Формасы:
|
Коучинг
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Биология сабағында сын
тұрғысынан ойлау технологиясының
тиімділігі
|
Мақсаты:
|
Сыни тұрғыдан ойлау
стратегияларын сабақтарда қолдану тиімділігін ашу. Сыни тұрғыдан
ойлаудың әдіс-тәсілдерімен таныстыру.
|
Оқу
нәтижелері:
|
Мектеп мұғалімдерін
оқушылардың сыни түрғысынан ойлауын дамытуды ынталандыру
барысындағы тиімділігін қарастыру.
|
Түйінді
идеялар:
|
Сыни тұрғыдан ойлау
стратегиялары
|
Пәнаралық
байланыс
|
Зоология ,
жаратылыстану, өсімдіктану
|
Әдіс-тәсілдер:
|
Әңгімелесу, ауызша
әңгімелесу, ойға шабуыл, суретті талдау, сұрақ-жауап, ассоциация,
мәтінмен жұмыс, презантация, қорытынды рефлексия, формативтік
бағалау.
|
Тренинг
барысы:
|
Жұмыс
түрлері
|
Бағалау
формасы:
|
1
тапсырма: Топтарға
бөлу.
Шарты: Мұғалімдер стикерлерге
жапсырылған аңдар,құстар және өсімдіктердің суреттерін алу арқылы 3
адамнан топтарға бөлінеді.
«Ақ
тілек»
Түрлі –түсті стикерлерге әртүрлі сөздер жазылады және
мұғалімдерге таратылып беріледі. Мысалы: қалам, кітап,
айна,қағаз,көгершін, аю, қоян, түлкі, аққу.Мұғалім өзінің оң
жағындағы мұғалімге қатыстырып, бір жол тілек
жазады.
|
|
|
|
|
Шапалақ
арқылы
|
2
тапсырма:
«Сынап
көр»
Шарты: Өздері алған
стикерлердегі суреттер бойынша өз ойларын жазу. Мысалы: өсімдік
түскен адам, сол туралы өзі арқылы сыни баға береді. Аю түскен адам
сол туралы өзіне сыни баға береді. Осылайша
қысқаша «сын
жазба» жазып
шығады.
Көмекші
тірек-сызба:
-
Түскен заттың
аты.
-
Оның саған түскен
себебі.
-
Ұқсастықтарың (мінезіңіз,
қайраттылығыңыз, сезімталдағыңыз)
-
Айырмашылықтарың (мекен ету
ортасы)
|
«Бағдаршам»
арқылы
|
3
тапсырма: «Миға
шабуыл»
Шарты: Экрандағы слайдты
көріп, сол бойынша ассосация жинау. (онда суретті слайд, ,
жануарлар төлдері, солардың өмірі) Жинаған ассоциацияны бойынша
ашық пікірталасқа түсу.
(өтетін тақырыпты айтып
кету)
|
«Смайликтер»
арқылы
|
4
тапсырма: Мәтінмен жұмыс.
«Джиксо»
Шарты: Берілген мәтінді
топтарға тарату. Бір топта 4 адам отырса, екеуіне «балықтар»,
қалған екеуіне «қосмекенділер» беру. Оқып болған соң өзара талдап,
қарсы отырған басқа мәтін оқыған топ мүшелеріне айтып береді. Айтып
болған соң өз тобының мүшелері бағалайды.
Ескерту: балықтарды айтқан екі мұғалім,
келесі екінші топқа «қосмекенділерді»
айтады.
«Қосмекенділерді» айтқандар,
бірінші топқа «Бақаларды» айтады.
(айтқан мұғалімдерге сол топ
баға қояды,соңында өз тобындағы алған бағаларымен қосып, нәтижесін
шығарады)
|
«Критериалды»
бағалау
1.Мәтінді толық жеткізе
білуі;
2.Сөйлеу
мәнері;
3.Сезіммен
жеткізуі;
|
Сергіту
сәті:
Шарты: Мұғалімдерге қағаздар
таратылады, сол таратылған қағаздарды бастарына қойып, көршісінің
көңіл күйін бейнелейді. Салған суреттеріне өздері баға
береді.
|
|
5 тапсырма:
«Шыңда»
Шарты: Жазушылар туралы
түсініктеме. Мұғалімдерге мәтіндегі сол замандағы қоғам келбеті мен
осы замандағы қоғам суреттерінен постер
құру.
Авторлардың сол мәтінді
жазудағы ойы. Көксеректі алып Мұхтар Әуезов нені ашып айта алмады.
Жусан исі мәтініндегі Сайын Мұратбековтік айтпақ болған
ойы.
Ескерту:
Кино лентасындай етіп, не
болмаса Суретті альбом паратқары етіп жасауға
болады.
|
«2 жұлдыз, 1
тілек»
|
6
тапсырма:
«Салыстыру»
Шарты:
Венн диаграммасына салу.
Айырмашылықтары мен ұқсастықтарын анықтау. Ортақ қасиетін
табу.
|
«Бағдаршам»
арқылы
|
7
тапсырма:
Шарты:
Мәтін тақырыбын алып, екі топ
5 жолды өлең құрады.
|
«Смайликтер»
арқылы
|
8 тапсырма:
«Рефлексия»
Шарты: өтілген коучинг бойынша
коучқа баға беру, өз ойларын ашып айту.
Ашық
пікірталас:
|
«2 жұлдыз, 1
тілек»
|
Дереккөздер мен
пайдаланылған әдебиеттер:
|
МАН-41
бет
|