Материалдар / Биологиядан сабақ жоспары ҚМЖ

Биологиядан сабақ жоспары ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
биология пән мұғалімдері үшін қажет сабақ жоспары 9 сыныпқа арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2019
642
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән мұғалімі: Жұмашов.К.НПәні: Биология


Сынып/ мерзімі9а,9хб


Сабақ/тақырыбыТіршілік үшін күрес. Тіршілік күрес. Түраралық күрес. Сұрыптаудың тиімділігі.


Сабақтың мақсатыТіршілік үшін күрес және оның формаларын ажырата білуге баулу. Сұрыптаудың тиімділігін ұғындыру.


Күтілетін нәтижеТіршілік үшін күрес және оның формаларын ажырата біледі. Сұрыптаудың тиімділігін ұғынады.


Сабақтың әдісі

Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, Венн диаграммасы, Блум түймедағы.


Уақыты Сабақ кезең/ріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіРесурстар
3 мин



2 мин









3 мин

Кіріспе«Шаттық шеңберін» ұйымдастырамын.





Оқушыларды пән аттары бойынша 4 топқа бөлемін.







«Миға шабуыл» әдісі Үй тапсырмасына байланысты сұрақтар қоямын.



Шаттық шеңберінде оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады.





Оқушылар 4-топқа бөлінеді: «Биология» «Химия» «Физика» «Математика» Сұрақтарға жауап бере отырып, өткен тақырыпты естеріне алады және диалогтық қарым-қатынасқа түседі.







Топ аттары жазылғанқағаздар





Оқулық

10мин



15мин

Негізгі бөлімЖаңа сабақ Жаңа сабақтың тақырыбы бойынша топтық жұмыс жасатамын.



Сұрыпталудың тиімділігі жөнінде Блум таксаномиясы бойынша сұрақтар қойып, Блум түймедағын жасатамын.Қалай ойлайсыңдар сұрыпталудың тиімділігі неде?Неліктен бұлай ойлайсыңдар?Өз жауаптарына сенімдісіңдер ме?Сенімді дәлелдерің бар ма?
Тіршілік күрес пен Түраралық күресті салыстырып, ажыратып, Венн диаграммасын жасайды. Жасаған жұмиыстарын сынып алдында қорғайды.

Оқушылар сұрақтарға сыни тұрғысынан ойлана отырып, топта ақылдасып, ортақ бір шешімге келіп, Блум түймедағын жасайды.
Оқулық, Плакат, маркер, электронды оқулық, АКТ, плакат, маркер.



3 минҚорытынды«Кім жылдам» ойыны арқылы сабақты қорытындылаймын.



Сұрақтарға жылдам жауап беру арқылы жаңа сабақты қорытындылайды.



Оқулық
2 минБағалау.«Бағдаршам» стратегиясымен формативті бағалау.Топтық бағалау жүргізеді.Жақсы жауап бергендерге – жасыл фишка, орта жауап бергендерге – сары фишка, нашар жауап бергендерге – қызыл фишка беру арқылы формативті бағаланып отырады.Жасыл фишка алған оқушы қызыл фишкаға көмектеседі.Бағалау парақшасы, фишкалар
2 минРефлек сияКері байланыс Өткен тақырып бойынша өз пікірлерін жазды.

Стикер
1 минҮйге тапсырма беруКелесі күнгі тақырыпты оқып келу.Күнделікке жазады.Күнделік


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ