Биология пәнінен ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Биология пәнінен ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар: Көбею,тұқымқуалаушылық,өзгергіштік, эволюциялық даму.

Мектеп:

күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сабақтың тақырыбы

Өсімдіктердің жыныссыз және жынысты көбеюі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.1.1 Өсімдіктердің жыныссыз және жынысты көбеюін сипаттау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Көбеюдің анықтамасын түсінеді. Көбеюдің түрлерін біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: Жыныссыз және жынысты көбеюдің айрымашылығын ажыратады

Кейбір оқушылар:Жынысты көбеюдің түрлерін ажырата отырып,оның жүру сызбасын құрастыра алады.

Бағалау критерийі

-Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюін сипаттайды

-Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюін ажыратады.


Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Қазақша

Орысша

Ағылшынша

Гүл

Цветок

Flower

Споралы өсімдіктер

Споровые растения

Spore plants

Гүлсерік

Околоцветник

Perianth

Бірүйлі

Однодомные

Monoecious

Спорангий

Спорангий

Sporangium

Аналық

Пестик

Pistil

Аталық

Тычинки

Stamens

Екіүйлі

Двудомные

Dioecious

Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы

Түрі өзгерген ,қысқарған өркен.........

Тостағанша мен күлте жапырақшалар........... құрайды.

Гүлдің жеміс түзуге қатысатын негізгі бөлігі.........

Гүлдің көбеюге қатысатын мүшесі...........

Спора жинақталатын орын.......

Аталық пен аналық гүлдер бір өсімдікте болса..........

Аталық пен аналық гүлдер екі өсімдікте болса..........

Спора арқылы көбейетін өсімдіктер...........

Құндылықтарға баулу

Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім.

Қоғамдық келісім мен жалпы ұлттық бірлік,нәсілдік тиістіліктеріне және өзге де өзгешеліктеріне қарамастан тең құқықтығы

Пəнаралық байланыс

Эколгоия, география

Дағдылар

Білу, түсіну, қолдану

Алдыңғы білім

7.2.Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы


1-3 мин





1-5 мин

























1-10мин


















Сабақтың ортасы



1-4 мин







1-6 мин











Сабақтың соңы.




1-5 мин

1.Ұйымдастыру кезеңі.

      • «Жүректен жүрекке»тәсілімімен жағымды ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

      • Терминдер арқылы топқа біріктіру.(екі топқа бөлу) (гүл,аналық, аталық,спора, спорангий,споралы өсімдіктер,бірүйлі,екіүйлі)

2. «Ой қозғау» әдіс

Суреттер топтамасы. Суреттерде қандай ортақ құбылыс бар? Бұл құбылыс туралы не білесің?

.


1-тапсырма

Мәтінмен жұмыс. «Ойлан-жұптас-бөліс» тәсілі арқылы.

Тақырыпы әр топқа бөліп беру.

І-топқа:Жыныссыз көбею түрлері.Споралы өсімдіктердің көбеюі. Вегетативті көбею.

ІІ-топқа:Жынысты көбею. Жабық тұқымды өсімдіктердің көбеюі.

І-топқа .

Дескрипторлар:

1.Жыныссыз көбеюдің анықтамасын біледі.

2.Жыныссыз көбею түрлерін біледі

3.Төменгі сатыдағы өсімдіктердің көбеюін біледі.

4.Қоршаған орта көбеюге әсерін біледі.

ІІ-топқа.

Дескрипторлар:

1.Жынысты көбею ерекшелігін біледі.

2.Көбею мүшелерінің құрылысын біледі.

Мәтін бойынша постер құрастыру. Постерде өз тобының терминдерін қолдану керек.Постерлерін қорғау

Кері байланыс: Смайликтер арқылы



2-тапсырма. «Конверт» әдісі

Бір топқа тапсырма

І-топ.Терминдер

ІІ-топ Анықтамалар Әр жауапқа бір мысал.

Кері байланыс: «Бағдаршам»



3-тапсырма. Сызба құру. Жеке жұмыс

Жыныссыз көбею Жынысты көбею


С пора Вегетативті мүше Генеративті мүше


С поралы өсімдіктер Тамыр,сабақ, жапырақ гүл


М үктер,плауындар жабық тұқымды Қосжын Даражын.

Споралы өсімд. Бірүйлі екіүйлі


Кері байланыс: «Джиксо» әдісі


Оқу дағдысын жинақтау.

Венн диаграммасы

Жыныссыз Жынысты













«Алма ағашы» рефлексиясы


Жасыл түсті алма-«Сабақ өте қызықты,бәрі түсінікті болды,көңіл-күйім көтеріңкі»


Қызыл түсті алма- «Бүгін сабақты меңгере алмадым,көңіл-күйім жоқ»










Үлестірмелі карточка


























Оқулық












А3 плакат,маркер




Смайликтер






Конверттер








Үлестірмелі сызба



Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Пән аралық байланыс

Барлық оқушылар:Көбею анықтамасын біледі.Көбею түрлерін біледі.

Оқушылардың көпшілігі: : Жыныссыз және жынысты көбеюдің айрымашылығын біледі.

Кейбір оқушылар:Жынысты көбеюдің түрлерін ажырата отырып,оның жүру сызбасын құрастыра алады


Суреттерді және түрткі болатын сұрақтарға жауап бере алады.



Терминдерді ажырата отыра,оларды жіктей алады.



сызбанұсқа құрастыруда және в диаграммасын құрастыруда ешқандай қиындық туындамайды.


Оқушылар топтық жұмыс барысында бір-біріне қолдау көрсетеді және талқылайды.сыни ойлана отырып ойлау қабілеттерін дамытады. Мұғаліммен және бір-бірімен тиімді қарым қатынас жасауды дұрыс қолдана алады.

Сабақ бойынша

Рефлексия


Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?




Жалпы баға 4


Сабақтың жақсы өткен екі аспекті (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз?)

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпалетеалады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз?)

1:


2:

Сабақ барысында сынып туралы немес жекелеген оқушылардың жетістік / қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?











Бағалау критерийлері


Дескрипторлар


Фотосинтезге қажетті жағдайларды зерттейді)

ды

Фотосинтез үдерісіндегі негізгі рөл- жапырақтың құрылысы мен қызметінің байланысын анықтай алады

-Фотосинтездің анықтамасын біледі

-Фотосинтез үдерісін біледі

-Фотосинтезге қажетті жағдайларды зерттейді

-Жапырақтың ішкі құрылысын сипаттайды

-Жапырақтың құрылысы мен қызыметінің байланысын анықтайды

-Фотосинтез үдерісіндегі жарықтың маңыздылығын зерттейді


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.01.2019
4985
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі