Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Биологиядан 9 сыныпқа арналған қысқа мерзімдік жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Көбею.Өсу және даму. |
Мектеп: Ғани Мұратбаев атындағы №17 орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Кожагалиева Замира Бактыгалиевна Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Анаэробты және аэробты жүктеме кезінде бұлшық еттің қажу үдерістері |
||||||||||||||||||
Оқу мақсаттары: |
9.1.4.2.- Бұлшық ет қажуын және аэробты,анаэробты тыныс алу үдерістері арасындағы байланысты анықтау; |
||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары: |
|
||||||||||||||||||
Бағалау критерилері: |
|
||||||||||||||||||
Ойлау дағдылары |
|
||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар: |
Пәндік лексика және терминология (академиялық тілін дамыту) Бұлшық ет талшықтары (миоциттер), қажу үдерісі, сүт қышқылы (лактата), адреналин, ағзаның энергетикалық төзімділігі терминдеріне анықтама береді. Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері: Бұлшық ет талшықтары деген................, қажу үдерісі деген........................ Сүт қышқылының ыдырауы .............. тұрады |
||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу: |
Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық.
|
||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс: |
7.3.1.1-Химия Ауа құрамын білу; Дене шынықтыру |
||||||||||||||||||
Алдыңғы білім: |
8.8.5.1 Бұлшық ет ұлпаларының құрылысы мен қызметі. Адам денесінің бұлшық еттерін жіктеу. 9.1.4.1.Анаэробты және аэробты тыныс алу. |
||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
Сабақтың басы: |
Сәлемдесу , түгелдеу Психологиялық ахуал қалыптастыру : «Шаттық шеңбері» бойынша оқушылар бір –бірлеріне тілек айтады Топқа бөлу: Түрлі түсті жапырақтар арқылы бөлінеді.(Жапырақтарға -Бүгінгі сабақтан мен күтемін.........сөйлемін жалғастырып жазады) Тыныс алу процесі слайд көрсетіледі. Оқушылар анаэробты, аэробты тыныс алу үдерістерімен олардың қызметтерімен танысады (Тыңдалым ) |
Суреттер, қима қағаздар. слайд |
|||||||||||||||||
Сабақтың ортасы: Сабақтың соңы: |
Тапсырма №1 «Теріп жаз» әдісі (топтық жұмыс) Қолдарыңа берілген әріптерден тақырыпқа байланысты сөз құрастырыңдар да, оған анықтама беріңдер. Бұлшық еттің қажуының үш себебін атаңыздар. (Төменгі деңгейдегі оқушыларға)
Дескриптор: - Әріптерден бұлшық еттің қажуы сөзін құрастырады - Бұлшық еттің қажу терминіне анықтама береді. - Бұлшық еттің қажуының үш себебін атайды. ҚБ: Смайлик арқылы Тапсырма №2 «Кесте»әдісі (жеке жұмыс) Оқулықтан мәтінді оқып, бұлшық еттің қажу себептерін анықтап, оларды сипаттап жаз. (Орта деңгейдегі оқушыларға)
Дескриптор: -мәтінді түсініп оқиды -бұлшық еттің қажу себептерін анықтайды -бұлшық еттің қажуын сипаттайды ҚБ: Өзін-өзі бағалау Тапсырма №3 «Ойлан тап» әдісі Мына суретті мұқият қараңдар. Суреттегі бұлшық ет қажуының себептерін анықтап, атаңдар. Оларды салыстырыңдар. (Жоғары деңгейдегі оқушыларға) Дескриптор: - бұлшық еттің қажу себебін атайды - бұлшық еттің қажуының айырмашылықтарын салыстырады ҚБ:«Бас бармақ» әдісі Тапсырма №4 «Биологиялық диктант» әдісі Көп нүктенің орнына қажетті сөз тіркестерін зерделеп жазыңдар. Бұлшық ет талшықтары деген................, қажу үдерісі деген........................ Сүт қышқылының ыдырауы .............. тұрады Дескриптор: - Бұлшық ет талшықтарын анықтайды; - Бұлшық еттегі қажу үдерісін зерделейді; - Сүт қышқылы ыдырауын жорамалдайды; ҚБ «От шашу» әдісі Тапсырма №5 «Төрт сөйлем» әдісі Ағзада оттек тапшылығы себебін анықтаңыздар. Дескриптор:
ҚБ:Мұғалім бағалайды. Тапсырма №6 «Суреттер сөйлейді» әдісі (топтық жұмыс) Аэробты және анаэробты тыныс алуға дене жүктемесінің әсерін анықтап, талдаңдар. Дескриптор: - Анаэробты және аэробты тыныс алуды анықтайды; - Анаэробты және аэробты тыныс алуға дене жүктемесінің әсерін талдайды ҚБ:«Түйінді сәттер» әдісі Рефлексия «Пирамида» әдісі:
|
Суреттер,Оқулық, ақ қағаз, маркер
Оқулық 9-сынып биология Н.Г.Асанов,А.Р. Соловьева,Б.Т. Ибраимова
Н.Г.Асанов,А.Р. Соловьева,Б.Т. Ибраимова 78-бет
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін Қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Саралау Әрбір жеке оқушы қажеттілігін қанағаттандыру мақсатында саралау жұмыстары жүргізіледі Мақсат оқушылардың қажеттілігіне қарай 3 ке бөліп қарастырамыз
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |