«Биомеханиканы робототехникада қолдану.»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Биомеханиканы робототехникада қолдану.»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Биомеханиканы робототехникада қолдану.»
Материалдың қысқаша нұсқасы



Тақырып

«Биомеханиканы робототехникада қолдану.»

Педагогтің аты-жөні:

Тінәлі Б.О

Күні:

27.11.2024

Курс, топ

Аспаз 2 курс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

Биомеханиканың робототехникада қалай қолданылатынын білу . Биомеханизм мағынасын түсіну

Оқыту нәтижелері

Робототехникадағы биомеханикаға мысалдар келтіріп сипаттау және робототехниканың дамуындағы биологияның рөлін талқылау.

Қажетті ресурстар

Оқулықтар, интерактивті тақта , презентация, дәптер


Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту


І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

б) Үй жұмысын пысықтау:

в) Жаңа сабаққа қызығушылық ояту, тақырыпты анықтау мақсатында «Железный человек» бейнефильмінен үзінді көрсетіледі.

Студенттерден роботар мен адамдар туралы ой пікірлерін сұрайды


Амандасады

Тапсырмаларды орындайды

Бейнефильмді көреді



Өз ойларымен бөліседі

Бағалау парақшасы беріледі

Оқулық 11 сын, тақта, Бейнефильм «Железный человек»






Жаңа сабаққа кіріспе










«Ойлан – Жұптас – Топтас - Бөліс» әдісі

- Қазіргі таңдағы Роботтардың шапшаң, икемді қозғалуы қандай ғылымның дамуымен байланыстырасың? (жауабыңды түсіндір)

-Не үшін бізге робототехниканы дамыту керек?

-Егер сен жасанды интелектпен жұмыс жасайтын робот құрастырсаң оған қандай ереже енгізер едің?

Жұптық жұмыс жасайды: сұрақтарға жауап береді

















кем дегенде 5себеп келтір



Кем дегенде 5 ереже

Бағалау мадақтау сөздер арқылы жүреді.



100 балдық жүйе

Оқулық 11 сын

Презентация

Тақта








Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.




















Жаңа сабақты «DEAL» әдісімен түсіндіреді.

 «DEAL»
D – Describe – баяндау, суреттеу (оқығанды, көргенді сипаттау, сынау, өлшеу).
E –Explain – түсіндіру (құбылыс немесе оқиға бойынша не білетіндерін, түсінгендерін суреттеу).
A – Anallуse – талдау (ақпаратты талдау, қорытынды жасау, себептерін атау).
L – Links – байланыс (болжамдар немесе қорытынды жасау, өзінде бар біліммен байланыстыру).

  1. Биомеханикаға анықтама

  2. Роботтарды қозғалту және іске қосу жүйелері:

а/ ауа бұлшықеттері

ә/ нитинолды сымдар



Бекіту: Функционалдық сауаттылыққа тапсырма: «ПОПС»

«Темір адам» өзінің қозғалыс мүмкіндіктерін арттыру үшін биомеханика конструкцияларын тиімді пайдалану жолдарын ұсынуды қажет етіп отыр.

Бірінші сөйлем: «Менің ойымша,….».

Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін…».

Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын….».

Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім…».

Сабақты мұқият тыңдайды.








Талдауға қатысады, постер қорғайды










Өз жауаптарын ұсынады





100 бал жүйе

Презентация

Мәтін


ЕББҚ


«Биологиялық диктант»

Биомеханика-бұл тірі ________

қозғалыс мүмкіндіктерін және ________ әрекетін зерттейтін _________ саласы. Биомеханика салалары:

_________ биомеханика;

____________ биомеханика;

_____________биомеханика.

Диктантты дәптерге орындайды.

100 балдық жүйе




Карточка

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

3мин.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.






Студенттер бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Бағалау мадақтау арқылы

Picture 3

Үй тапсырмасы.

1 мин

Бір жануарды таңдап қозғалу биомеханикасын зерттеу. Жануарлар қозғалысының мысалдары:

шұбалшаң, жұлдызқұрт, балара, балық, бақа, жылан, құс (бірқазан, қоқиқаз, тырна), сүтқоректілер (сілеусін, кенгуру, газель).


ануарлар қозғалысының мысалдары:

шұбалшаң, жұлдызқұрт, балара, балық, бақа, жылан, құс (бірқазан, қоқиқаз, тырна), сүтқоректілер (сілеусін, кенгуру, газель).




















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2024
262
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі