Биология сабақтарына қатысу, дұрыс өтілуін қадағалау.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Биология сабақтарына қатысу, дұрыс өтілуін қадағалау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Биология сабақтарына қатысу туралы сапасын жүргізу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Биология сабақтарына қатысу, дұрыс өтілуін қадағалау.


Қаңтар айынның 13 мен 17 аралығында 7-10 сынтар аралығында биология пәніне сабақтарға қатысу жүргізілді. Сабаққа қатысу мақсатым.

-Оқушылардың сабаққа деген қабілетін зерделеу;

-Оқушылардың сабаққа деген қатысын бақылау;

-Берілген тапсырмалардың қаншалықты орындайтының қадағалау;

-Мұғалімнің сабақ жүргізу әдісін қадағалау;

-Мұғалімнің оқушылар мен қарым-қатынасын зерделеу;

-Сабақ мақсатына сай оқушылар қызметін ұйымдастыру;

-Оқушылардың пәнге және мұғалімге қарым-қатынасы;

14 қаңтар күні 8 а сыныбына биология сабағына қатысып, сабақтың өтуін, барысын, ұйымдастырылуын, оқушылардың қарым-қатынасы қадағаланды. Сабақтың тақырыбы: «Терінің маңызы, құрлысы мен қызметі». Осы сабақ барысын бастамас бұрын мұғалім сынып оқушылармен амандасып, жоқ оқушыларды түгендеп. «Миға шабуыл» тәсілі арқылы сұрақтар қою отырып жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды. Сұрақ:

- Қағаз қаттыма жұмсақпа ?

- Мата қаттыма жұмсақпа ? - деген сұрақтар арқылы қойғанда, оқушы қағаз бен матаны ұстап қарап оның айырмашылығын ұстап арқылы ажыратып айтты. Себебі: Алақанымыз арқылы заттың жұмсақ немесе қатты екенін сипап немесе ұстап арқылы теріге әсер ету фокторы болып табылады деп тақырыптын мақсатымен таныстырды.

Оқушыларға Цифрлық платформа арқылы сұралады

Бүйрек https://wordwall.net/resource/45616291 арқылы оқушыларға көптеген сұрақтар қою арқылы оқушылардың зейін шоғырландырды. Келесі әдіс « Кинометафора» тәсілі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын қояды, ұжымдық талқылау жүргізеді, сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаты ашылады. Оқушылар бұл тақырыпта көптеген мәліметтер алды. Мадақтау арқылы мұғаліммен кері байланыс орнатылды. Жарайсын!, тамаша!, керемет! -деген жауаптар арқылы оқушыларды жігерлендірді. Оқушыларды жұпқа бөлу әдісі арқылы суреттер арқылы тапсырмалар берілді. Тамырсаны оқушылар тиянақты орындап мұғаліммен кері байланыс жасады. Бекіту тапсырмасына кесте толтыру жеке оқушыларға беріліп, оқушылар орындап мұғаліммен кері байланыс « Білім қоржыны» тәсіл жасады. Оқушылар сабақ соңында бағаланды. Жалпы сабақ барысында сыныпта оқушылар мен мұғалім арасында байланыс жақсы деңгейде болды, мұғалім оқушыларға тапсырманы оқушы деңгейіне, жасына сай әзірленген, оқушы тиянақты орындап сабақ сонында бағаланып, үй тапсырмасы берілді.

16 қаңтар күні 7 ә сыныбына биология пәніне қатыс жүргізілді. Сабақ тақырыбы: “Жануарлардың зәр шығару жүйесінің эвалюциясы”. мұғалім үйымдастыру кезеңін жүргізді. Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеді. “ Менің досым ” әдісі арқылы оқушылар өз жұьбын тапты. Алдыңғы білім бойынша “Ой қозғау” әдісі бойынша сұрақ-жауап арқылы алды. Қызығушылықты оятып, бүрек туралы түсіндірді. “ Кел ойланайық” әдісі арқылы оқушылар бүйректін зәр шығару мүшесінің негізгі қызметін атқаратын анықтап және оның маңызымен танысты. Тірек сызба арқылы маңызы, қызметі, құрлысы бөлімдері бойынша оқушылар тапсырма орындады. “Жақсы тілек” әдісі арқылы бағаланса, “Білім шамы” әдісі арқылы кері байланыс жасалды, оқушы дәптермен оқулықпен, дидактикалық материалдармен жұмыс орындалып сабақ соңында бағаланды. Жалпы сабақ оқушымен мұғалім арасында баланыс жақсы, оқушы деңгейіне, диагнозына байланысты дидактикалық тапсырмалар жақсы қолданылды.

16 қаңтар күні 9 “ә” сыныпта биология сабаққа қатыс жүргізілді. Сабақ тақырыбы: “ Анаэробты және аэробты тыныс алу үдерістерін механизмі”. Сабақ бастамас бұрын мұғалім оқушыларға психологиялық ахуал ұйымдастырды. Оқушылардан «Аялдама» тәсілі арқылы өткен тақырып бойынша оқушыларға сұрақ қойып, жауап алды. «Кинометафора» тәсілі арқылы бейнеролик көрсетеді, сұрақтарға жауап ала отырып , жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды. Анаэробты ж\е аэробты тыныс алу https://youtu.be/UPsM6eHePnQ мұғалім тақырып бойынша қышқаша негізгі термендер арқылы түсіндіріп оқушыларды. “Кубик” әдісі арқылы оқушыларды топқа бөлді.

  1. топ Анаэробты тыныс алу

  2. топ Аэробты тыныс алу туралы таныстырылым жасауды ұсынады.

Оқушылар топтарда мұғалімнің бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, оқулықпен қатар әлеуметтік желі ресурстарын қолдана алады.Кері байланыс:

« Сэндгвич» әдісі арқылы беріледі бұл тапсырмада.

Сабақты бекіту «Кім жылдам?» тәсілі арқылы жұптық жұмыс ұйымдастырады, бақылау жасады, ЕББҚ оқушыға қолдау көрсетеді. 1-тапсырма Жұптық жұмыс

2-тапсырма «Венн диаграммасы» Анаэробты және аэробты тыныс алуды салыстырыңдар. 3-тапсырма ЕББК Бос ұяшыққа қажетті санды жаз. Осы бекіту тапсырмаларын оқушылар жауапкершілікпен орындап, дәптерге жазды.

«Білім поштасы» тәсілі арқылы кері байланыс жасайды, яғни оқушы кесте толтыру арқылы сабақ соңында бағаланды. Жалпы сабақ барысында, оқушылар мен мұғалім арасында байланыс жақсы орнатылған, бұл сабақта оқушылар жақсы мағлұматтар алып, өздеріне керекті сұрақтарға жауап таба білді. Берілген топтық және жұптық, жеке жұмыстар оқушы деңгейіне жасына ерекше қабілеттілігіне қарап ұйымжастырылып, жасақталған. 7-10 сынып арналған биология пән бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспарға сай сабақ жүргізілуде, биология пәні бойынша жаңартылған оқу бағдарламасы әр тақырыпқа белгіленген оқу мақсаттары бар. Осы сабаққа қатысу нәтежесінде оқытудың негізгі әдісі болып мұғалім мен оқушының қарым-қатынасы, белсенді жұмыс нәтежесі анықталды. Тақырыптар күнделік.kz платформасына толтырылып, оқушылардың бағасы уақытылы қойлып отырды. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы, ынтасы жақсы. Сабақ барысында мұғалімнің қолданатын көрнекілік материалдары, дидактикалық, бинероликтер мен цифрлық платформа кенінен қолданылған, оқушылардың сабаққа қатысуы жақсы.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.02.2025
230
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі