1.

Жоспарлау

0

1

2

3

1.1

Сабақтың (оқудың, іс-шараның) мақсаттары

оқу мақсаттарына (күтілетін нәтижелерге) сәйкес келеді



2


барлық білім алушыларға (тәрбиеленушілерге) нақты және қол жетімді





1.2

Оқыту (тәрбиелеу) әдістері мен ресурстары

мақсат пен күтілетін нәтижелерге сәйкес келеді



2


жас (жеке) ерекшеліктеріне сәйкес келеді




3

білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді



2


әдістер мен ресурстарды:

- тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере отырып (педагог-зерттеуші)

- авторлық бағдарлама негізінде (педагог-шебер) қолдану жоспарланады




3

1.3

Бағалау (тапсырмалар) әдістері, құралдары

мақсат пен күтілетін нәтижелерге сәйкес келеді



2


жас (жеке) ерекшеліктеріне сәйкес келеді



2


сабақтың (оқудың, іс-шараның) барлық кезеңдерінде оқушыларды өзін - өзі және (немесе) өзара бағалау (МЖМБС орындауды талап етпейтін білім алушылар үшін педагогпен бірлескен бағалау) процесіне тарту жоспарланады




3

бағалау (тапсырмалар) әдістерін, құралдарын қолдану:

- тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере отырып (педагог-зерттеуші)

- авторлық бағдарлама негізінде (педагог-шебер) жоспарланады




3

2.

Оқыту (ұйымдастыру, өткізу)

2.1

Функционалдық сауаттылықты дамытуды ескере отырып, сабақтың (оқудың, іс-шараның) материалын ұсыну

терминдер мен ұғымдардың дәйекті және өзара байланысты игерілуі көрінеді



2


әр түрлі дереккөздерден ақпаратты іздеу, алу және түсінік беру дағдыларын дамытуға бағытталған тапсырмалар қолданылады



2


білім алушылар (тәрбиеленушілер) материалды практикалық тұрғыда қолдану тәсілдерін анықтауға тартылады




3

2.2

Цифрлық білім беру ресурстарды және қосымша дереккөздерді қолдану

жеке қажеттіліктерді ескере отырып, (педагог) әзірлеген цифрлық білім беру ресурстары (бар болса) пайдаланылады



2


білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) қабілеттерін дамытуды ескере отырып, зерттелетін тақырып бойынша дереккөздерге сілтемелер мен түсініктемелер (қосымша дереккөздерге сілтемелерді қоса алғанда) беріледі




3

2.3

Оқыту (тәрбиелеу) әдістерін, тапсырмаларды, ресурстарды, саралау тәсілдерін қолдану

оқыту әдістері білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) өзара әрекеттесуіне ықпал етеді (немесе «педагог-білім алушы (тәрбиеленуші)»)



2


білім беру қажеттіліктері мен жеке ерекшеліктері ескеріледі




3

тапсырмалар мен ресурстарды саралау білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді (оның ішінде оқу нәтижелері төмен білім алушыларға (тәрбиеленушілерге) қосымша нұсқаулар беріледі)



2


сабақтың (іс-шараның) барлық кезеңдерінде оқушылардың тақырыпқа танымдық қызығушылығын жандандыру тәсілдерін (қызмет түрлерін өзгерту, эмоционалдық, көзбен байланыс, аты-жөні бойынша сөйлеу және т. б.) қолданады.




3

2.4

Сабақтың (оқудың, іс-шаралардың) құрылымы, уақытты ұтымды пайдалану

сабақтың (оқудың, ұйымдастырылған қызметтің, іс-шараның) құрылымы сақталады, бұл ретте педагог білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) қажеттіліктеріне сәйкес өзгерістер керек екенін ескереді



2


уақыт ұтымды үлестіріледі (тайм-менеджмент сақталады)



2


педагог пен білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) сөйлеу балансы (қарым-қатынастың басқа түрлері) сақталады




3

2.5

Білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) өзара әрекеттесуін ұйымдастыру

білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, өзара әрекеттесудің әр түрлі формаларын қолдануда (топтық жұмыс кезінде рөлдер бөлінеді) тепе-теңдік (ұтымдылық) сақталады



2


білім алушылар (тәрбиеленушілер) талқылауға белсенді қатысады



2


2.6

Жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарды дамыту




3

ресурстар, тапсырмалар құндылықтардың дамуына ықпал етеді




3

білім алушылар (тәрбиеленушілер) құндылықтарға адалдығын көрсетеді



2


3

Бағалау (мониторинг)

3.1

Бағалау (тапсырмаларды) әдістерін, құралдарын қолдану

білім алушылар (тәрбиеленушілер) мақсаттар қоюға және күтілетін нәтижелерді анықтауға тартылады



2


сабақтың (оқудың, іс-шаралардың) барлық кезеңдерінде білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) үлгерімі бағаланады




3

бағалау (тапсырмаларды) әдістері, құралдары барлық білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) сабақтың (іс-шараның) мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуге ықпал етеді (білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) білім беру қажеттіліктеріне сәйкес бейімделген бағалау әдістерін пайдалана отырып)



2


уақытылы кері байланыс беріледі, дағдыларды дамыту бойынша ұсыныстар беріледі (қажет болған жағдайда бағалау құралдарын қолдана отырып)



2


сабақтың (оқудың, іс - шаралардың) барлық кезеңдерінде өзін-өзі және (немесе) өзара бағалау (МЖМБС орындауды талап етпейтін білім алушылар үшін педагогпен бірлескен бағалау процесі) үшін мүмкіндіктер береді

Ескерту: тәлімгер, педагог-ұйымдастырушы, тәрбиеші - іс-шараның, ұйымдастырылған қызметтің мақсаттарына сәйкес




3

рефлексия сабақтың (оқудың, іс-шараның) мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне сәйкес келеді, дағдыларды дамыту жоспарланады




3

4

Рефлексия

4.1

Сабақ (оқу, іс-шара) бойынша рефлексия

білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) мақсаттарға (күтілетін нәтижелерге) қол жеткізуі негізінде сабақты (іс-шараны) бағалау жүргізіледі




3

4.2

практиканы дамыту бойынша және сабақтың (оқудың, іс-шараның) сапасын бағалау негізінде бағыттар мен нақты іс-әрекеттер айқындалады




3


барлығы



36

48


қорытынды (max 102)

84

Сабақ жоспар бойынша өтті, балалар белсендік таныта отырып, қойылған мақсатқа жетті. Сабақта топтық және жекелеме жұмыс жасалды. Оқушылар практикалық тапсырмаларды дискрипторларды қолданып компьютерде жақсы орындап, өз жұмыстарын бағалай білді. Сабақ шығармашылық тапсырмалармен, тәрбиелік құндылықтарды балаларға сіңіре отырып өтті. Ұсыныс ретінде сабақтың кезеңдерінде уақытты сәйкестендіру.


Қолы_______________________

«Таныстым»

Қолы_______________________



Педагогтің сабағын бақылау парағы


Педагогтің Т.А.Ә.

(бар болса)


Бақылаушының Т.А.Ә. (бар болса)


Лауазымы, біліктілік санаты


Лауазымы


Пән

(ұйымдастырылған қызмет)




Білім беру ұйымы


Бақылау күні


Сынып

(топ, жеке оқыту)




Оқыту мақсаттары үлгілік оқу бағдарламасына/ бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына/ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған бастауыш, негізгі, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу бағдарламасына/ балалар музыка мектептерінің, балалар көркемөнер мектептерінің және балалар өнер мектептерінің үлгілік оқу бағдарламасына, балаларға арналған қосымша білім берудің білім беру бағдарламасына/техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары үшін жалпы білім беретін пәндер циклінің немесе модулінің үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес

Ескертпе: тәлімгер, педагог – ұйымдастырушы – білім беру ұйымын дамыту бағдарламасына сәйкес

Сабақтың

(оқудың,

іс-шараның, ұйымдастырылған қызметтің) тақырыбы, мақсаттары

Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері.

7.1.7.4 – орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметтерін салыстыру

Бағалау критерийлері

деңгейі

1.

Жоспарлау

0

1

2

3

1.1

Сабақтың (оқудың, іс-шараның) мақсаттары

оқу мақсаттарына (күтілетін нәтижелерге) сәйкес келеді



2


барлық білім алушыларға (тәрбиеленушілерге) нақты және қол жетімді



2


1.2

Оқыту (тәрбиелеу) әдістері мен ресурстары

мақсат пен күтілетін нәтижелерге сәйкес келеді



2


жас (жеке) ерекшеліктеріне сәйкес келеді




3

білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді



2


әдістер мен ресурстарды:

- тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере отырып (педагог-зерттеуші)

- авторлық бағдарлама негізінде (педагог-шебер) қолдану жоспарланады



2


1.3

Бағалау (тапсырмалар) әдістері, құралдары

мақсат пен күтілетін нәтижелерге сәйкес келеді



2


жас (жеке) ерекшеліктеріне сәйкес келеді



2


сабақтың (оқудың, іс-шараның) барлық кезеңдерінде оқушыларды өзін - өзі және (немесе) өзара бағалау (МЖМБС орындауды талап етпейтін білім алушылар үшін педагогпен бірлескен бағалау) процесіне тарту жоспарланады




3

бағалау (тапсырмалар) әдістерін, құралдарын қолдану:

- тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере отырып (педагог-зерттеуші)

- авторлық бағдарлама негізінде (педагог-шебер) жоспарланады



2


2.

Оқыту (ұйымдастыру, өткізу)

2.1

Функционалдық сауаттылықты дамытуды ескере отырып, сабақтың (оқудың, іс-шараның) материалын ұсыну

терминдер мен ұғымдардың дәйекті және өзара байланысты игерілуі көрінеді




3

әр түрлі дереккөздерден ақпаратты іздеу, алу және түсінік беру дағдыларын дамытуға бағытталған тапсырмалар қолданылады



2


білім алушылар (тәрбиеленушілер) материалды практикалық тұрғыда қолдану тәсілдерін анықтауға тартылады




3

2.2

Цифрлық білім беру ресурстарды және қосымша дереккөздерді қолдану

жеке қажеттіліктерді ескере отырып, (педагог) әзірлеген цифрлық білім беру ресурстары (бар болса) пайдаланылады




3

білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) қабілеттерін дамытуды ескере отырып, зерттелетін тақырып бойынша дереккөздерге сілтемелер мен түсініктемелер (қосымша дереккөздерге сілтемелерді қоса алғанда) беріледі




3

2.3

Оқыту (тәрбиелеу) әдістерін, тапсырмаларды, ресурстарды, саралау тәсілдерін қолдану

оқыту әдістері білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) өзара әрекеттесуіне ықпал етеді (немесе «педагог-білім алушы (тәрбиеленуші)»)



2


білім беру қажеттіліктері мен жеке ерекшеліктері ескеріледі



2


тапсырмалар мен ресурстарды саралау білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді (оның ішінде оқу нәтижелері төмен білім алушыларға (тәрбиеленушілерге) қосымша нұсқаулар беріледі)




3

сабақтың (іс-шараның) барлық кезеңдерінде оқушылардың тақырыпқа танымдық қызығушылығын жандандыру тәсілдерін (қызмет түрлерін өзгерту, эмоционалдық, көзбен байланыс, аты-жөні бойынша сөйлеу және т. б.) қолданады.



2


2.4

Сабақтың (оқудың, іс-шаралардың) құрылымы, уақытты ұтымды пайдалану

сабақтың (оқудың, ұйымдастырылған қызметтің, іс-шараның) құрылымы сақталады, бұл ретте педагог білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) қажеттіліктеріне сәйкес өзгерістер керек екенін ескереді



2


уақыт ұтымды үлестіріледі (тайм-менеджмент сақталады)




3

педагог пен білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) сөйлеу балансы (қарым-қатынастың басқа түрлері) сақталады



2


2.5

Білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) өзара әрекеттесуін ұйымдастыру

білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, өзара әрекеттесудің әр түрлі формаларын қолдануда (топтық жұмыс кезінде рөлдер бөлінеді) тепе-теңдік (ұтымдылық) сақталады




3

білім алушылар (тәрбиеленушілер) талқылауға белсенді қатысады



2


2.6

Жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарды дамыту




3

ресурстар, тапсырмалар құндылықтардың дамуына ықпал етеді




3

білім алушылар (тәрбиеленушілер) құндылықтарға адалдығын көрсетеді



2


3

Бағалау (мониторинг)

3.1

Бағалау (тапсырмаларды) әдістерін, құралдарын қолдану

білім алушылар (тәрбиеленушілер) мақсаттар қоюға және күтілетін нәтижелерді анықтауға тартылады



2


сабақтың (оқудың, іс-шаралардың) барлық кезеңдерінде білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) үлгерімі бағаланады




3

бағалау (тапсырмаларды) әдістері, құралдары барлық білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) сабақтың (іс-шараның) мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуге ықпал етеді (білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) білім беру қажеттіліктеріне сәйкес бейімделген бағалау әдістерін пайдалана отырып)




3

уақытылы кері байланыс беріледі, дағдыларды дамыту бойынша ұсыныстар беріледі (қажет болған жағдайда бағалау құралдарын қолдана отырып)




3

сабақтың (оқудың, іс - шаралардың) барлық кезеңдерінде өзін-өзі және (немесе) өзара бағалау (МЖМБС орындауды талап етпейтін білім алушылар үшін педагогпен бірлескен бағалау процесі) үшін мүмкіндіктер береді

Ескерту: тәлімгер, педагог-ұйымдастырушы, тәрбиеші - іс-шараның, ұйымдастырылған қызметтің мақсаттарына сәйкес




3

рефлексия сабақтың (оқудың, іс-шараның) мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне сәйкес келеді, дағдыларды дамыту жоспарланады



2


4

Рефлексия

4.1

Сабақ (оқу, іс-шара) бойынша рефлексия

білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) мақсаттарға (күтілетін нәтижелерге) қол жеткізуі негізінде сабақты (іс-шараны) бағалау жүргізіледі



2


4.2

практиканы дамыту бойынша және сабақтың (оқудың, іс-шараның) сапасын бағалау негізінде бағыттар мен нақты іс-әрекеттер айқындалады



2



барлығы



42

47


қорытынды (max 102)

89

Ұсыныстар:Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаты жоспарға сай. Тапсырмалар оқушылардың жас ерекшелігін ескере отырып алынған. «Банкомат» тәсілі арқылы сабақ өте қызықты басталды. «Киноматафера» әдісі арқылы Бейне роликті көріп отырып, жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайдыЖеке жұмыс жасай отырып, жетекші сұрақтарға жауап беріп, оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға тиімді болды. Wortwall плотформасында тапсырмаларды оқушылар орындады. «Зерттеуші» әдісі арқылы жаңа сабақты беітіп қортындылау. Оқушылар сұрақтарға жауап береді.


Қолы_______________________


«Таныстым»

Қолы_______________________















Педагогтің сабағын бақылау парағы


Педагогтің Т.А.Ә.

(бар болса)


Бақылаушының Т.А.Ә. (бар болса)


Лауазымы, біліктілік санаты


Лауазымы


Пән

(ұйымдастырылған қызмет)




Білім беру ұйымы


Бақылау күні


Сынып

(топ, жеке оқыту)




Оқыту мақсаттары үлгілік оқу бағдарламасына/ бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына/ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған бастауыш, негізгі, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу бағдарламасына/ балалар музыка мектептерінің, балалар көркемөнер мектептерінің және балалар өнер мектептерінің үлгілік оқу бағдарламасына, балаларға арналған қосымша білім берудің білім беру бағдарламасына/техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары үшін жалпы білім беретін пәндер циклінің немесе модулінің үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес

Ескертпе: тәлімгер, педагог – ұйымдастырушы – білім беру ұйымын дамыту бағдарламасына сәйкес

Сабақтың (оқудың, іс-шараның, ұйымдастырылған қызметтің) тақырыбы, мақсаттары

Адамда белгілердің тұқым қуалауында гендер мен ДНҚ рөлі. Жүре пайда болған және тұқымқуалайтын белгілер.

7.2.4.1 - адам ағзасындағы тұқымқуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді зерттеу

Бағалау критерийлері

деңгейі

1.

Жоспарлау

0

1

2

3

1.1

Сабақтың (оқудың, іс-шараның) мақсаттары

оқу мақсаттарына (күтілетін нәтижелерге) сәйкес келеді



2


барлық білім алушыларға (тәрбиеленушілерге) нақты және қол жетімді





1.2

Оқыту (тәрбиелеу) әдістері мен ресурстары

мақсат пен күтілетін нәтижелерге сәйкес келеді



2


жас (жеке) ерекшеліктеріне сәйкес келеді



2


білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді




3

әдістер мен ресурстарды:

- тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере отырып (педагог-зерттеуші)

- авторлық бағдарлама негізінде (педагог-шебер) қолдану жоспарланады




3

1.3

Бағалау (тапсырмалар) әдістері, құралдары

мақсат пен күтілетін нәтижелерге сәйкес келеді




3

жас (жеке) ерекшеліктеріне сәйкес келеді




3

сабақтың (оқудың, іс-шараның) барлық кезеңдерінде оқушыларды өзін - өзі және (немесе) өзара бағалау (МЖМБС орындауды талап етпейтін білім алушылар үшін педагогпен бірлескен бағалау) процесіне тарту жоспарланады




3

бағалау (тапсырмалар) әдістерін, құралдарын қолдану:

- тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере отырып (педагог-зерттеуші)

- авторлық бағдарлама негізінде (педагог-шебер) жоспарланады



2


2.

Оқыту (ұйымдастыру, өткізу)

2.1

Функционалдық сауаттылықты дамытуды ескере отырып, сабақтың (оқудың, іс-шараның) материалын ұсыну

терминдер мен ұғымдардың дәйекті және өзара байланысты игерілуі көрінеді




3

әр түрлі дереккөздерден ақпаратты іздеу, алу және түсінік беру дағдыларын дамытуға бағытталған тапсырмалар қолданылады



2


білім алушылар (тәрбиеленушілер) материалды практикалық тұрғыда қолдану тәсілдерін анықтауға тартылады




3

2.2

Цифрлық білім беру ресурстарды және қосымша дереккөздерді қолдану

жеке қажеттіліктерді ескере отырып, (педагог) әзірлеген цифрлық білім беру ресурстары (бар болса) пайдаланылады



2


білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) қабілеттерін дамытуды ескере отырып, зерттелетін тақырып бойынша дереккөздерге сілтемелер мен түсініктемелер (қосымша дереккөздерге сілтемелерді қоса алғанда) беріледі




3

2.3

Оқыту (тәрбиелеу) әдістерін, тапсырмаларды, ресурстарды, саралау тәсілдерін қолдану

оқыту әдістері білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) өзара әрекеттесуіне ықпал етеді (немесе «педагог-білім алушы (тәрбиеленуші)»)



2


білім беру қажеттіліктері мен жеке ерекшеліктері ескеріледі



2


тапсырмалар мен ресурстарды саралау білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді (оның ішінде оқу нәтижелері төмен білім алушыларға (тәрбиеленушілерге) қосымша нұсқаулар беріледі)



2


сабақтың (іс-шараның) барлық кезеңдерінде оқушылардың тақырыпқа танымдық қызығушылығын жандандыру тәсілдерін (қызмет түрлерін өзгерту, эмоционалдық, көзбен байланыс, аты-жөні бойынша сөйлеу және т. б.) қолданады.



2


2.4

Сабақтың (оқудың, іс-шаралардың) құрылымы, уақытты ұтымды пайдалану

сабақтың (оқудың, ұйымдастырылған қызметтің, іс-шараның) құрылымы сақталады, бұл ретте педагог білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) қажеттіліктеріне сәйкес өзгерістер керек екенін ескереді




3

уақыт ұтымды үлестіріледі (тайм-менеджмент сақталады)



2


педагог пен білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) сөйлеу балансы (қарым-қатынастың басқа түрлері) сақталады




3

2.5

Білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) өзара әрекеттесуін ұйымдастыру

білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, өзара әрекеттесудің әр түрлі формаларын қолдануда (топтық жұмыс кезінде рөлдер бөлінеді) тепе-теңдік (ұтымдылық) сақталады




3

білім алушылар (тәрбиеленушілер) талқылауға белсенді қатысады




3

2.6

Жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарды дамыту



2


ресурстар, тапсырмалар құндылықтардың дамуына ықпал етеді



2


білім алушылар (тәрбиеленушілер) құндылықтарға адалдығын көрсетеді




3

3

Бағалау (мониторинг)

3.1

Бағалау (тапсырмаларды) әдістерін, құралдарын қолдану

білім алушылар (тәрбиеленушілер) мақсаттар қоюға және күтілетін нәтижелерді анықтауға тартылады



2


сабақтың (оқудың, іс-шаралардың) барлық кезеңдерінде білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) үлгерімі бағаланады



2


бағалау (тапсырмаларды) әдістері, құралдары барлық білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) сабақтың (іс-шараның) мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуге ықпал етеді (білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) білім беру қажеттіліктеріне сәйкес бейімделген бағалау әдістерін пайдалана отырып)




3

уақытылы кері байланыс беріледі, дағдыларды дамыту бойынша ұсыныстар беріледі (қажет болған жағдайда бағалау құралдарын қолдана отырып)



2


сабақтың (оқудың, іс - шаралардың) барлық кезеңдерінде өзін-өзі және (немесе) өзара бағалау (МЖМБС орындауды талап етпейтін білім алушылар үшін педагогпен бірлескен бағалау процесі) үшін мүмкіндіктер береді

Ескерту: тәлімгер, педагог-ұйымдастырушы, тәрбиеші - іс-шараның, ұйымдастырылған қызметтің мақсаттарына сәйкес



2


рефлексия сабақтың (оқудың, іс-шараның) мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне сәйкес келеді, дағдыларды дамыту жоспарланады



2


4

Рефлексия

4.1

Сабақ (оқу, іс-шара) бойынша рефлексия

білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) мақсаттарға (күтілетін нәтижелерге) қол жеткізуі негізінде сабақты (іс-шараны) бағалау жүргізіледі



2


4.2

практиканы дамыту бойынша және сабақтың (оқудың, іс-шараның) сапасын бағалау негізінде бағыттар мен нақты іс-әрекеттер айқындалады



2



барлығы



40

45


қорытынды (max 102)

85

Сабақ жоспар бойынша өтті, балалар белсендік таныта отырып, қойылған мақсатқа жетті. Сабақтың барлық құрлымдары жоспар бойынша өтті. Сабақта балалармен топтық және жекелеме жұмыс жасалды. Оқушылар практикалық тапсырмаларын дискрипторларды қолданып орындады, оқушылардың білімі бағалауды мұғалім шеберлік таныта білді. Сабақта жаңа әдіс тәсілдер қолданылды. Сабақ шығармашылық пен, тәрбиелік құндылықтарды балаларға сіңіре отырып өтті. Оқушылардың жас ерекшелігін ескере отырып, сабақ мақсатына сай тапсырмалар құрылған. Сабақ құрылымы дұрыс ұйымдастырылған, уақытты ұтымды пайдалана білді. Сабақта жеке жұмыс, топпен жұмыс, жұптық жұмыстар жүргізілді. «Топтық зерттеу ойындары арқылы оқушылардың алған білімдерін тиянақтап отырды. WORTWALL тапсырмасын орындады.


Қолы_______________________


«Танысты»

Қолы_______________________



Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!